........... Lim Kit Siang - Dulu Pn Siti Inshah Lu Meroyan Melantun2, Tapi Kes Poh Kim Thye Lu Senyap ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Lim Kit Siang - Dulu Pn Siti Inshah Lu Meroyan Melantun2, Tapi Kes Poh Kim Thye Lu Senyap ?

Friday, May 31, 201311comments

If Najib’s 1Malaysia is to have real meaning, Siti Inshah should not only be removed from the education service, there should be no place in civil service for other Siti Inshahs - KLiK

 

Begitulah GARANGnya TAJUK ARTIKEL dari Blog Limkitsiang pada 17 Ogos 2010 bila menyerang Pengetua SMK Tunku Abdul Rahman Putra, Kulai Johor

 

Ada LKS mahu beri peluang kepada Pengetua itu tampil membela diri ? Saya bukan hendak mengungkit kembali kes 3 tahun itu, kepada yang mahu refresh balik, boleh baca SINI. 

 

Salah faham, FITNAH dan sebagainya .... tapi apakah anda sudah lupa bagaimana parti2 pembangkang RASIS menyerang hebat Pengetua itu ?

 

Dari link diatas -

3. Pengetua berkenaan juga telah membuat laporan polis untuk mempertahankan dirinya. Difahamkan juga akibat desakan daripada MCA dan DAP, pengetua itu telah diminta memohon maaf kepada pelajar di dalam perhimpunan.

 

TAPI bagaimana pula respon DAP terutamanya Lim Kit Siang yang kebetulan menjadi wakil Parlimen bagi Gelang Patah dimana berlakunya kes cikgu cina BIADAB yang menuturkan kata2 penghinaan terhadap kerajaan DAN bangsa Melayu secara UMUM ?

 

Baca Poh Kim Thye dengan kenyataan Melayu Bodoh, Lembu, Babi, Bangang, Sial dan Pukimak - KLiK

 

Bukankah Lim Kit Siang dan Dap mendakwa mereka mewakili SEMUA kaum ? Kalau dalam kes Pn Siti Inshah Kit Siang boleh meroyan melantun2 seperti diatas, kenapa dalam kes ahPoh, tidak ada sebarang respon pun yang diberikan ?

 

DOUBLE STANDARD ? 

RASIS ?

 

Kepada Lim Kit Siang dan DAP, buktikan yang anda bukan parti perkauman dan menentang segala yang berbaur Rasis dalam kes Poh Kim Thye !

 

Pemimpin2 Melayu ?


Ada teman beritahu yang ada pihak yang meroyan dengan artikel PONDAN Umno yang saya tulis baru2 ni hehehehe ..... sepatutnya anda BUKTIkan yang anda BUKAN PONDAN bukannya meroyan mempertikaikan SIAPA yang menulis atau apa yang ditulis. 

 

Tindakan anda menjadi bukti terbaik samada sebarang tuduhan itu wajar disokong atau disanggah.  

 

Sekali lagi kepada UMNO - Bila lagi nak tubuhkan cabang PEMUDA ni ?

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 6:33 PM

umno kian lesu memperjuangkan nasib melayu ...
perkasa ... sudah tidak sasa dalam memperjuangakn nasib melayu ... kerana zul nordin pun akhirnya terpaksa pelluk india selepas dia hentam kaum itu kaw kaw ... aku cadangkan perkasa rukar kepada kuah laksa (selera timur punya) ... rasanya lembut dan lemak berkrim tak ada pedasnya ... pemuda memang dah ada tetapi dah menjadi pemudi ... bukannya pondan ... tetapi lansung tak ada ...u ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 6:56 PM

salam,

lks kata tak serupa. itu melayu cakap rasis tapi itu cina cakap manyak butut. pasal apa butut, pasal itu cikgu cina makan babi serupa saya, cakap melayu serupa saya cakap bahasa kebangsaan cina serupa saya, cara makan serupa saya. saya tarak rasis. 1malaysia, lu kena ingat bro din, cina didahulukan dan diutamakan. banyak rasis la lu. tanpa cina semua melayu sudah masuk hutan. lu tatak dengar ker itu newewewewe nyanyi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 7:02 PM

Verdict ... remove this babi immediately

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 8:36 PM

for sure LKS will keep mum. a chinese racist will never ever condemn a chinese racist you know..unless you are malay racist or indian racist, then the chinese racist will bark like dog and will oink oink like pig...Dog And Pig maaaa...hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
May 31, 2013 at 10:29 PM

If lim Kit Siang really serious about what he profess about better Malaysia, he should purposed that people like Poh Kim Thye should not be in the educational service or public service .

Saudara din ,
please don't stop form raising up this issue ,it's will be interesting to know the out come ,other Blogs, seem to ignore .
Inilah masaalahnya orang Melayu sendiri tidak sensitive ,walaupn batang hidong sendiri dah dihantok.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 12:53 AM

Telah berlaku rusuhan dibandar besar, rusuhan merebak pula dipendalaman, tetapi kini telah menjadi perang saudara, pertelingkahan kini melibatkan sesama melayu, melayu A dan melayu B, melayu B telah dibantu cina, juga dibantu kuasa asing, melayu A dalam keadaan tertekan kerana keseorangan dalam berjuang mempertahankan agama bangsa dan tanahair, Indonesia menawarkan bantuan, ramai pejuang Islam menyusup masuk bersama bekalan senjata, peperangan menjadi semakin ngeri, bunuh sana bunuh sini, cina melarikan diri bersama wang ringgit dan geran tanah, dengan harapan akan kembali semula bila dah aman, melayu terus bunuh melayu, hanya berhenti ketika menunaikan solat dan makan, bersambung..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 12:54 AM

bro din....punya ramai orang umno jadi menteri dan timbalan, takde sorang pun berani berdecit....semua sibuk nak mentekedarah rampasan perang kot... penasihat sibuk mentekedarah 25%.... tengok hindraf, mati sorang india terus bantai...walaupun jadi menteri atas ehsan...najib dan gang tak bodo... yang bodonya orang yang sokong umno..kita sokong supaya pemimpin umno yang cakap berdegar degar di pau ni tunjukla jantan sikit... takat sesama puak sendiri je cakap tinggi... harrrrk ptuih... memang haramjadah kalu jadi pemimpin parti yang konon sangat hebat sebab bolot 88 kerusi tapi dok gentel t***r sambil berangan nak mentekedarah juta juta rm... inikalila...ubah umnola..boleh ka?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 1:05 AM

Err..kau sambung lah din, aku tak boleh nak bayangkan..ngeri, bagus buat dengan detail, biar jadi pengajaran.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 1:20 AM

bro din... sekarang puak umno ni sibuk canang dalam blog dan tv bahawa umno parti yang kuat sebab dapat 88 kerusi ke apa tah? memang ni la jenis hidup dalam denial syndromme...mangkuk betul la sapa yang sedapkan hati dengan cara macam ni... depa ni tau ka pengundi atas pagar undi umno sebab apa? sebab tak sanggup pangkah pr... acu try pas tak join pr...aku rasa separuh dari 88 kerusi tu bungkus... apa la benak sangat pengampu pengampu ni... yang dok atas pun seronokla kena ampu...makan la ampu tu sampai pru14 nanti... cissss

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 1:23 AM

Din, andai tiada komen dan tindakan dari pihak berkuasa, senang ckp diorng ni pun dah dibabikan oleh puak babi ni...kita tggu dan lihat..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 31, 2013 at 6:50 PM

Sehingga kini masih tiada tindakan ke atas Pork Kim Taik??

Post a Comment