........... Halo Melayu Babi, Sial, Bangang, PUKIMAK, BODOH ! Bangunlah Hoi ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Halo Melayu Babi, Sial, Bangang, PUKIMAK, BODOH ! Bangunlah Hoi !

Friday, May 31, 201321comments

KERAJAAN  LEMBU , BODOH , BABI ....... 

MELAYU BODOH, MELAYU BABI, MELAYU BANGANG, MELAYU SIAL, MELAYU PUKIMAK .... - KliK


Halo ? Halo ?  Tidak ada sorang pun pemimpin Melayu nak ambil tahu ker ?

Halo ? Orang Melayu dah takde PEJUANG ker ?

Halo ? Mana NGO atau parti yang GAH mendakwa memperjuangkan MARUAH BANGSA MELAYU ? 

Kenapa tidak ada sorang pun yang bersuara ? Halooooooooo ....... ?

Itulah ...... sebab itulah saya desak UMNO tubuhkan cabang PEMUDA ! Bila dah ada PEMUDA UMNO, mungkin baru ada suara.... Kalau yang muda PONDAN, yang tua pulak pergi mana ?

Mana PERKASA yang perkasa itu ?

Halo ....... ? Orang Melayu dalam Pas atau Pkr pun senyap ker ? Ni baiiiiiikkkk punya kutuk kaum Melayu, korang pun takde rasa apa2 ker ?

HOI !  KEMANA PERGINYA PEMIMPIN2 MELAYU ! ? ? ?

Share this article :

+ comments + 21 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 6:39 AM

pemimpin melayu cuti sat. sekarang kan cuti sekolah. lupa ke din?

....................
Reply To This Comment ...................
May 31, 2013 at 7:22 AM

Salam Din,
Rasanya tak perlulah kita sibuk bertanyakan kemana perginya mereka ini semua... Kita semua tahu bahawa PRU dah pun tamat. Masing-masing dah dapat jawatan yang di idamkan jadi kalau nak ambik tindakan pun rasanya kena lah tunggu dah hampir-hampir nak PRU14 nanti.

Ini semua perkara biasa dalam politik tanahair kita. Memang sedih tapi itulah hakikatnya. Sama je macam nak mintak bina jejantas.... Selagi belum ada nyawa yang melayang selagi itulah jejantas tak dibina. Tetapi bila dah dekat dengan PRU, benda yang tak diminta pun boleh dapat.

Bila PRU hampir masing-masing nak tunjuk taring, tunjuk belang. Tengok saja pada UMB... bila PRU menghampiri, berbagai agenda dibuat untuk para pejuang maya. Bila dah menang, haram sepatah ucapan terima kasih pun tak ada kan?

Seperti yang saya katakan dalam posting Din dulu, kita sepatutnya adakan satu parti baru yang betul-betul Ultra-Melayu. Parti yang ada sekarang dah hancur dan agak tidak boleh diharapkan untuk menjamin keutuhan bangsa kita lagi.
Kalau masih nak gunakan parti yg sedia ada maka satu rombakan secara ekstrim harus dilakukan terhadap pucuk pimpinannya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 7:32 AM

Pemimpin melayu semuanya takde telor..telor dah kena genggam kat cina. Kah kah kah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 7:39 AM

mana pergi nya persatuan silat2 melayu ,tak kan main silat pengantin ,silat pulut je atau pun sekarang pandai main silat cabut je. mahaguru bersepah atau pun dah tukar kapada mahagaru ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 8:07 AM

Betul jugalah kaum bangsat CINA ingin merampas KUASA. Orang orang MELAYU, bila ada kuasa, tak tau pulak nak laksanakan. Apa yang MELAYU pandai dan apa lagi yang MELAYU mahu? Orang orang MELAYU bercakap saja pandai, tapi habok pun tak der. Sebab itulah bangsat CINA berani lakukan segala apa dan berani melanggar undang undang NEGARA.

Inilah jadinya bila terperangkap dalam dua keadaan antara PARTI dan CALUN. Kalau nak di ikutkan CALUN, tiada siapa pun yang layak memimpin bangsa MELAYU, tapi kerana masih sayangkan UMNO, maka terpaksa jugalah dipilih. Tapi sekurang kurangnya CALUN yang telah dipilih itu hendaklah peka dengan keadaan disekeliling atau ada kah mungkin mereka terlepas pandang akan perkara sebegini.

