........... Video Tumbang Pakatan Sudah VIRUS ! 40K dalam 22 Jam ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Video Tumbang Pakatan Sudah VIRUS ! 40K dalam 22 Jam !

Sunday, April 21, 201312comments

Ramai yang dah tengok video Pas Kantoi - Tumbang Pakatan ! dibawah ni kan ? Tahu tak anda yang video itu sudah VIRUS beb ! dalam masa 22 jam saja hampir 40,000 view ! Peeeerggghhh !

Pssssst ..... Din...

Ramailah pengomen dari Pas yang tak puas hati, konon apa yang disebut adalah TUKAR PAKATAN bukannya TUMBANG PAKATAN ! Hahahahahaha ..... Itu kata kau ! Ikut suka kita la nak kata TUMBANG PAKATAN pun hahahahaha ..... Yang nyata video itu sudah VIRUS hahahahaha !

Pssssst.... Din !


Patutnya kita SEMUA meraikan video itu... terbukti bukan saja video berunsur seks saja yang mampu tarik view banyak, nah ! Mana ada seks ? Orang masuk semacam juga .... Ketawa semacam juga ! Saja nak gelak2 kan orang Pas, tak boleh ke ? Tak tahan ke kalau video ni jadi VIRUS ?

Pssssst ....Din !



Alah mamat ni, amende ? Duk Psssst, Pssssst dari tadi ?
VIRAL la bukan VIRUS...

Eleh, aku tahu lah tu.... Viral ya juga, VIRUS pun ya juga. Sebab ramai orang Pas yang demam, tak berapa sihat lepas tengok video dan baca komen2, macam kena Virus !  hahahahahaha ....


Amacam kalau kita teruskan klik dan sebar ramai2 sebagai BAHAN LAWAK TERBAIK PRU13 ! Try capai 100K sehingga hari mengundi nanti, masa tu kita tentukan TUMBANG Pakatan atau TUKAR Pakatan.

Oya, video ini bukan nak jadikan isu tapi nak dijadikan BAHAN LAWAK VIRUS JER !

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 12:00 PM

Tumbang tumbang tunggang langang PAKATAN hahaha...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 12:13 PM

hancur ! hancur ! .... hancur PASkatan !!!
tumbang ! tumbang ! .... tumbang PASkatan
hahahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 12:38 PM

Lagi bukti sahih pencacai pas mmg bodoh nak mampos..kalau dorang kata tukar pakatan..apsal habis je depa kata tumbang..tumbang pakatan..terus depa bising mcm monyet.kantoi la tu. Kah kah kah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 1:07 PM

tumbang pakatan- hahaa

Chew

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 2:53 PM

muahahahaha lawak..gelak golek2...

....................
Reply To This Comment ...................
pemuda_surau
April 21, 2013 at 3:17 PM

Amin ya rabbalalamin...Kau tumbangkanlah pakatan rakyat sepertimana didoakan oleh penyokong parti berbaju ijau ini...amin Ya Allah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 4:13 PM

Ni bukan tumbang lagi din.....ni tumbang, terkangkang, terlentang....

....................
Reply To This Comment ...................
April 21, 2013 at 5:09 PM

Dlm komen,pr dok berbelit kata ni geng bn,sbb bawah bendera pas ada bendera kale biru...wau...wau...eeee.... Diorg salah semua tuduh bn,padahal awal dh kata hancur bn,lagu pon lagu sinonim dgn geng pas masa demontrasi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 6:19 PM

lawak siotttt

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 10:22 PM

sudah 64K viewers. HEBATTTTTTT

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 22, 2013 at 6:30 AM

Din, Dr. Novandri dah masukkan video ni dalam entry terbaru beliau. Femes lah engko lepas ni Din.

....................
Reply To This Comment ...................
wakjono
April 22, 2013 at 10:04 AM

Allah maha berkuasa lagi amat mengetahui bahawa BN saja yg konsisten pertahankan agama bangsa dn negara!

Post a Comment