........... Skandal Pakcik Pakai Spender ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Skandal Pakcik Pakai Spender ?

Thursday, April 11, 20139comments



Nak tulis ke cerita ni ? Hilang selera beb ........  Tengok pakcik ni pakai spender jer dah suwey .... apa tah lagi kalau keluar video dia main .... uuuweeeeekkkk ...

Ntah la .... macam ada yang tak kena je dengan isu ni..... Macam ada orang nak pergunakan bloggers pro BN supaya isu ini dimainkan demi agenda mereka yang tersendiri.

Tapi saya tidak dapat lari dari perasaan ingin tahu, BENARKAH PAKCIK ini terlibat dalam video seks terlarang ? Saya harap pakcik ini mengakulah cepat kalau betul ada melakukan perbuatan terkutuk itu. MALAS dah nak layan isu video seks yang melibatkan pemimpin.

Dan orang yang kononnya ADA dalam simpanannya video berkenaan, kalau nak keluar tu - KELUARKAN SAJA. Jangan nak main2, tunjuk sikit2 .... yang para bloggers pulak ikut sama rentak. Last2 diorang KAOTIM kat belakang,  para bloggers yang duk main isu ni dibiarkan begitu saja, tergantung bodoh jer. Niat nak teruskan isu tapi bukti takde. Terpaksalah buat2 senyap macam orang bodoh. MACAM SIAL !

Nasihat saya pada PLAYER yang terlibat - Kalau nak main politik - OK, tapi jangan waktu sama , senyap2 kaotim kat belakang. Itu namanya - MENGGUNAKAN KAWAN - Dan ITU BUKAN KAWAN NAMANYA !

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 11, 2013 at 9:30 PM

betui. kalau ada bukti bawa ke pengadilan. nanti rosak nama umno dan bn. pengundi tak perlukan video begini untuk pilih yang lebih baik dari yang baik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 11, 2013 at 9:31 PM

Sebaiknya blogger pro umno stay away dr benda2 mcm nie. Takut jadi backfire dh dekat2 nk undi nih. Pak Din bukan tak tau perangai org pas, asal timbul jer benda2 cenggini cepat ajer tuding jari kat umno. Yg blogger plak satu hal ... konon nk tnjuk kebenaran. Maka dipetikla benda2 gini, yg kena bahananya DS Najib, TS muhyiddin ... penat org tue keja nk menangkan parti. Nnti tgkla jap lg, penuhla dlm wall fb saya cacai pas dok share benda nie tapi salahkan BN/UMNO.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 11, 2013 at 9:31 PM

Salam Bro Din,

Bila isu ini keluar tadi, saya dah ada gerak hati ini mainan bloggers yang nak "backfire" kan BN. Isu ni sama strateginya dgn strategi klip pasangan alvin / vivian bergambar dgn bendera BN.

Timur Tengah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 11, 2013 at 9:55 PM

sesiapa pun biasa pakai spender tak ada peliknya ... cuma yang pelik ialah mengambil gambar kenang-kenangan semasa pakai spender ... dah tu semasa tua pulak tu ...

....................
Reply To This Comment ...................
April 11, 2013 at 9:56 PM

Saya difahamkan video itu ADA. Setakat itu saja. Ni main tunjuk sikit2 .... orang dah MELUAT la dengan cara tuh !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 11, 2013 at 10:39 PM

dt...
aku memang meluat tengok 1/2 blogger pro umno... main sambut je apa yang ada... tapi fakta/bukti yilek... cam sial... mereka antara penjahanam umno sebenarnya.. luncai terjun dengan labu-labunya............BIARKAN....BIARKAN....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 11, 2013 at 10:54 PM

Salam

Ni mesti pengikut dan peminat papagomo. Dia tiru la. Tp saya memang tak setuju cara begini. Bn tak boleh ikut cara pembangkang kerana ahli bn mesti jiwa tinggi dan besar

....................
Reply To This Comment ...................
April 11, 2013 at 11:15 PM

Aku rasa edit video untuk tontonan umum ni langkah bijak macam video Chinadoll kat Papagomo tu. Kalau terus keluar video asli nanti tak pasal-pasal pindah ke lokap sedangkan isu baru nak panas. Lepas tu kena bayar saman/denda. Yang berlaku dalam video tu masih dapat sedap gak.

Aku tunggu lepas penamaan calun dan harap kalau betul ada video tu keluarkan masa pilihanraya.

PRU13 - Tarikh Mengundi Dipinda? di TendangTerajang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:07 AM

Videonya di sini ye kawan2..Agk2 siapa perempuan tu ek, isteri kedua ke??

http://hapraknews.blogspot.com/2013/04/video-skandal-seks-mustapha-ali.html

Post a Comment