........... Pembangkang Perasan Mereka LEBIH Bagus Dari Semua Orang DiDunia ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pembangkang Perasan Mereka LEBIH Bagus Dari Semua Orang DiDunia !

Saturday, April 6, 201329comments




TAN SRI SANUSI JUNID menulis

Jika ada yang masih mencurigai pendapat saya mengenai Tun Dr. Mahathir mungkin elok saya nyatakan apa yang disampaikan sendiri oleh Presiden Musharraf dari Pakistan kepada saya di waktu beliau menghadiri Persidangan OIC di Putrajaya dari 11 hingga 18 Oktober, 2003 iaitu 13 hari sebelum Tun Dr. Mahathir menyerahkan kuasa kepada Tun Abdullah Ahmad Badawi pada 31 Oktober, 2003:

'You have to tell Mahathir that the delegates to the last conference of OIC decided to bring this year's conference to Kuala Lumpur because they would like to hand over the leadership of OIC to him, and not to Malaysia. We chose Malaysia because we want Mahathir to lead us, not just anybody from Malaysia' Saya tanya 'All?'

President Musharraf menjawab

'Yes, all, not one exception. Please tell him not to step down from being the Prime Minister. He should stay a few more years to lead the OIC. Please do us a favour.'

Saya tidak sampaikan rayuan Musharraf kepada Tun keranaa saya mengetahui Tun tidak akan berginjak dari keputusannya.

Bermaknalah, bukan saya saja, tetapi semua pemimpin negara-negara Islam di dunia menyanjung kemampuan kepimpinan Tun Dr. Mahathir.


Copy dari KLiK
                                 *****************
Aaaaaah .... SEMUA pemimpin negara Islam diDUNIA semuanya sudah dibeli oleh Umno ! agaknya begitu kata orang Pas yang baca. Tak disebut pun nama Nik Aziz atau Ustaz Hadi ..... Jadi bukanlah SEMUA...

Nik Aziz dan Haji Hadi pun pemimpin Islam yang diiktiraf dunia ..... kan ? kan ? kan ?

Bukanlah tujuan saya nak mengagungkan nam Tun Mahathir dalam kita berdepan dengan PRU13, sebab bukannya Tun bertanding pun lagipun nama Tun dah memang AGUNG pun !

Tapi buat renungan jer .... kenapa ya... KENAPA bilamana SEMUA PEMIMPIN NEGARA ISLAM DIDUNIA mengiktiraf sumbangan dan ketokohan pemimpin Umno kepada dunia Islam, pemimpin2 Pas langsung tidak respek ?

Adakah pemimpin2 Pas ini LEBIH BIJAK, LEBIH TAHU, LEBIH ALIM dari SEMUA PEMIMPIN NEGARA ISLAM DIDUNIA ?

Bagaimana pula dengan pengiktirafan dari negara2 lain DUNIA dan termasuk dari PBB kepada Tun Mahathir dimana jumlahnya sudah melebihi 100 ..... masih dianggap ciput oleh orang Pas mahupun PR ? 

Mungkin bagi orang Pas, kesemua anugerah dan pengiktirafan yang diterima Tun Mahathir jika di kumpulkan pun tidak akan setaraf dengan Anugerah Tokoh Pendidikan Nusantara yang diberikan kepada Nik Aziz ...... diberi oleh errr ... sebuah Universiti terkenal dunia tempatan.

Soooooo Cute !

Sekali lagi, bukan nak merendahkan ... errr... kalau adapun, sikit jer...
 tapi seperti yang saya sebut, point utama artikel ini adalah untuk membuktikan MENTALITI PEMBANGKANG yang sempit dan perasan mereka lebih bagus dari semua orang didunia.

PS - Artikel yang semudah ini pun kalau pembangkang tak faham juga ...... entahlah.

Share this article :

+ comments + 29 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 11:18 AM

Tun tu org umno, solat pun tak dapat pahala, mcm mana pas nak respek

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 11:26 AM

@kluangmanPoint saya - Negara lain diDunia baik yang Islam maupu Kafir boleh respek ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 11:34 AM

Perlu ada badan atau penguatkuasa utk mengekang fatwa2 sesat dan tindak tanduk yg merosakkan Islam.
Penguatkuasa ini mesti tegas dan berkecuali....
Polis syariah diraja....?

