........... Bila Blogger DiTimpa Masalah ..... Dimana 'Mereka' ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bila Blogger DiTimpa Masalah ..... Dimana 'Mereka' ? ?

Sunday, May 5, 20136comments

Hajat nak tulis tentang perkembangan semasa diKuala Terengganu malam tadi.... dengan aksi Zizan yang berpeluh buat lawak waktu sama berpasangan dengan calon2 BN diatas pentas yang membuat last kopek kempen ....bayangkan kena berlawak sambil berduet dengan calon2 BN yang duk berkempen ! 

Kemudian dikejutkan dengan aksi Ustaz Azhar yang turut buat last kopek kempen bagi Pas dikampungnya sendiri, ditepi jalanraya hingga jem jalan dibuatnya kerana jalanraya dipenuhi penyokong2 Pas.....

Ada saya buat rakaman tapi bila terbaca artikel dari rakan blogger MatKilauPenang yang mengadu menerima ancaman BUNUH ekoran pendedahannya tentang video 4 Siri yang didakwa menunjukkan aksi seks zaman sekolah seorang pemimpin wanita pembangkang..... saya utamakan yang ini dulu.

Saya copy paste dari MKP -



Pada petang tadi jam 4 petang MKP didatangi oleh orang kuat yang mengaku telah di upah oleh keluarga Anuwar untuk menyekat dedahan terakhir oleh MKP. Ugutan untuk membunuh MKP sekeluarga itu disampaikan secara lisan dihadapan rumah MKP..
 
MKP tidak dapat berbuat apa-apa demi menjaga keselamatan keluarga. Laporan polis juga tidak dapat dibuat kerana identiti MKP pastinya terbongkar jika berbuat sedemikian.

Perasaan gundah gulana ini hanya MKP dapat rasa.Sebelum ini pernah terjadi pada rakan blogger dari Pulau Pinang tidak dipedulikan oleh pucuk pimpinan bila ditimpa masalah.

Pemimpin yang ada bila nak nama atau tersepit barulah minta pertolongan blogger akan tetapi bila blogger didalam kesusahan tiada siapa peduli.MKP berharap pihak berwajib dapat membantu MKP supaya dedahan seterusnya dapat didedahkan malam nie jugak..
 
 
Pertanyaan timbul ...... dimana pemimpin2 UMNO BN bilamana blogger yang telah banyak membantu anda, ditimpa kesusahan ?

Saya tidak mahu membebel panjang ....tentang pengorbanan bloggers bla bla bla ..... tentang layanan dari mereka yang kami bantu bla bla bla .... ini bukan pertamakali berlaku.

Cuma satu jer pinta saya kepada 'mereka' yang berkenaan - TOLONG BERI PERHATIAN KEPADA RAKAN BLOGGER YANG DITIMPA MASALAH ....... !

Bloggers LAIN yang kononnya SEPERJUANGAN ? SOLIDARITY ?

Takkan sampai takde sorang pun yang terfikir nak call tanya khabar ? ? ?

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 5:18 AM

ntahlah macamana nak cakap. habis madu sepah dibuang. dacing yang dah sepatutnya di calibrate. payah nak komen dlm keadaan PRU yg akan mula. bagaimanapun harap rakan rakan blogger dpt berikan semangat dan idea.

....................
Reply To This Comment ...................
May 5, 2013 at 6:26 AM

terima kasih diatas sokongan....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 8:02 AM

sape yg ugut tu mmg bangsat. baik bro din je la yg sebarkan..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 9:03 AM

salam,

mungkin ada cara lain kot. sekarang ni tengah hot pru. kapla dok ingat menang kalah jer. yg lain tu tolak tepi habis. lepas balik ngundi dan dapat keputusan kot baru yg tonjol diri. mungkin rakan blogger yg lain. moga blogger yg ditimpa musibah bersabar dan memikirkan sesuatu yg baik. bila nak jadi pendedah kebenaran, banyak bahaya yg perlu dilalui. bukan semua orang sedia membela kita kembali. jangan putus asa kerana perkara tersebut. itu akan mengajar kita lebih berhati-hati di masa hadapan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 9:26 AM

Saya bw ibu yg uzor di beri ruang dahulu. 8.20am sudah jlnkan tggongjawab kpd negara. Alhamdulillah. Saya berdoa blogger di atas minta perlindongan dari Allah dan bertawakaltu. Semoga keluarga di beri perlindong dari di gelapkan mata musoh. Ameennn..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 5, 2013 at 1:05 PM

Aku dan isteri dah mengundi.mmg puas hati.telus.

Klu yg kt ada pengundi hantu atau penipuan.itu mustahil berlaku.

Post a Comment