........... Chegubard - Ayuh Bertempur Dan Pertahankan Tapak Khemah ? ? Memang LEMBU ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Chegubard - Ayuh Bertempur Dan Pertahankan Tapak Khemah ? ? Memang LEMBU !

Sunday, June 23, 20135comments

Menerusi laman sesawang Facebook Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shahrin atau lebih dikenali sebagai Chegubard berkata, mereka akan terus bertahan meskipun dihalang berkhemah di situ oleh pihak DBKL.

“DBKL dan polis datang dengan lebih ramai. Mereka sudah berbaris, mungkin tapak khemah akan diserang teruk.

“Kami akan cuba pertahan. Mohon malam ini semua berkumpul di Padang Merbok,” katanya.
- SINAR


Kami akan cuba pertahan ? ? Pertahankan apa ?


BODOHnya lah mereka yang ikut babi buta kata2 pemimpin seperti Chegubard.

Mohon malam ini semua berkumpul ..... ? Supaya dapat dikorbankan demi perjuangan politik sempit pemimpin2 pembangkang ?

Bergaduh bertempur supaya pegawai2 SPR letak jawatan ?  Huh ? Orang muda Melayu ni dah takde arah tujuan ker sehingga begitu mudah diperbodohkan macam LEMBU oleh pemimpin2 seperti chegubard ?

Malam ni korang bercengkang mata berjaga mempertahankan hak berkhemah ( ? ? ) dan kemungkinan bergaduh dengan pihak penguatkuasa DBKL TAPI esok Anwar dan pemimpin2 PR TETAP juga akan mengiktiraf keputusan PRU13 dengan mengangkat sumpah sebagai ahli parlimen.

Pemimpin2 PR memang MENGHARAPKAN akan berlaku pergaduhan. Mereka MAHU lihat pegawai DBKL bertempur dengan anda yang berkhemah di padang Merbok. ANDA tidak penting, mereka cuma mahu insiden PERTEMPURAN itu saja untuk dipolitikkan.

Memang anda semua LEMBU kerana begitu mudah diPERLEMBUKAN ! - KLiK

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2013 at 7:43 PM

Nama je Cikgu tetapi he and the uncle-in-law boleh laga kepala!
Dah takde kerja lain duduk tepi jalan je tau.
Esok lepas angkat sumpah, DSAI nak balik jadi budak2?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 23, 2013 at 9:14 PM

khemah semua di taja...dah buat perancangan buat provokasi..

apa lagi dia org nak ??? kalau nak buat kecohpun ..pi la kat hutam belum ke ataupun kat tasik pedu....nak tidur berbulan2pun org tak kisah...

....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2013 at 9:23 PM

Malam ni adalah malam nisfu syaaban. Sepatutnya sebagai Ketua yang menggelarkan diri chegu.....pimpin lah anak-anak muda kat padang tu perbanyakkan zikir, solat sunat etc. Malam ini Allah Akan Turun ke langit dunia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 24, 2013 at 11:51 AM

eeeeeee.....Lembu lembu berkhemah. pandai lembu lembu berkhemah tak kiralah disponsor atau sendiri sendiri tanggung. Tapi Kepala segala lembu dan kepala segala gembala naik Helikopter lawat lembu lembu dalam khemah dan berkeliaran. Hahahahah....Lembu Lembu berkhemah, ketua gembala berpusing pusing dengan helicopter...hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 2:49 AM

aku tak tengok dekat dengan pendemo yang gelap masa depan nyer ni..tapi aku ader beberapa soalan untuk sesiapa yang sudi jawab..1) apa kerja dia orang ni?2)diorang ni dah kawin ke belum..dah ader anak ke?bukan aper..membayangkan orang disekeliling mereka yang gelap masa depan..kalo yang bujang2 tu tolong paparkan gambar mereka..bukan apa takut TER...jadi menantu..

Post a Comment