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 11:38 AM

@AnonymousSaya nampak point saudara, tapi siapa yang bakal menganggotai badan penguatkuasa yang baru itu ? Bukankah kebanyakannya dari mereka yang sedia ada berkhidmat dalam pelbagai agensi kerajaan berkaitan agama ?

Sedangkan dalam kapasiti mereka sekarang pun hampir tidak berdecit, apa bezanya kalau ditubuhkan badan pengawasan yang baru ?

Lainla kalau SEKARANG mereka aktif cuma dikekang oleh batas bidangkuasa yang diperuntukkan, barulah elok ditubuhkan yang baru yang lebih luas bidang kuasanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 11:49 AM

kalau dibanding dunia islam dgn pas, x kemana pn pas.harap pas sedar diri, dan buatlah ikut resmi padi, kalau makin beriman makin tunduk tidak takbur.

so called ulama dlm pas belum tentu imannya sebagus ulama sebenar negara lain,

itu belum dibanding dgn wali Allah lagi.

nasihat saya org pakatan x usahlah terlalu menyangjung sgt so called ulama pas ni, kalau lah betul ulama pn,sebenarnya kalau tgk akhlak bila berkata2 berceramah pn sudah boleh mencerminkan peribadi org tu.

walaupn kita rasa ilmu agama kita rendah x semestinya kita mendengar saja kata org2 yg ditabal sebagai ulama. siasat la dulu. better yet cari org betul2 alim sebenar2 alim di dunia ni xkan nk tgk pada pas saja?

sbb takut2 kalau paras ulama imannya 10000 kita rasa kita 1 tp ulama pas hanya 10. x kemana kita akhirnya.

akhirnya yg jahil mengikut yg jahil.bertambah perasan si jahil, bertambah takburlah dia.

apa sebenarnya sumbangan pas pada dunia islam ? yg ada pada mereka hanya imej saja iaitu serban dan jubah. selebihnya xde beza sgt pn. akhlak pn lebih kurang kalau x lagi teruk.

satu jasa tun dlm islam selamatkan org bosnia pn betul tentu pas boleh tandingi. tp dabik dada mengalahkan nabi sendiri.

melayi hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 11:53 AM

KALAU KORUP, MENIMBUN HARTA Haram dengan mengikis khazanah negara, menukok hutang negara, sedang mereka kaya raya, dan menyalahgunakan Kuasa, maka DKura2 dan Sanusi `lembu pakai cerminmata hijau itu' wajar bertaubat dari bertaubat dan bersubahat dengan Pemimpin mungkar dan keparat UMNO seperti Mahathir, keturunan India itu. Biasalah kalau asal keluarga susah, ade peluang membuat harta kokot dan bolot!
Musarraf adalah antara Pemimpin korup dunia seperti Mubarak dan Ali Tunisia. Apa dipelik sangat diangkat menjadi Ketua OIC?
Adakah ini menunjukkan orang itu terror dalam pegangan dan pengetahuan Ilmu Allah? Teka lagi!
Dunia Islam sekarang tidak berpaksikan suruhan dan tegahan Allah! Hanya diukur berkaliber di dunia.
Tunku juga pernah memimpin OIC, dimana taraf tertinggi Ilmu dan Pegangan Agamanya? Begitu juga Mahathir. Kalau setakat menggunakan jawatan untuk memperkaya diri dan keluarga, memang dia hebat - menipu dan mencuri sambil menjalankan tugas yang digaji dan diamanahkan!
Melainkan dia boleh bersumpah dan mengaku USD44billion itu hasil dari pelaburan harta sebelum menjadi penjawat Kerajaan selama bekerja untuk dengan Malaysia, maka ape sahaja perbuatan dan kelakuannya SUSPECT! bayangkan USD2billion setiap tahun PM?
Bodoh sangat Rakyat Malaysia!
Kini umum sudah mengetahui dia pengkhianat negara memberi IC kepada Pendatang berbagai bangsa di Sabah demi ade FD untuk UMNO kekal berkuasa. Seorang pengkhianat itu tali gantung hukumnya.
Dan orang ini SL dan DK angkat pemimpin unggul dan dihormati dunia Islam! Kami mahu Pakatan menang agar semua kesalahan dan jenayah kepada Negara dan rakyat dari gulungan UMNO/BN dihukum setimpal dengan jenayah yang telah dilakukan!
Kalau Hudud diamalkan, Mahathir antara yang pertama dipotong tangan!
Sebab itu dalam jangka usia 88 tahun dia macam gasing dan orang tua gila mencanang semboyan kerana UMNO akan tumpas, PRU13 ini dengan pengundi2 hantu, bangsa asing dan segala cara jahat yang digunakan untuk menyekat Pembangkang!
Memang Pembangkang lebih baik dari UMNO/BN jauh lebih baik sebab UMNO adalah `umpama tikus membaiki labu' dan `harapkan pagar, pagar makan padi!'
DSAI bekas warga UMNO, masih dalam perhatian! TGNA jauh lebih baik dari Mahathir kerana dia tidak rasuah jauh sekali rakus mengikis harta negara dan rakyat!
SEDAR DAN INSAF, pencuri tetap dipotong tangan!

