........... Macam Ada Usaha Terancang Mahu Timbulkan Kacau Nanti ..... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Macam Ada Usaha Terancang Mahu Timbulkan Kacau Nanti .....

Friday, May 3, 201314comments


Tu  diaaaa ..... ramainya bangla masuk melalui KLIA ! Pengundi HANTU ! Pengundi HANTU !

Sebelum ni cai2 Pas dah cuba HANTUkan orang2 tua yang menghadiri majlis Najib di Kuala Terengganu, sudah saya KANTOIkan. - KLiK

Jangan lupa cubaan macam sial oleh Tian Chua ngan Nurul Izzah berkaitan dakwat kekal .....

Contoh2 BODOH jer ..... kalau kita boleh gunakan akal yang waras dan cuba fikirkan sejenak, semua contoh2 itu boleh kita tolak tepi dengan mudah. TAPI bila otak dah BEKU, dah SET akan ada permainan kotor, contoh2 yang BODOH pun akan dengan mudah dipercayai 100% ! 

TIDAK MAHU terima dah hujah2 yang tidak sealiran. Macam isu pengundi HANTU, cuba fikirkan dari segi LOGISTIK - KLiK, katakanlah diorang masuk ramai2, puluh2 malah ratus2 ribu ..... MACAMANA NAK JAGA DIORANG ? MACAMANA NAK TRANSPORT DIORANG ? Takkanlah dari puluh2 atau ratus2 ribu HANTU, takde yang terlepas dalam masa 2-3 hari ni ?

Masa mengundi kan kena daftar dulu.... waktu itu kan ada wakil parti2 .... malah nak masuk ke pintu pagar saja dah kena lalu barisan penyokong2 parti yang ...... bersemangat. Warga asing boleh lepas ke ? LOGIK LAH !

Kemudian bila saya fikir balik..... kenapa cerita2 BODOH sebegini banyak dimainkan oleh cai2 PR ? Takkanlah diorang pun sama BODOH macam penyokong2 PR ?

Hanya satu jer jawapan yang saya dapat - Cerita2 BODOH ini SENGAJA diwujud dan disebarkan. 

Untuk menguatkan lagi persepsi SPR TIPU diminda otak2 yang dah BEKU supaya tahap memberontak dalam minda mereka sentiasa tinggi. Dalam keadaan begitu, senanglah orang2 begini hendak dimanipulasikan oleh pemimpin2 yang punya agenda jahat, yang tidak kisah mempertaruhkan nasib rakyat demi KUASA.

Apa tujuan artikel ini ? Entahlah .....rasa macam ada satu usaha terancang sedang berjalan untuk menimbulkan suasana kacau pada atau selepas 5 Mei nanti ......

PS - Apakah PR mahu terima dengan hati terbuka kalau keputusan tidak memihak kepada mereka dalam PRU13 nanti ? Begitu juga BN ?

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
May 3, 2013 at 9:04 PM

salam...

puak dia orang je tahu.. mesti pengundi hantu PR tu, bapak liwat dah ada segala maklumat konon... apa maknanya tu... kalau dia tahu.... maknanya dia yang urus dan taja... nak undi tak boleh... mesti dia arah nak buat kacau....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 9:09 PM

Anwar kan cakap bahawa ini adalah pru terakhir beliau. Oleh itu, apa jua cara pasti akan digunakan asalkan menang. Anwar juga pernah terlibat secara langsung dengan demonstrasi jalanan perhimpunan haram bersih. Begitu juga dengan bantuan kewangan dari negara luar semata2 untuk menghancurkan sebuah negara yang berdaulat. Jika PR kalah, kemungkinan akan berlakunya rusuhan pada skala yang besar yang dinamakan Malaysia Spring.

....................
Reply To This Comment ...................
May 3, 2013 at 9:15 PM

@AnonymousTulah ..... semua isu2 BODOH yang dimainkan sekarang ini macam usaha mahu PSYCHE-UP / program minda penyokong2 PR supaya berada ditahap tertinggi untuk MERUSUH !

seperti api dalam sekam ..... menunggu masa saja orang curahkan minyak .

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 3, 2013 at 11:15 PM

salam,

isteri bagi tau, kawannya balik daripada luar negeri kerana ini kalilah. bersama geng bergambar menunjukkan bendera ini kalilah. kalu bendera bn, dah sah mereka semua hantu yg dibayar. tp pasal mereka bawa ini kalilah, maka mereka pengundi yg bertanggungjawab untuk mengubah. bahagian nak memberi pemahaman kat orang cerdik pandai ni susah. kalu mereka dapat satu keburukan, habis semua buruk belaka. macam nila setitik, habis susu sebelanga. tak ada yg baik langsung pada bn. sebab apa nak tukar, jawab dia lembu, rosmah, rasuah dan pelbagai lagi. bila kita jawab, tak mau terima. tak kisah la tu. tapi segala penerangan kerajaan memang tak sampai pasal mereka dok rasa semua tu tipu belaka. harap lepas pru nanti, kerajaan akan lebih berusaha meningkatkan mutu penyampaian. bukan bodek sahaja. mesti ada kritikan juga kerana itu adalah ubat yg baik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 4, 2013 at 1:42 PM

bro. najib dah tandatgn pledge for clean election oleh transpirasi international. dan dah umum akan terima apa saja keputusan rakyat. soalannya, kenapa anwar tak berbuat demikian juga?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 9:08 AM

