........... Uwaaaaa ... Uwaaaaa ... Penutur BUTUH MELAYU ! Menangis - Ada Pulak Melayu Yang Pujuk ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Uwaaaaa ... Uwaaaaa ... Penutur BUTUH MELAYU ! Menangis - Ada Pulak Melayu Yang Pujuk ?

Friday, April 19, 201316comments


Huwaaaaaaa.......... Huwaaaaaaaa ....... hhhmmmmppppth buang hingus hijau.... Huwaaaaaaa.... huwaaaaaaaaa...... hik... hik ... hik..... HUWAAAAAAAAAAaaaaaa  ..... 

Haiya apek, lu manyak pandai berlakon ....... Loket talak boleh telebang, lu nangis ?  Sapa talak kasi loket telebang ? Olang sudah ciakap, lu boleh kasi telebang - NO PLOBLEM, tapi apek mau nangis juga.... hahahahahahaha.

Apek ingat apek manyak pandai ka ? Satu hali ciakap Malai Si ! Butuh Melayu ! Melayu Mati ! Melayu Keluar ! ...... Satu hali lain, mau nangis .... Olang talak kasian la !

Tapi....... wait ! haiya, ada olang kasian juga la sama apek....


Haiya... ini blogger OMAKKAU... lu punya ama ka apek ? Menyentuh kalabu ? Hahahahaha .....

Ini lagi satu - amenoworld , lia ciakap -

Apa pun mohon air mata LKS jadi semangat juang kepada aktivis2 DAP agar lebih tabah dan sabar menghadapi pru kali neh. LKS dalam dap ialah legend. Rata2 orang dap menganggap LKS hero mereka. 

Jadi semoga tangisan dia tidak sia2. Pastikan calon dap menang besar tak kira logo apa yang mereka gunakan oke. Bukan hanya calon dap je bahkan calon pr kebanyakkan nya.

hahahaha ....lia ciakap jangan kasi sia-sia lu punya airmata sama hingus, haiya.....  lu manyak pandai la apek. Saya ingat olang Melayu semua tak boleh kena tipu tapi ada juga Melayu yang boleh senang2 kena tipu.

Ini lagi satu, Nik Ajis sendili ikut sedih tapi manyak hepi - Loket Sulah Sampai Bulan !





Saya mengimbau kembali saat ketika Perjanjian Hudaibiyyah dimeterai antara Rasulullah SAW dan orang-orang Musyrikin Mekkah.

Peeeergh .... Peljanjian Hulaibiah ! Waaaa..... Apek manyak pandai ! Apek eksyen nangis, Ajis sulah Hulaibiah sama apek.

Nangis konon... seperti saya tulis sebelum ini - KLiK - TAPI bilamasa dan siapa yang kata Dap tidak boleh bertanding pakai lambang roket ? ? ?

Dan sekali lagi SPR beri jaminan tadi -

"Mereka nak apa lagi, kita sudah kata mereka boleh guna lambang mereka. Ini adalah jaminan kita.

"Esok mereka datang awal, serah borang penamaan calon dan bawa sekali surat kebenaran daripada pemimpin tertinggi mereka untuk guna lambang DAP.

"Kita benarkan, kita akan proses, kita juga telah cakap perkara berkaitan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (RoS) itu perkara lain, kita bagi jaminan mereka boleh guna lambang mereka,"
- SINAR


Tapi apek masih mau terus berlakon dan menangis .... huwaaaaaa, huwaaaaa ... sebab ada Melayu yang sanggup pujuk ! Melayu yang keliru dengan semangat bangsa mereka .... sekejap kata bangsa tak penting, sekejap pulak kata nak pertahankan hak bangsa .... mana satu ntah.

Demi politik, Melayu macam ini sanggup buat apa saja  ! Tadah lah airmata dan hingus hijau Lim Kit Siang tu .....  buat kuat semangat juang ..... hahahahaha ..... Dap sudah terima Islam ? hahahahaha ....... 

Demi kuasa politik ....... aduyai... 

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 19, 2013 at 11:18 PM

hahaha..bila ada sesuatu yg membuat macai umno meroyan sebenarnya adalah baik unt pr..ternyata umno begitu tertekan menjelang pru ni...umno terengganu till berperang smpai hari ni...teruskan sindrom penafian saudara..cuba bukak fb..hanya berapa kerat sahaja yg share pamphalet umno bro..bermakna...umno dh nak berkubur..

....................
Reply To This Comment ...................
April 19, 2013 at 11:25 PM

Pondok minda sudah menetapkan hukum undi pembangkang adalah haram...Dan hukum itu menjadi lebih jelas apabila pas sudi dipersundalkan dapat.

