........... Presiden Pas Sudah Tidak Lagi DiHormati Ahli Dan Kepimpinan Pas | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Presiden Pas Sudah Tidak Lagi DiHormati Ahli Dan Kepimpinan Pas

Sunday, May 12, 201310comments




Nampak gayanya Presiden Pas Abdul Hadi Awang sudah tidak lagi dihormati oleh orang dan sesetengah kepimpinan Pas. Mereka sudah tidak layan permintaan Hadi supaya semua pihak menerima keputusan pilihanraya dengan penuh kesyukuran dan kesabaran.

Dilaporkan orang nombor dua Pas, Mat Sabu turut sama berada diStadium Batu Kawan semalam. 

Apakah Hadi sudah mula hilang pengaruhnya dalam Pas ? Apakah sudah nampak tanda2 penentangan dari dalam Pas terhadap kepimpinan Hadi ?





RAKYAT MALAYSIA KATAKAN KEPADA ANWAR -




Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 2:43 PM

kalau betul merasakan diri betul2. berjuang untuk Allah dan umat Islam.inilah masanya bersama umno ,..... sama-sama memperkasakan umat Islam dan sama-sama memperkasakan juga kaum bumiputera yg lain.buang dendam yg sudah menjadi barah ,hulurkan salam persaudaraan sesama ummah.Tiada ruginya.

....................
Reply To This Comment ...................
May 12, 2013 at 3:15 PM

Din, aku cadangkan supaya orang Melayu patut berterima kasih kepada DAP kerana membolehkan BN membentuk sebuah kerajaan Melayu hasil tsunami Cina!!! Terima kasih DAP. UMNO patut bersyukur dan orang Melayu buat khenduri dan doa kesyukuran!! Kalau PAS nak ikut sama, sila lah!!

....................
Reply To This Comment ...................
May 12, 2013 at 3:23 PM

@AnonymousNi kalau saya tulis ni jangan marah ya ...... kenapa perlu kita sempitkan hidup ini kepada Pas-Umno saja ? Untuk bersatu tidak semestinya atas platform politik Pas-Umno semata-mata.

Kalau dah tahu sebut saja nama Pas atau nama Umno akan buat lawan fobia, kita carilah platform lain yang dua-dua boleh terima tanpa ragu2.

Bagi saya apa yang penting adalah semua orang Melayu Islam boleh duduk bersama2 bergelak tawa, tepuk2 bahu dan minum teh tarik bersama2 walaupun berlainan parti. Itu juga satu bentuk perpaduan yang punya maksud yang dalam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 3:44 PM

@dinturtle

betul gak tuh. main dam haji, berdikir barat, mak yong, wayang kulit sediakan wide screem dan mainkan filem2 P Ramlee. lepas tuh gelak ketawa dan bertepuk tampar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 3:51 PM

@es emdee

dah mula aku berasa bosan dengan nak dapatkan PAS nih. biarkan jer lah mereka dengan dunia impian mereka tuh. pasal pulak nak berterima kasih ngan DAP? pada saya UMNO/BN menang atas kesedaran sebilangan besar orang orang Melayu yang masih lagi mempercayai hanya parti UMNO sajalah yang boleh diharapkan memperjuangkan nasib masa depan bangsa Melayu. yer lah, cacat sana sini tuh adatlah. of course segalanya atas penentuan yang berkuasa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 3:55 PM

Aku dah lama rindukan perpaduan melayu sewaktu aku remaja...syoknya... semua melayu kampung aku bagaikan adik beradik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 5:01 PM

Eh..Eh..Eh....dia tahu pasal ketentuan ALLAH s.w.t ke? APA ketentuan ketentuan yang telah dilakukan tu bagaimana? Nak contoh jugak.........Tandatangan setuju guna NAMA ALLAH oleh ugama lain ketentuan jugak ke? Atau orang islam dah lupa? BAgaimana dengan Celana Putih sampai kata lagi banyak pahala jika lagi lama diiklankan......itu ketentuan jugak ke? Sembelihan kritisan boleh dilantak bersama oleh islam....itu ketentuan jugak ke?................ketentuan versi mana, ketentuan lambung golek hadi awang atau ketentuan ALLAH s.w.t. Ha...ini kena Tanya Nik Aziz, husam musa, mat sabu dan mahfoz omar?

Disatu sudut lagi; ada segelintir melayu yang masih insaf akan islam dan kemelayuannya hingga sanggup berkorban berkorban berkorban untuk meletakkan orang ini sebagai PERDANA MENTERI.
Tapi apa orang MELAYU PERDANA MENTERI INI BUAT UNTUK ORANG MELAYU? Untuk orang cina cina kita semua tahu tapi untuk melayu melayu apa ke bendanya?

Demi atas nama kerana perpaduan; lantiklah yang maha mulia Datin Rosmah sebagai Presiden Petronas dan Sikitol sebagai menteri kewangan kerana kitol ini memang bijak dan satu anugerah buat orang melayu. Dan Lantiklah mantan menteri yang fikirannya diluar kotak ke, diluar celana ka? Yang berhasrat menjemput DAP dalam cabinet bersama-sama menjayakan program transformasi untuk orang orang cina- sebagai menteri hal ehwal politik dan perdagangan bangsa melayu.

Di jepun semua ketahui apa itu HARAKIRI tapi di Malaysia :- Aku himpit kiri dan Aku himpit kanan...Aku Perdana Menteri.

....................
Reply To This Comment ...................
Big Spender
May 12, 2013 at 5:19 PM

Dan ketawa lihat video spender putih.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 5:39 PM

din pas kini telah menjadi puak ajaran syoah ...
takiyah telah menjadi amalan ...
cakap depan lain ... bagitahu belakang lain ...
perbuatan lain ... perlakuan lain ...
menurut ajaran syiah ... perbuatan takiyah ini ... pahalanya berganda ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 12, 2013 at 7:57 PM

inilah cotoh budaya menyonsang; pihak kalah nerparti...pihak menang menangis.

contoh lain:

parti bermajoriti 15 kerusi serahkan kerusi MB selangor pada pihak dapat 14 kerusi.

Post a Comment