........... Pengundi HANTU ? ? Betul ke dan Siapa Yang SERU ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pengundi HANTU ? ? Betul ke dan Siapa Yang SERU ?

Sunday, May 5, 20139comments

Dibawah adalah antara gambar2 yang cai2 PR dakwa sebagai pengundi hantu yang telah berjaya ditangkap.


Saya cuma nak tanya - KALAU pun benar mereka HANTU, mana kita tahu yang pihak yang menyeru HANTU2 ini adalah BN ? 

Tidak mungkinkah mereka ini diSERU oleh PR ? 

Serius ni .... tak ke bodoh suruh HANTU2 bermuka BANGLA ni beratur bersama2 orang ramai ....seperti menunggu masa jer untuk dicekup ?

TIDAK MUNGKINKAH HANTU2 ini dibiarkan berkeliaran dengan tujuan supaya DITANGKAP dengan tujuan bagi mengesahkan yang pengundi HANTU itu memang WUJUD ?

APakah ujian yang dilakukan terhadap mereka ini untuk disahkan sebagai HANTU ? Ujian Bahasa Kebangsaan ?

Hmmmmm .... ada eloknya jika tumpuan juga diberikan kepada suspek2 berkulit cerah dan diberikan UJIAN BAHASA KEBANGSAAN yang sama .... mungkin ramai juga akan kantoi UJIAN yang sama !  Mungkin mereka juga HANTU !

Kenapa ditumpukan kepada HANTU BANGLA saja ? Kenapa tuduhan kepada BN saja ? PR takde bela HANTU ke ?

PS - TERBAIK, kita serahkan suspek2 HANTU ini kepada pihak berkuasa untuk tindakan selanjutnya, BUKAN menyebarkan berita yang tidak disahihkan ... itu namanya menyebarkan FITNAH !

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 2:24 PM

salam,

tadi masa mengundi ada pengundi hantu kat depan. ic malaysia. tak tau bahasa kebangsaan. mungkin datang dari taiwan.

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 2:26 PM

@Anonymousdia jalan melompat2 tak ? Hahahahahaha .....

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 3:09 PM

Hantu cina tk lompat2 da skrg.. la ni jenis merangkak rangkak ikut stail cter the ring.. huhu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 3:45 PM

mesti dari hong kong roc t roc pun banyak guna ic Malaysia tapi tak reti menyanyi lagu negaraku

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 6:18 PM

Betul..betul...td depan aku ada sorang pengundi hantu betina..abg polis tu suruh tunggu kejap sebab msh ada pengundi lain kat dlm tapi dia tak paham. Dia masuk jugak. Bila diarah tunggu kat pintu dgn tangan baru dia fhm..dia cakap ok ok je. Bila ditanya ok ke calit dakwat kat jari..dia blank. Mmg tak faham lgsg bahasa melayu. Ok ok je dia cakap.. Pengundi hantu tu masih muda dan mata sepet..

....................
Reply To This Comment ...................
siluman
May 5, 2013 at 6:27 PM

Bro...sapa yg berkuasa ntuk mnyediakn mykad?...fikirx kan...adake nko pon brsetuju PATI ni mngundi? Slama ni mmperjuangkan maruah la...bangsa le...skrg ni dh tiba...ape tindakan kita?

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 6:41 PM

@silumanApa tindakan kita ?

Serah jer pada pihak berkuasa menanganinya.

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 6:54 PM

Siluman, aku setuju, kerajaan tak patut bg ic pada kit siang, guan eng, karpal singh dll. Kita mintak dorang serah blk ic tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 7:14 PM

Saya pergi mengundi pagi tadi di Bkt D'sara nampak hantu rupa macam Ambiga.

Eh sori bukan gitu, saya nampak AMBIGA rupa macam HANTU.

Nasib baik saya tak jentik dahi dia dengan jari berdakwat yang dicalit tadi.

Tahun 2018 saya akan bersedia dengan pistol air berisi dakwat.

Post a Comment