........... Peeergh ! Meleleh Air Liur Wakil Rakyat Pas .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Peeergh ! Meleleh Air Liur Wakil Rakyat Pas ....

Thursday, May 16, 20134comments


Peeerrrghhh ........ Model kereta Por-sher terbaru Cayman S 2013 ! Enjin 4.2 Liter V8 Turbo Diesel yang speednya mampu capai 0-100 km/j dalam masa 5.7 saat ..... dan kelajuan maksimum 252 km/j .... Gerenti boleh ambil banyak gambar2 dari kamera AES atau speedtrap Polis !


Harga pasaran cuma RM500,000.00 tapi kalau guna AP milik wakil rakyat, cuma errrr...... RM83,548.60 ..... rasanyalah. Don't worry, kalau orang Umno bising, kata jer anak yang pakai.








Meleleh air liur pemimpin Pas .......



Din, macamana kalau pemimpin Umno yang pakai ?
SAMA jer .... kita hentam juga ! Jadi pemimpin nak berkhidmat pada rakyat atau nak buat duit ?

Sesiapa ada gambar kemewahan pemimpin yang diluar kemampuan normal, sila kirimkan pada bloggers .. tak kiralah dari parti mana pun. Kita kasi dedah !

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 16, 2013 at 10:27 AM

aku nak beli satu..errr ada tak MP yang boleh bagi aku pinjam AP dia? hello....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 16, 2013 at 10:43 AM

tapi kat Mesia ni camna kete hebat pon, bila lalu tengok dreber......bwerrgh....hancur...potong setim. Perasan lebeh.Boleh harap pandai menyapu duit rakyat aje....muaaahhhaa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 16, 2013 at 10:51 AM

cer hang mintak dgn adun tmpt aq adun bukit teLANJANg...dia kan pemurah...semua menda luar dalam bole berkongsi...

kha kha kha.......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 16, 2013 at 5:50 PM

I nak , i nak. Ada sesiapa nak sponsor or hadiahkan utk saya? Anyone? Hmmmmmmmmm,nampak gaya nyer nak kena cari YB z gigi jongang . Mungkin dia boleh tolong..*!*
PCP84

Post a Comment