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 12:33 PM

Daripada bahasa &lenggok tulisan..dia ni memang tak matang/tak berwibawa n tak ada adab...mencarut ! Dakwaan ada bukti ke? Atau dengar
2 saje....

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 12:49 PM

@AnonymousTak perlu saya balas komen ni... saudara nilaikan sendiri tahap mentaliti orang Pas

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 12:52 PM

WOI PENCACAI PR 11:53AM

MANA BUKTI? MANA? U ULANG, ANVAR ABRAHAM TERKAM BARU TAU!!

KALAULAH ADA SATU PERKATAAN PUN YANG KAU TULIS TU ADALAH FITNAH, KAU TUNGGU JE BALASANNYA. PAHALA KAU DAH BANYAK KE?

HUDUD LAGI? SURUH NIK AZIZ DAN HADI AWANG LA BUAT DULU. TAPI BILA KARPAL DAH JELING, TELOR KECUT..PEJUANG ISLAM KONON.

NAK BAGI PR MENANG? DENGAN PEMIMPIN BERMASALAH MORAL KORANG? ITUPUN NIK AZIZ TAK MAMPU NASIHAT KE? KONONNYA KAWAN DALAM PAKATAN...PHUIHHHH!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 12:55 PM

Gambaran yg di beri kn oleh kepimpinan negara berbeza dr FAKTA sebenar.Bila ada pemimpin Islam dn Ulamak dr luar dtg ke negara ini,yg di tunjuk kn ada lh kompleks kerajaan di Putrajaya,JAKIM,Pusat Islam dn masjid2.Tp ada ke di tunjuk kn kpd mereka Genting Highland dn Bkt Tinggi?Bagaimana dgn kilang2 Guiness/Anchor dn Carlsberg?Kedai2 yg menjual 4D dn Sports Toto?Rukun Islam yg 5 bkn paspot utk menjadi Islam yg di terima oleh Allah Taala,apa kh Madey percaya pada Rukun Iman yg 6?Setahu aku,ke enam2 rukun2 Iman itu di langgar oleh Madey.Kalau anak ny sendiri boleh membeli Syarikat arak San Miguel tanpa di tegur dn di larang oleh Madey,apa kh boleh di percayai pegangan Iktikad ny?Bro,Perves Musyaraf naik bkn krn di pilih oleh rakyat Pakistan tp melalui rampasan kuasa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 12:56 PM

takde dalam sejarah negara, bahawa ada parti yang anak beranak menantu sepupu sepapat semua bertanding serentak dalam pilihanraya..KECUALI PR..semua parti dalam PR ada. umno ada tak? TAKDE!!!

so kepada pencacai2 taik PR, ada hati nak kata PR lebih baik? PR memang amat memalukan!!!

