........... VIDEO MESTI TONTON SEBELUM 5 MEI Dari Ustaz Rujhan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

VIDEO MESTI TONTON SEBELUM 5 MEI Dari Ustaz Rujhan !

Thursday, May 2, 20134comments


Dibawah adalah video ceramah Ustaz Rujhan Abd Rahman baru2 ini di Putrajaya yang saya berikan sepenuh rekomen untuk anda tonton. Saya yang berkira2 nak buat satu kompilasi hujah2 berkaitan fatwa2 songsang Pas selama ini.... cancell, sebab video Ustaz Rujhan dibawah ini menepati apa yang ingin saya lakukan, malah lebih lagi.

Saya cuba buat editing sebab panjang sangat 1jam 14 min tapi tak terjumpa bahagian mana yang patut saya potong jadi anda tontonlah sehingga habis ! Lagi baik jika anda dapat download video ini kedalam komputer supaya dapat dikongsi kemudian dengan saudara mara dan rakan2 tanpa perlu dibatasi line internet.



Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 2, 2013 at 12:01 PM

Sdra Din,
Saya pun pi mlm tu. Tak tau sdra pun ada. Ustaz ni bukan ckp kosong ya. He electrified the crowd, kan? Rugi siapa tak dapat tengok dia live.

....................
Reply To This Comment ...................
May 2, 2013 at 2:10 PM

tak payah potong tuan...

semuanya cukup untuk belasah pas!

....................
Reply To This Comment ...................
May 2, 2013 at 4:26 PM

Allah hadirkan insan yang petah berbicara membidas segala tohmahan pas serta beliau dapat memperincikan satu persatu kelemahan dan penipuan DAP, pas dan PKR...
seorang lagi yang serupa beliau ialah ust Kazim Alias, biarpun beliau lebih sederhana dan neutral, tapi apabila berbicara tentang kebenaran, maka akan terpampanglah perbezaan besar dgn perjuangan pas. pas dan kebenaran adalah dua intiti yang sangat jauh berbeza.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 2, 2013 at 4:31 PM

Best2. Suma ada penerangan dan bukti..Mcm nilah ceramah yg org nak dengar..

Post a Comment