........... Peeergh ..... Mat Spender Cakap Omputih Beb - Aim Kaming ! NO VIDEO INSIDE | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Peeergh ..... Mat Spender Cakap Omputih Beb - Aim Kaming ! NO VIDEO INSIDE

Friday, April 12, 201321comments

Gambar2 yang banyak disebarkan dialam maya KETIKA INI !





BAGUS ! Video penuh disiarkan dengan segera. TAHNIAH ! Kita dedah demi kebenaran, bukan nak POW sesiapa. 

Teruja juga nak tengok full video mamat spender diatas. OK, dah tengok dah. Memang video seks antara Mat spender dengan seorang awek cun yang kuat mengerang .....errr.... sori. Malas saya nak letak video tu disini atau gambar2 main diorang. Pointnya - adakah Mat Spender SAMA orangnya dengan Mustafa Ali ? Bagi saya lah, kalau dikatakan mereka dua orang yang berlainan, maka mereka berdua memang MACAM PELANDUK DUA SERUPA !

I'm cumming .... Peeeerrrghhh.... cakap Omputih beb ! errr.... sori, sound yang itu tak berapa jelas, tapi sound bila bercakap biasa memang saya akui seiras juga.

Jadi kita tunggu apakah tindakan kepimpinan Pas dalam isu ini. Mereka tidak boleh tepis begitu saja ..... errrr boleh sebenarnya, tapi saya percaya kredibiliti Pas akan tergugat dengan teruk jika tidak ada tindakan diambil sebab tahap keIRASan keduanya amat besar sekali.

Takkan Pas mahu contoh imej sebegini disebarkan dalam kempen PRU13 ?

UNDILAH Mat Spender !
HENTAM tetap HENTAM ! Tuhan nak tunjuk la tuh .... Ingat Doa KO ?


PS - VIDEO

Share this article :

+ comments + 21 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:15 AM

Haprakah sibuk cerita tentang ciplak, tup-tup pasler ciplak manifesdeo Pkr, Hmm, donia, donia

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:22 AM

kalaulah parti isler nasihatkan para jihadah mereka agar tidak menggunakan videoCLsMca satu ketika dulu untuk keuntungan duniawi, perkara sama mungkin tidak menimpa mekera. nasi sudah jadi bubur, harap-harap Pok Nik dan Mr Presiden banyakkanlah bersabar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:28 AM

Iktibar:

apabila sebuah bahtera di tumpangi oleh beratus ribu penumpang, nakhoda dan jurumudi jangan terlalu bongkak bahawa semua penumpang adalah baik-baik belaka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:35 AM

Iktibar:

kerana pulut santan binasa, kerana mulut Sam Doll, Bahtera Berkebajikan binasa.

kini lebih ramai ostat dan agamawan akan menumpangi Bahtera Merdeka.

ini kerana nakhodanya tidak buat kerja dengan mulut tetapi dengan mindanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:45 AM

adakalanya pendedahan yg dibuat oleh pihak lawan harus diberikan perhatian.

bukanlah satu rahsia lagi bahawa dalam Bahtera Kebajikan ada kumpulan A*****AS

AL-MALANGNYA, maklumat sedemikian bukan saja ditolak mentah-mentah sebaliknya whistle blower dituduh ada agenda.

apakah akan ada rombakan besar-besaran dalam Bahtera Kebajikan? Tunggu!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 2:55 AM

tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu....semoga Ostad Nash diberi laluan untuk memimpin Bahtera Kebajikan agar kembali kepada Bahtera Asal. Amin

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 7:28 AM

Wow! siang-siang Pas keluaq video umum kekalahan pertama!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 7:32 AM

Haprakah:

"royalti
amanah
dikhianati"

atau

"putlajaya
nafsu
mengkhianati"

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 7:38 AM

Din Puduraya:

"johor
sabah
sarawak
akan
tumbang"

atau

"gelang petah
kedah
kelantan
akan
tumbang"?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 7:56 AM

Salam para penonton ..............dimulakan dengan bismillah..........Pak Pong Pak Mustaphe ada gulei dan lidahnye...celup atas celup bawah, ade rase ada bezanye.....Hoiiiiiiiii Pak Pong Pak Mustaphe, jalan depang jalan belakang, bawah kangkang atas terkam. Jangan gusar Pak Mustaphe.....tuhan nik aziz maha pengampun terutama dalam hal hal seperti ini sebab dah banyak tauladan dan aksi sebegini malah lebih dahsyat dari ini pun diampunPak Mustaphe boleh terus jumpa tuhan nik aziz dan bincang bincang gerakan seterus nya. Pak Mustaphe beso kawah...............

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 8:15 AM

AAAAAAAAA...anwar Ibrahim ada kawan....eeee anwar Ibrahim ada kawan.....aik ini kawan depang depang ke belakang belakang.......Kalau ikan duyung mengeliut nya terpesona tapi yang ini ikan apa ya?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 8:47 AM

DT,

jangan salahkan Pasler

jangan salahkan Mat Spender

salahkan Hairankah Daily!

kalau Hairankah tak jual borong 'ubat penguat', sume ini tak akan berlaku!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 9:08 AM

Pok Din, Pls do not vote this BIG SPENDER guy. we need to be prudent as we intend to cut down our deficit level to below 4% ngehngehnga

....................
Reply To This Comment ...................
April 12, 2013 at 9:29 AM

Mungkin ini masa dan keadaan terbaik buat Mustafa bersumpah laknat menafikan beliau adalah Matspender.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 9:32 AM

siapa rakam?

orang dalam = musuh dalam selimut?

rakan : ada ubi ada batas kerana Huraikah Dly siarkan video porno tempoh hari?

Dapig: untuk jadi impian hud-hud kekal sebagai impian?

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 12, 2013 at 9:37 AM

Pesan kat kengkawan, jgn sibuk cari dan hebahkan salah dan aib org. Belum sampai Akhirat, salah dan aib kengkawan sendiri dah terdedah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 9:46 AM

penerima VRIM disamakan dengan kerbau dan ayam

'ayam' yang dapat wang ehsan nak panggil apa?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 9:51 AM

salam,

tu pasal mr presiden hadi dah cakap awal lagi. video ni besi. tak boleh jadi saksi. rambut hitam kat dalam gambar tak cukup panjang. so bukan la orang yg disangkakan. lagipun, bukan ada 4 pasang mata ahli pas yg melihat perbuatan tu. semua ni super impose belaka. pelakon tu dibeli umno dan di make over agar seiras. lagi pun dah lama. mungkin tok guru dah ampunkan.

kita tunggu pula pemimpin umno punya video. sapa yg ada jangan lupa untuk upload. yg mca dan mic, cerita baharu punya. yg lama tak mau yer. upload cerita baharu jer. yg lama dah ada dalam stor. pakat tunggu. boleh buat duit ni. wang besar wang besar

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 9:52 AM

apakah ini diversion tactic?

isu apa?

dot dot dan mahasiswil?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 9:53 AM

@Anonymous

BROOM

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 12, 2013 at 11:34 AM

Ohhh lepas aku entry ni.
No proplem. Nanti Johari Bedul selesai kes ni.

Post a Comment