........... Orang Pas MEMEKAK Tengah Malam - BODOH ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Orang Pas MEMEKAK Tengah Malam - BODOH !

Friday, May 3, 20139comments


Sebentar tadi jam 12:30 malam hampir berlaku kekecohan bilamana sekumpulan orang Pas buat kerja BODOH. Bayangkan keranda diatas .... diletakkan dibawah banner besar gambar MatSaid, kemudian ada pulak mamat Pas yang gunakan kendi kecil yang berwarna tembaga itu, menyiram keranda macam menyiram kubur !

Kebetulan lalu sekumpulan petugas SPR dan mereka cuba alih/ rampas keranda itu ... mungkin atas alasan provokasi, dan sekelip mata berkumpul ramai orang Pas. Setelah berbincang, orang2 Pas pun usunglah beramai2 dan letak keranda itu dimarkas Pas berdekatan - diatas.

Saya nampak semuanya cuma tidak bawa kamera waktu itu..... tapi saya kembali semula ke kawasan sama setengah jam kemudian, kira2 jam 1 pagi untuk merakamkan suasana BISING HON2 KENDERAAN orang Pas yang berkonvoi beramai2 sekitar Kuala Terengganu sambil buat bising.



Apa motif mereka ? Kepada pemimpin2 Pas, tolonglah nasihatkan orang2 anda, janganlah buat kerja bodoh. Dahlah macam buat kerja macam orang SYIRIK, memekak pulak tu tengah2 malam waktu orang nak tidur. 

Mereka yang sokong Pas, anda berlari bogel sambil bawa bendera Pas pun mereka akan tetap sokong Pas. Tapi kepada orang atas pagar ..... perangai anda seperti diatas akan hanya menjauhkan sokongan mereka ! 

Nanti kalau kalah kerana tidak mendapat sokongan atas pagar, mulalah menuding jari kepada semua orang kecuali diri sendiri....

Stupid Dam Dam !

PS - Hampir jam 2 pagi dan orang Pas masih memekak dengan hon kenderaan mereka .... alahai...Pas, Pas ...

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
May 3, 2013 at 2:19 AM

Itu org umno yg pakai baju pas.
Budak pas sdg berwirid....

....................
Reply To This Comment ...................
May 3, 2013 at 4:11 AM

Wirid? Atas perut makjan? hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 7:48 AM

din ... apa kata engkau menulis artikel berkenaan sumpah laknat saiful ... bagaimana nik aziz dan asri bersetuju dan mencadangkan agar saiful dan nwar berahi bersumpah laknat ... kemudian nik aziz dengan selamba rock menyokong dan mempertahankan nwar berahi walaupun nwar berahi dengan selamba rock tidak mahu melakukan sumpak laknat ...

sumber boleh rujuk kat sini :-http://jasindaily.blogspot.com/2008/07/sumpah-dengan-junjung-al-quran-untuk.html
engkau bukan tak tahu din ... bila puak ni merasakan senjata mereka dah makan mereka ... cepat-cepat mereka padamkan posting tu ...

anihnya selepas saiful bersumpah laknat nik aziz kekal mempertahankan nwar berahi bahkan sampai ketahap menjamin nwar berahi masuk surga dan orang umno perlu mencium kaki nwar berahi ...
dan sokongan nik aziz kepada nwar berahi ni pun banyak sumber untuk dirujuk dalam internet ...

sumpah laknat ini ibarat you uses one stones to kill two bird ... ones for nik aziz and ones for nwar berahi ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 11:09 AM

orang PASesat memang bodoh pun!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 11:16 AM

Kesian.bg mereka itu satu pesta hiburan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 11:58 AM

Cuba kalau orang umno yang buat keranda tu mesti heboh kata umno ni syirik la tak tau islam la bla bla bla setengah orang pas ni dungu bila cakap marah tpi dah cakap terima ja la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 12:27 PM

Itu semua atas arahan pemimpin PAS yang menunjukan budaya songsang dan menyesatkan. Mereka lakukan ini disemua tempat..... perbuatan yang dirancang...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 6:02 PM

Nie pun kat temerloh, ptg2 org nlk kerja ader ke di bantainya duduk lat traffic light tgh2 bandar. Abis satu bandar jem! Kesian tgk... Rata2 budak2 melayu. Aku sggh kdai tayar, sembang dgn sati apek.. Dia ckp 'nampak kuatla tapi bodoh pun sama kuatla'... Pikir2 betol gak apek tue cakap. Budak cina kejer.kat bengkel smpai malam, cr duit... Bdk melayu mcm beruk lat traffic light.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 4, 2013 at 2:19 AM

PAS telah menunjukkan kesesatannya secara terang-terangan. Mereka mempunyai "double standard" dalam segala hal asalkan mereka boleh memberi kelebihan politik. Rasanya, yang tinggal hanya golongan yang riak agama dan mereka yang menggunakan agama untuk kepentingan sendiri.

Post a Comment