PR dah banyak kali kalah tapi tak pernah buat kacaupun... parti mung tu yg tengah rancang nak provoke pengikut PR buat kacau ! sedarlah bongok ! Kalau PR nak buat cara kasar, buat apa susohkan diri masuk mengundi... MUNG BODOH SORANG DOH LA...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 2:04 PM

Wahai anak-anak .. Aku dilahirkan 45thn yg lalu & 25 thn dibesarkan dlm keluarga UMNO,selepas itu aku merantau dnegeri org mencari rezeki & kawin dgn anak keluarga PAS. Aku kenal siapa UMNO & siapakah PAS! Sudah 20 thn aku hidup bersama org PAS.. pemimpin UMNO dulu tidak spt sekarang anak2ku! Pemimpin UMNO sekarang majoritinya (bkn semua.. aku akui) menipu rakyat(& kamu) utk memenuhkan poket sendiri (atau kamu juga wahai 'dinturtle'mempunyai kepentingan tender projek @ upah?). kerana wang, rela membohongi & mempergunakan rakyat! Seandainya kamu masih lagi percaya bhw Allah itu tuhan kamu, beringatlah bhw setiap tindakan kamu menyesatkan org lain itu akan diadili diakhirat (walaupun kamu & anak-cucu kamu 'dinturtle' terlepas pembalasan Allah didunia!) Allah itu tidak lupa & maha adil... Non muslim dikurniakan nikmat dunia atas usahanya, muslim akan dikurniakan nikmat surga kelak meskipun didunia dia tidak mampu memiliki kemewahan... Seandainya negara kita huru-hara kerana kamu wahai 'dinturtle', tunggulah didunia atau diakhirat kamu akan menerima pembalasan Allah ('Tuhan'sekiranya dinturtle bukan muslim).

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 2:13 PM

Wahai 'dinturtle', adakah kamu rela negara yg kamu cintai ini huru-hara demi krn wang yg akan kamu bolot? sanggupkah kamu tengok saudara2, anak2 yg tidak berdosa menderita? ATAU adakah kamu sebatang kara? Insaflah anakku... apa yg kamu nyalakan hari ini akan membakar negara dan kaum kerabat kita... Pemimpin UMNO kita sudah terlampau lama menanggung amanah kita sbg rakyat, rehatkan mereka seketika... bagi peluang kpd yg mewarwarkan utk menjalankan pentadbiran yg telus (beri mereka peluang membuktikannya... tak tergadainya maruah bangsa kita krn mereka juga melayu ..& islam spt kamu...)

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 2:22 PM

@Anonymoussaudara anon berdua ni ternyata masih BARU di sini :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 2:26 PM

SEANDAINYA HURU-HARA... BUKAN SEHARI-DUA... ELAKKAN PROVOKASI! JGN MENYESAL KERANA TIDAK MUSTAHIL NYAWA ORG YG ANDA SAYANG JUGA AKAN TERLIBAT SAMA ! BERINGATLAH BANGSAKU... IBU-BAPA CUBA PANDANG MUKA ANAK2MU, ANAK2 TATAPLAH SEPUAS2NYA WAJAH AYAH IBUMU.. SEBELUM TERLAMBAT! SEKIRANYA INGINKAN JUGA HURU-HARA YG KAMU CARI INI.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 2:34 PM

kAMI MASIH BARU DIBLOG KAMU 'DINTURTLE', TAPI KAMI SUDAH ADA SEMASA KAMU DLM DUKUNGAN IBUMU LAGI DI... HATI2LAH MEMBUAT SEBARANG KOMEN YG MUNGKIN MEMUDARATKAN RAKYAT KRN KAMI AKAN MENJEJAK KAMU SELEPAS PILIHANRAYA NANTI... "HARIMAU TIDUR JGN DIUSIK" ANAK2KU.. PANTANG MELAYU DIGUGAT, PANTANG ISLAM DIPIJAK, MATI RAKYAT ... AKAN KAMI CARI KAMU SEMUA....

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 3:21 PM

@AnonymousDemi agama, demi bangsa, demi negara ..... hmmmm, saya pun sama. Siapa yang kata DEMI ...Saudara itu betul dan DEMI... Saya pula salah ?

Kalau tak boleh berhujah jer, nak main ugut ? Apalah lu ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 5:44 PM

Awang Dinturtle weh, Baik mung duk diam2... malam nie tengok TV keputusan PRU13.. Jangan nok jadi cybertrooper BN yg sudah makan umpan pemimpin nok wat munoh rakyat! Mung tahu dok lepas ni cybertrooper tu akan dikambinghitamkan oleh org yg upoh die... ker mung nok masuk dlm kandang skali... Dok caye tungguu... saper nok jamin mung kalu diapun tunggu masa kena angkut... Aku kesiang ker mung jah ... budok-budok.. ikut ere aku takpatut layan budok2 mcm mung nih... Mung rajin dengor dok lirik nih? Kalu dok, duk diam2..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 5:45 PM

LIRIK LAGU UNTK ANOK DIN...

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang

Nenek moyang kaya-raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa sesamalah kita
Cinta lenyap di arus zaman

Indahnya bumi kita ini
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Peribumi merintih sendiri

Masa depan sungguh kelam
Kan lenyap peristiwa semalam
Tertutuplah hati terkunci mati
Maruah peribadi dah hilang

Kini kita cuma tinggal kuasa
Yang akan menentukan bangsa
Bersatulah hati bersama berbakti
Pulih kembali harga diri

Kita sudah tiada masa
Majulah dengan maha perkasa
Janganlah terlalai teruskan usaha
Melayu kan gagah di nusantara
Melayu kan gagah di nusantara
Melayu kan gagah di nusantara

Post a Comment