aku doakan PR berkubur dan pupus dari bumi Malaysia ini. AMIIIIN

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 12:57 PM

Org pas tahu sbb oic,negara arab respek kat tun M. Tp..... Hanya tun M xmasuk pas ja,sbb tu pas ambik jln mngutuk oic dan negara yg puji malaysia bwh pemerintahan umno.
Pas hanya mkagumi negeri kelantan ja sbb bwh pas,klw bawah bn nnt mungkin pas akan kagum keislaman pulau melaka ja...
Din mmg pandai buat lawak kluarkan gambar nik aziz dgn anugerah tu balik... Tokoh pdidikan nusantara lps najib dpt phd dr indonesiakan? Nik aziz dpt tokoh nusantara yg pas sniri bagi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 12:58 PM

@Anonymousnik Aziz tk rasuah.. Cuba tanya mcm mana nga dan ngeh boleh dpt ribu2 ekar tanah Kelantan? Yg lain tu tk payah jawab arr..

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 1:03 PM

@AnonymousKena jawab juga nampak gayanya .....

Gambaran palsu diberikan kepada SEMUA pemimpin luar selama berpuluh tahun ? Termasuk sheikh2 alAzhar pun begitu mudah ditipu ? Diorang semua tak de internet nak pastikan berita sebelum dan selepas beri kenyataan ?

Kilang arak dan kedai nombor ... hmmmmm malas saya nak berdebat panjang cuma satu jer soalan kepada orang Pas - Adakah jika PR memerintah, semua itu akan diharamkan/ dihapuskan ?

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 1:23 PM

Oh baru baca komen anon 11:53,
A)pr menang nk laksanakan hudud?karpal dh tau belom?klw nk buat,ckp betul2 nk buat. Klw point sekadar nk tipu dpt undi,pdhal tau xboleh buat anda kena ingat hukuman padang mahsyar tau.PEMBOHONG akan mengerat lidahnya sendiri.
B) isu usd44billion..usd atau rm,bagus la klw dpt buktikan... Nik aziz pun ada kes,jd klw nk siasat biar adil... Jgn nnt,siasat tun m dan bg info yg mmalukan,tp bl utk nik aziz kena diam.xbaik malukan sesama islam katanya.penah jadikan????anda pnyokong nik aziz penah siasat kekayaan nik aziz
C) mcm point komen saya,sapa ja puji malaysia islam akan dikutuk dan xdiiktiraf pas. Pas penah kembang gebang kat harakah bila pemimpin yg sama puji pas jugak. Aik pelikkan puji pas,pemimpin tu bagus,puji umno dia sial... Eh org yg sama la!!!! Yahudi amerika puji anwar pon pas bangga letak dlm harakah tau.siap puji yahudi amerika tu balik lg.
D) soal ilmu agama nik aziz mungkin lebih tinggi dari tun m,sbb tu pentadbiran era tun m ada penasihat agama islam nya.utk tidak lari dr landasan islam. Tp dlm soal kebajikan islam,tun m dh buat yg cukup bagus,mungkin lebih bagus dr nik aziz sumbangkan. Ya,sbb nik aziz xde kuasa pimpin negara(knapa xtanding parlimen,klw pr menang pon xblh jd perdana menteri pon), tp Allah lebih tahu apa yg kita xtahu. Allah dh pilih yg terbaik utk umatnya. Klw anda xcaya,sila baca kisah malaikat yg mperlekehkan manusia. Last2 klw malaikat ada nafsu,dia lebih teruk. Jd anda kena percaya,Allah dh aturkan,mcm anda dan saya percaya utk pulau melaka dan kelantan.

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 1:28 PM

@Anonymous

Anon begitu cepat menghukum tanpa menyelidik. Adakah kerana anaknya telah membeli san miguel maka TDM pula harus menanggung dosa anaknya? Bukankah itu ajaran kristian, dosa diwariskan?