Amat nyata sekali pejuangan PERKASA hanyalah perjuangan PERIBADI untuk mendapatkan tempat di parlimen. Masih ingat lagi sewaktu di awal pertubuhan, kelantangan suara mereka telah benar benar dapat membangkitkan SEMANGAT bangsa MELAYU, tetapi apa dah jadi sekarang?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 8:54 AM

to those leaders out there, especially the malays, please act accordingly. if it is proven that the racist chinese teacher has indeed saying that racist remarks, please..please..do something. and make sure it is a gila-gila wallop one. a government servant with such racist attitude will only bring more damage to our nation. and it is for sure very harmful to our so-called 'national reconciliation'..

and personally, i am very prejudice to the so-called national reconciliation if malay leaders are still engaged with their PONDAN attitude..auwwwwwwww..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 9:12 AM

semua tgh bolot projek la bro...kan pru baru je lepas..ni la masa nak lobi YB baru n MB baru..mcm la ko tak tau lagi..banyak projek menanti..NGO2 plak skng senyap pasal xde peruntukan turun..duit tak masyukk kerana Umno menganggap mereka ni mcm lipas2 je..xde fungsi..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 9:12 AM

kalau dah najib dah jadi ah jib gor ... yang lain semuanya jadi pondan la ... mana buleh lawan tokeh ...

....................
Reply To This Comment ...................
Tempoyak
May 31, 2013 at 9:18 AM

Hoi.. Hoi.. Hoi.. Tak bangun jugak.
Cinabeng dan Cinakui dah datang bawak parang nak sembelih kamu.
Cinabeng dan Cinakui nak rampas hak kamu....

krooh.. kroooh.. krooooh

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 9:27 AM

depa dah menang, la tengah seronok diulit kemewahan, tunggu la 5 tahun lagi cik din oiiii.
dulu masa guru besaq kamelayu di johor bukan main melalak kaum tu, siap pemimpin melayu skali tolong jilat dah tambah

....................
Reply To This Comment ...................
Areyougonnagomyway
May 31, 2013 at 10:49 AM

Din, tolong hebahkan kat semua blog. Minta semua umno bahaggian sign cepat2 borang Tekun yg peniaga2 melayu hantar. Jangan buat pekasam berminggu minggu. Kata rakyat didahulukan tapi cakap tak serupa bikin. Tolong lah din ,aku mewakili ramai peniaga2 melayu yg dah letih bila melayu dipingirkan..asyik nak tolong cina jer. Tolong lah din...dah fedup ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 11:40 AM

Kalau 133 kerusi membuatkan wakil kita itu berasa selesa apa kata pada PRU 14 kita turunkan kepada 113 saja. Agaknya 113 kerusi baru dapat balik kesedaran kot?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 11:48 AM

salam,

nazri dah tak jadi menteri parlimen. kalu tidak, dah tentu dia panggil cikgu ni pi parlimen, jalan atas karpet merah.

ah jib gor tengah tunggu punaisihat buka kondom. nak ulas kena jaga 1malaysia, bangsa cikgu yang diutamakan, didahulukan. war room tutup lagi kot. punaisihat pi bercuti, tunggu 5 tahun lagi baru nak ulas.

muhyidin tunggu boss ulas. walaupun dia menteri pendidikan, sekolah bawah dia. tak boleh mengatasi boss. kena tunggu mesyuarat kabinet. ppd, jpnj, kpm buat siasatan dulu, hantar laporan. semua ambil masa 5 tahun.

perkasa mungkin tak baca pasal sibuk dengan blackout. dok pertahan kerajaan bn. ni benda kecil jer. polis pun tak ulas apa lagi pun. tengah siasat kot. bawa bersabar bro. kalau tak ada dalam bulan ni, mungkin bulan depan, kalu tak ada juga, bulan-bulan mendatang. kalu diam terus, harap bro bawa isu ni 5 tahun lagi.

teruskan usaha bro. pertahan blog parti melayu dengan isu-isu melayu yang teraniaya di bumi sendiri.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 1:05 PM

Henti kan lah memanggil org dgn kata2 kesat. Tidak langsung,anda mencerminkan diri dan peribadian anda. Hilang rasa hormat org pada anda.

....................
Reply To This Comment ...................
May 31, 2013 at 1:23 PM

@AnonymousErk !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 2:13 PM

Ada pelior lagi ke ?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
May 31, 2013 at 2:36 PM

@Anonymous

non...kau FAHAM ke tak isu yg dibawa n kau tau ke tak PAERKATAAN tu sapa yg keluarkan?....mana komen kau pasal CINA tu?...PELIK...haha

aku tunggu siasatan settle 5 thn lg baru ulas...hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 31, 2013 at 4:16 PM

Engkau pn tak buat apa gak din...goyang telor jela

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 1:28 AM

Ibrahil Ali merajuk sbb kalah PRU...tpi mana pegi pulak kerabat ayahanda..nenda..toknda dam lain-lain?nak kena upah dulu kot?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 1, 2013 at 1:32 AM

Sekurang2nya Din da bantu warwarkan..kau buat apa? Tgh dakap bini lgi ke?

....................
Reply To This Comment ...................
tukang telek
June 1, 2013 at 11:24 AM

Nak tegur melayu biar beradab sikit. Melayu yg tulin adalah melayu yg berbahasa yg sopan dan beradab. Kalau tak kerana melayu yg perintah negara ini yg sedang pesat membangung dan dijadikan contoh negara Islam terbaik sejak merdeka, kita tak akan sampai pada kedudukan sekarang ini bersukurlah kerana ketentuan ini adalah rahmat dari Allah.

Post a Comment