........... TERBAIK ! Polis DI-MANGSA-KAN ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

TERBAIK ! Polis DI-MANGSA-KAN ? ?

Tuesday, April 2, 20135comments

KELAKAR BEB ! Lepas tengok video ini, saya pun tak reti nak kata siapa yang dibodohkan... Teresa Kok yang memperbodohkan diri sendiri atau Teresa Kok berjaya memperbodohkan Pemuda Umno .... dan penonton sama ! U know ... cakap macam LOYAR BURUK gitu ..

Perhatikan bagaimana  Mohd Razlan, Ketua Pemuda Umno Seputeh cuba mendapatkan reaksi Teresa Kok bila diajukan soalan - 

You punya urusetia semua sudah low morale YB...
KENAPA ?

Because issue of Anwar, ... issue Allah... issue Nurul Izzah, ..... issue Tian Chua ...

Dan apa reaksi ahKok ?



TIAN CHUA ITU .... SAYA , YB RODZIAH PERGI MENZIARAHI ... ITU.. KELUARGA POLIS YANG DIMANGSAKAN
Macamana boleh keluarga polis itu yang dimangsakan ? 

MEMANGLAH ......
Dia pergi ... mempertahankan ... apa .....

JADI MANGSA LA.... MANGSA SERANGAN ..... MANGSA SERANGAN MAA.....
 Dia pergi sana mempertahankan ...

MEMANG .... MEMANG ....
Bukan mangsa , itu tugas dia ...

LU INGAT LU HANYA TAHU BAHASA MALAYSIA ?- kat sini rasanya ahKok dah sedar kot ada yang tak kena dengan apa yang diucapnya tadi ! Kenapa yang tiba2 ahKok sebut hal Bahasa Malaysia ?

Bukan mangsa YB ...

HUIYOOO ... THIS ONE LA, HOW TO ...


Hahahahahahaha ..... Polis dimangsakan ? MANGSA SELANGAN MAA  ! 

Hahahahahaa ...... KELASSSSSSS ........

PS - Rasanya kena cek Mykad ahKok ni .... betul ke dia ni layak dapat Mykad !

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 2, 2013 at 11:02 AM

Ini nyonya sudah dibabikan maaa..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 2, 2013 at 11:59 AM

YB isap cork itu saja yang dia tahu. Dah ler muke macam sial, ini yang khalid gagap sayang sangat. Poorraaaaaah...

....................
Reply To This Comment ...................
KA
April 2, 2013 at 12:10 PM

wakakaka dgn konfiden je si teresa kok tu berbahasa malaysia kan.

siap ckp lu ingat lu hanya tahu bahasa malaysia.hihi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 3, 2013 at 2:21 AM

Dia ni warga Cina kot, baru tau.. Bahasa Melayu pun tak lepas mana layak dapat MyKad. Hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 3, 2013 at 8:43 AM

camni ke level "Malaysian"?? kena buat RCI jugak nih..apa pasat walganegala Malaysia cakap bahasa kebangsaan macam siyal??? hehe

Post a Comment