Undi pas haram, undi dap lagilah haram jadah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 19, 2013 at 11:33 PM

Sdra Din,
Mula2 saya tengok old man tu nangis2 saya dah WEK!
Dah tu baca pulak si mim pujuk, langsung WEK HIJAU!
Politik, politik

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 19, 2013 at 11:43 PM

lancau lu la apek LKS....ada jg le 'melayu' bangang yg bersyahdu tgk lakunan haram jadah ni rupanya....nau'zubillah...Din, tlg boh kaw2 lg kt puak2 'melayu' bangang ni,tp depa ni blh sedar ke..???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 12:10 AM

pi la kit siang. satu sen pun tarak guna di dunia

....................
Reply To This Comment ...................
Rizwan
April 20, 2013 at 12:20 AM

mmg cibai puak2 pas ni...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 12:35 AM

Din, ko ingat tak cerita dongeng aku yang pernah engko siarkan sblm ni. Dalam cerita tu, aku gambarkan orang melayu sanggup berkorban apa saja termasuk nyawa sekalipun semata2 kerana seorang manusia bergelar apek. Geng2 apek ni berpura2 baik jer sehinggakan kapten kapal pon sanggup dikhianati. Akhirnya golongan apek ni jugak yang untung kerana ada melayu yang sanggup jadi balaci. Jihad konon. Jihad apa kalau putrajaya menjadi matlamat no.1 dan negara islam belum tentu dapat dilaksanakan kerana terikat dengan "perjanjian tahaluf siyasi".

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 12:48 AM

Biasalah bukan susah nak kencing Melayu.Cina dah belajar kelemahan dan kebodohan Melayu ni.Dulu lks dan konco2nya sanggup berlengan untuk menentang Melayu semasa 13 mei.Tapi diorang cepat belajar, Melayu tak boleh dilawan cara itu.

Nak lawan Melayu tak perlu guna tenaga,tapi guna akal dan tipu muslihat,guna proksi.Esok2 yg bergaduh masa kempen 15 hari(nauzubillah) bukan cina-melayu tapi melayu pas-melayu umno.Rata2 melayu pas/pkr memandang penyokong2 kerajaan sbg musuh ketat,lebih zalim drp zionis,kafir dsb hasil tarbiah ulama2 sesat pas.

Lks cuma perlu tipu sikit kata ros sudah talak kasi dia pakai logo dap,nangis2 sikit,n ajis dan umatnya dah ingat lks dan dap nak masuk islam(secara indirect).Ini kita boleh baca diblog2 atau fb.Ah betapa tololnya tahap pemikiran serupa ini!

Dengar kata pula,dap sudah tukar keputusan dan nak guna logo sendiri,mana satu yg betul?Kalau guna logo pas,logo dap boleh gantung tak untuk tujuan kempen?Kalau tak boleh guna membazir pula.

Apa2 pun tujuan dap guna logo pas(kalau jadi)adalah semata2 untuk meraih undi Melayu.Cina takde masalah untuk undi logo pas pasal diorang tahu logo saja pas,tapi tetap dap.Tapi orang Melayulah yg tak cerdik,diorang nampak bulan terus ingat isle,terus pangkah,tak tengok calon dah.

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 1:04 AM

@Anonymousshhhhhh .... dengar tak tu ? Lim Kit Siang suruh balik rumah, tidur awal .....

Bye bye ...

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 1:06 AM

@Anonymous'Bersetuju Untuk Tidak Bersetuju' .... kenapa Nik Aziz tak pernah sebut dah persefahaman ala Tahaluf Siyasi dengan DAP tu lagi ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 1:07 AM

Aya... lu jugak manyak pandai itu cakap cina.... Itu cina memang panlai main itu wayang pekji...

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 1:08 AM

@tobengYa, orang Pas sebenarnya ramai yang agak cuak nak pangkah roket. Strategi Dap ini hanya nak bermuka2 dengan orang Pas, demi memastikan calon2 Dap dapat undi orang Pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 2:15 AM

Ternyata benar...undi PAS sama dengan undi DAP

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 8:14 AM

akhirnya roket medarat di bulan? mcm lucah je bunyi..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 11:48 AM

Kau adalah seorang melayu yag bodoh itu pun kalau kau tu melayu lah!!!! Dan aku harap kau tak akan menyesal suatu hari nati bila bumi bertuah ni milik orang!! Dan akh nak bagi tau kau adalah melayu ya bangsat!!!!kalau kau ni melayu la~~

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 2:45 PM

LKY (PAP) pakai songkok, Lim Kit Siang pakai air mata palsu dan Nik Aziz pakai serban Singh?

Post a Comment