........... Nik Aziz Pas SYOK SENDIRI Sama Dap ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Nik Aziz Pas SYOK SENDIRI Sama Dap !

Sunday, April 28, 201312comments



Dibawah saya copy paste artikel Utusan mengenai Nik Aziz yang umpama seorang yang GILA BAYANG, SYOK SENDIRI dan PERASAN. Betuuuuul .... bayangkanlah setelah apa yang dibalas oleh Karpal baru2 ini, dan sebelum ini oleh pemimpin2 Dap lain berkaitan penerimaan parti itu kepada cara Islam yang dibawa oleh Pas, Nik Aziz masih mengatakan pada orang ramai yang Dap sudah menerima Islam.

Wa talak suka sama lu ! Wa talak cinta sama lu ! Lu manyak busuk la .......
Hahahahaha ..... Amoi ni syok sama aku !

TALAK SUKA LA ! Talak Mau ! Talak Cinta !
Hahahahaha .... Dengar tu.... amoi cakap di sayang kat aku ... Muuuuaaah..

Lu Cibai ! 
Hahahaha ... Dia sayang aku ...

Haiya ..... Lu Boloh la .... Wa mati hidup 33 kali pun wa talak suka sama lu la ...  Anjing !
Dengar tu ..... amoi ni nak kawin ngan aku .... hahahahaha  i love u too ...

Gila punya olang tua ... si ..si
No problem amoi... sisi ka, depan, ka, belakang ka saya ok ! Janji amoi cinta sama saya, kita kawin ok !

Boloh ! Gila ! Anjing !
Hahahaha .... Dengar tu semua ....Dia nak kawin ngan aku ! I love U ! 

Haaaa ... begitulah rupanya saya melihat aksi Nik Aziz ngan Dap ...

                                              *****************************

JELI 28 April - Walaupun sudah jelas barisan kepimpinan DAP menolak dasar perjuangan Islam Pas, namun Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat terus 'bertepuk sebelah tangan' apabila masih menganggap parti itu boleh menerima Islam yang diperjuangkan parti itu.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, tindakan DAP mahu mengunakan lambang Pas pada pilihan raya membuktikan parti tersebut sudah boleh menerima dasar Islam dan sudah tidak takut lagi pada agama suci itu.

"Ini tandanya bahawa Cina sudah tidak takut lagi pada Islam, yang takut pada Islam ini adalah Melayu UMNO, Melayu UMNO yang sebenarnya takut pada Islam, Cina sudah tidak takut lagi. 

"Suatu masa nanti pasti akan ada di antara cawangan Pas diketuai oleh orang Cina. Cina sekarang ini belajar tinggi, dia (orang Cina) kenal Islam. Suatu masa nanti, Cina DAP akan masuk Islam, akan mengetuai Pas. Dalam pejabat agung sedikit masa lagi akan dihadiri oleh orang-orang Cina. Suatu masa nanti, orang Cina Muslim dia wakil-wakil kawasan dan negeri.

"Ini kerana Islam ini untuk semua, bukan untuk orang Arab sahaja, bukan untuk orang Melayu sahaja. Islam untuk orang Arab, untuk orang Melayu, orang Cina.

"Bagaimana kalau kita hendak suruh orang Cina terima Islam kalau kita asyik balah (bergaduh) dengan dia. Kita royat (beritahu) dia Islam bagaimana, dia hendak dengar ataupun terpulang. 

"Kadang-kadang tengah-tengah malam Cina DAP Perak telefon saya tanya ayat al-Quran bagaimana. Melayu UMNO tidak pernah tanya, hendak tanya bagaimana kalau dia (UMNO) tolak Islam, al-Quran," katanya semasa berucap pada majlis pelancaran pembinaan kilang kelapa sawit dan pembinaan jalan di Kampung Jerimbun di sini hari ini.