Berkenaan rukun iman, apakah nik aziz dan hadi awang sendiri beriman yg cukup? Bagaimana anon nak menjawab persoalan nik aziz tentang perlantikan baginda menjadi rasul? Adakah Allah aw tidak merancang sehingga terpaksa melihat didunia, yg mana yg paling baik utk diangkat menjadi rasul? Adakah hadi tidak beriman apabila menjual sepotong ayat dan menyorok ayat yg lain utk kepentingan diri sendiri. Mereka menjaja dimerata tempat mengatakan dibolehkan dlm islam mendedahkan aib pemimpin supaya rakyat tidak tertipu tetapi hari ini mereka melolong dan menyumpah org islam yg membuka aib sekutu mereka. Adakah itu iman yg dikatakan oleh anon?

Apakah PAS islam yg lebih baik sedangkan mereka menjual islam utk kuasa. Mereka menanam pembangunan rohani dan membuang pembangunan jasmani kerana mereka samada tiada kemampuan melakukannya atau kerana takut kuasa ditangan hilang apabila rakyat sedar pembangunan adalah penting utk manusia, bukan semata2 islam.

Jika pas ditakdirkan memerintah maka Malaysia akan hilang kuasa kompetitif dan kuasa ekonomi kerana pas tiada akal dan kemampuan yg boleh dilakukan kearah itu. Lihat sahaja kedah dan kelantan, anon patut tahu jawapannya.

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 6, 2013 at 2:49 PM

PAS sering menilai agama dan menghukumkan org lain begini dan begitu hanya berdasarkan pendapat sendiri, tanpa merujuk tafsiran ulama' ulama' muktabar terdahulu, kerana itu mrk merendah rendahkan org lain. Hinggakan mrk lupa utk mengaudit, bermuhasabah , menilai keIslaman sendiri. Walau sbhgn mrk berilmu dr segi agama, ego mrk yg tidak ditundukkan oleh iman dan akal yg waras menjadikan mrk sedemikian, hinggakan tak nampak kebaikan org lain.
Sifat menganggap mulia diri sendiri dan merendah rendahkan org lain adalah ciri takabbur, dan takabbur ini merosakkan iman.
Anyway, to me, even when I'm in PAS, in many aspect Tun M is a brilliant person, yg merupakan juga anugerah Allah swt yg tidak diberi kpd ramai org.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 2:52 PM

Pengkhianat adalah anwar bro jumpa misuari pn x nafi lagi. Org org kanan dia nafi. Apa teloq xdak ke. Tian chua pegi semua balik2 tun plak kene

Tun nk tolong org islam je bro. So welcome masuk msia. Baguslah. Kata pas nk meramaikan dap masuk islam x masuk2!

Mana la dia nk tau org sulu sana ade niat lain. Sama la mxm dia bawak anwar dulu mana la dia nk tau anwar akan jadi pengkhianat anjing yahudi nk bahayakan msia.

Ko nk ckp pasal corrupt rasuah nik aziz pn bagi tanah tu ape citer.

Pkr lagi la nepotism dap haaa sendiri fikir la.

Aku x ckp bn bagus tp ko nk compare sama je. Sekurang2nya bukan anjing yahudi.

N berbalik pada tajuk jgn tipu diri sendiri la pas lagi byk jasa dlm islam.

Ape aku tgk pas byk malukan islam je kt sini dgn Allah mencarut la, doa ko la semayang hajat supaya tun m mati. Kita ni org islam nl letak mana muka dekat bukan islam!??

Busuk2 umno pn x sampai buat fitnah pada nama islam. Perkembangan islam kt msia diakui dunia ko sape nk ckp sebaliknya yusif qardawi mengaku ahmad deedat pn ckp mcm tu imam hussein pn puji saranan tun utk dunia islam buat dinar emas. Aku sebagai anak watan pn boleh bangga dgn msia.


Melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 2:54 PM

Orang PAS bersih, suci murni, pemeringkatan 2 kali......

Suci apekebenda kalo Tabung Anak Yatim & Balu Memali disonglap dan dilesapkan tanpa dapat dikesan. Suci ker PAS bilamana Kohilal rugi berjuta-juta ringgit? Suci ke PAS bilamana Tabung Milo dan Tabung Derma tidak diketahui ke mana dilaburkan dan ke mana dibelanjakan. Audit pun tiada. Tu belom lagi termasuk Tabung Highway dan juga lain-lain tabung yang langsung tidak pernah beraudit.

