........... MatSaid Menjawab Manifesto Pas Terengganu | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

MatSaid Menjawab Manifesto Pas Terengganu

Thursday, May 2, 20133comments

Di bawah adalah sedutan ceramah MatSaid semalam di Kampung Ladang yang sempat saya rakam. Menarik sebab MatSaid menjawab beberapa point2 Manifesto Pas Terengganu. Saya tak pasti apakah sudah ada video yang seumpama, takperlah ... saya uploadkan di Youtube. 

Saya pecahkan mengikut topik supaya senang orang Teganu nak lihat.


Pas Lalat Hijau /Langau 0.39s




Janji Pas Mahu Hapuskan Cukai Pintu 2:06



Janji Pas Wujudkan 17 Ribu Peluang Pekerjaan Dalam Masa 3 Tahun Hanya RETORIKS 4:54





Pas Menentang Pembangunan Pasar Payang 1:10



Selain dari itu, Bangunan Pasar Payang yang sedia ada sekarang sudah uzur dan disahkan oleh JKR sebagai tidak lagi selamat. Demi keselamatan orangramai, ia sewajarnya digantikan baru secepat mungkin.


Fitnah BN Roboh Masjid Bujal - Sebenarnya Markas Pas BUKAN Mesjid 1:40



Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 2, 2013 at 7:09 PM

Din dah tgk sumpah laknat saiful bukhari no 2 dkt kaabah? Ulas la sikit kali ni aku dengan yakin anwar tu mmg peliwat!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 2, 2013 at 8:50 PM

Kemah.....

....................
Reply To This Comment ...................
jack
May 4, 2013 at 8:43 AM

takbaik kate gitu, hehehe, ada otok pikirle, saper berani main2 depan kaabah lagi dengan ALLAH

Post a Comment