Satu lagi.persoalan yang timbul ialah kenapa Nik Aziz tidak menolak dengan tegasnya jika datang tawaran menunaikan umrah atau haji dari pihak yang mempunyai kepentingan dengan kerajaan negeri? Sepatutnya sebagai MB , beliau sepatutnya faham apa yang boleh dan apa yang tidak boleh khususnya jika menyentuh soal integriti dan ketelusan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 3:06 PM

Carlsberg sekarang bwh selangor. Mana jihad rusuhan dan tunjuk perasaan utk runtuhkan carlsberg?! Mengata dulang...

Setau aku san. Miguel. Tu dh dijelaskan. Malas nk carinkt facebook
Tp kata la kalau fakta ko sebenarnya salah,.. Its btw u and Allah SWT. xpe la berani kerana benar berani buat beranu tanggung. Better check ur facts

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 3:07 PM

Komen Tuan Puteri PCP84 saya censored, GANAZZZZ ! Demi menjaga keayuan anda juga :)

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 3:10 PM

@Anonymousada Tun jawab di sini -
http://dinturtle.blogspot.com/2013/02/terbaik-dari-tun-mahathir-kronisma.html

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 5:03 PM

Oh ye ke? Ganas sangat ke? Tak perasan la pulak. He he he . Ganas tu mungkin sebab marah sangat. He he he maaf lah ye
:-*
*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 5:32 PM

salam,

penganut pas hanya percaya kat TDM bila satu ayat daripada beribu ayat berkenaan janggut . ayat lain kena spin. kalu penganut pas nak pandang dan sanjung TDM, banyak yg TDM kena buat. antaranya meliwat, berzina, berbohong, membuat fitnah, menjual agama, cakap dan tidak buat apa yg dicakap, cakap merapu, berbaik dengan yahudi, jadi orang yg plural dan liberal serta aktif dalam lgbt. tu menjadi sanjungan orang pas.

pemimpin islam dan ulama dari negara lain tidak la sehebat setiap pemimpin pas kerana tidak berdahi hitam, suka menabur fitnah, cakap bohong, jual agama dan yang paling utama tidak dapat menjadi sahabat syaitan seperti tok guru. kehebatan lain ialah kemampuan mengeluarkan fatwa mengatasi ayat quran dan hadis. penganut hanya percaya cakap pemimpin pas dan menolak hujah yang dibuat berdasarkan ayat quran dan hadis yang dibuat oleh ulama luar pas. cakap pemimpin pas boleh berputar belit dan mengelirukan umat, ini tidak terdapat kepada ulama luar mesia.

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 6:44 PM

Satu perkara, orang Pas hanya menggunakan 2-3 contoh pemimpin Islam yang korup saja bagi menjawap artikel padahal yang menyokong Tun Mahathir terdiri dari SEMUA negara2 OIC belum mengambil kira lebih dari 100 anugerah antarabangsa dari seluruh dunia termasuk PBB.

Point utama artikel ini bukan mengenai Tun Mahathir tapi menyingkap CARA ORANG PAS berfikir dan komen2 pro Pas diatas membuktikan point saya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 8:00 PM

@AnonymousBetul tu bro.... Setuju 200%

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2013 at 12:03 AM

Mcm mana nak NILAI Din..Sy 1 habuk pon tak faham apa dia ckp..berpusing2 ckp mcm hindu mabok todi kata org Kedah..

....................
Reply To This Comment ...................
umnosokmo
April 7, 2013 at 12:06 AM

dengan ini aku mengistiharkan penganut agama pas telah tergelincir akidahnya menurut fahaman ahli sunnah.

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2013 at 12:07 AM

TIDAK sama sekali Din ssb Khalid samad dh bagi jaminan masa dia buat kunjungan hormat ke kilang Carlberg dulu..Dia juga bagi jaminan kerajaan Selangor akan bantu proses pembesaran kilang tersebut dn membantu mecari tapak yg lbh sesuai.

Post a Comment