Baru-baru ini Pengerusi DAP, Karpal Singh memberitahu pengunaan lambang Pas tidak bermakna parti tersebut menerima setiap dasar perjuangan Islam Pas. - UTUSAN ONLINE

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 28, 2013 at 8:24 PM

NA, HH dan pentaksub pentaksub jahil, tidak menghairankan bg saya. Tp sesetgh ahli dan penyokong yg berkelulusan tinggi, sesetghnya dlm bidang agama. Di manakah silapnya ? Terang dan jelas salahnya, tetap dipertahankan.
Mrk spt yg tuan gambar semacam ada "supra tentorial dysfunction" , atau spt org yg terpukau dan tersihir, sbgmn disebut ttg pentaksub musyrik yg mengakui Kebesaran dan Kekuasaan Allah swt, tp menyembah kpd selain Allah swt dlm ayat 89 surah Al Mukminun, berfikir di luar logik.
Saya sbnrnya merasa kasihan dgn golongan ini, kerana berat nanti persoalan mrk di Akhirat. Apa nak dijawab, dgn apa nak berdalih, bgmn nak beralasan bila ahli Syahadah dikafir dan dimunafikkan, bila Kalimah Allah swt disyirikkan dipersetujui dan disokong, bila tuhan dikatakan samseng dan mencarut pun disokong dan dipertahankan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 28, 2013 at 8:27 PM

Ni baru betul meroyan apa la yang dia dok merapu kata umno tolak islam jenis cakap merapu ni cukup payah sedap2 mulut kau ja nik aziz nak kata umno tolak islam cili mulut tu baru tau mmg betul dah nyanyuk dia ni...orang yang bodob ja ikut cakao orang tua ni perasan!!

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 28, 2013 at 9:07 PM

Maaf , bg yg belum memahami makna supra tentorial dysfuction tu bahasa kasarnya, gila atau terencat akal. Memandangkan Allah swt sebenarnya tidak pernah menyebut perkataan yg buruk dlm Al Quran, mk saya pun memikirkan perkataan apa yg sesuai utk kondisi yg tuan gambarkan di atas, walaupun perkataan gila ada disebut dlm Al Quran.
Utk pengetahuan pentaksub pentaksub PAS Alah swt memerintahkan kita menyebut atau menggunakan perkataan yg baik baik mk takkanlah Allah swt pula menyebut kata kata yg buruk spt mencarut.
Cubalah cari perkataan perkataan spt kencing, berak, liwat dan bersetubuh atau berjimak dlm AlQuran. Tuan tuan hanya akan menemui kata kata spt, "kamu keluar dr tempat buang air" merujuk kpd kencing dan berak, "melakukan perbuatan keji" merujuk liwat dan lesbian, "kamu sentuh perempuan" merujuk bersetubuh dan berjimak. Jadi mana dtgnya tuhan mencarut. Jelas tuhan yg mencarut, tuhan yg samseng, tuhan yg bertiga bukan tuhan sebenar dan bukan sekali kali Allah swt yg saya dan org org beriman lain ibadati !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 28, 2013 at 9:15 PM

@xpas saya suka baca komen saudara. Saudara mmg betul2 xpas ke? Harap2 komen saudara dapat menyedarkan ramai lagi penyokong pas yang taksub tu salah satu nya yang saya pernah lihat dalam komen dinturtle ialah syakirin kot tak silap saya. Komen saudara mmg x blh lawan punya.

....................
Reply To This Comment ...................
April 28, 2013 at 9:41 PM

asalamu'alaikum,

begitulah juga yang saya jangkakan bahawa TGNA tuh syok sendiri. kalau dilayan sangat "kita" juga akan jadi GILA. kalau cakap dia kita tak faham tak per juga, tapi cakap kita dia lagi tak faham. bagaimana kalau "kita" jadi "WA" dalam citer tuh, apa yang akan "kita" rasakan.

....................
Reply To This Comment ...................
April 28, 2013 at 10:24 PM

Org umno nk telefon mlm2 tanya nik aziz buat apa,nnt nik aziz tarbiah masuk pas.bkn nk dekatkan org islam dgn penyatuan. Mintak ayat,dia bg ayat kata umno kapiaq... Lgpon,umno byk lg tempat nk tanya soal agama,xsemestinya dgn nik aziz... Mcm dia sorg ja yg tere. Biarla nik aziz,klw dia dok caya cina dap tu dh nk syg sgt kat pas,lepas ni suruh cina dap tu benrtanding byk2 kerusi kat kelantan.klw boleh kat pulau melaka skali

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 29, 2013 at 12:23 AM

Jangan lupa cross finger sekali Tuan Nik Aziz!

BWA HAHAHAHAHA

....................
Reply To This Comment ...................
April 29, 2013 at 12:38 AM

@XpasSaya dah agak ... tak berani nak tanya :) Macam abg pi sorang tu, cerita hal IUD, rupanya dia pakar IUD !

Xpas ni bukan sebarang org juga ...

....................
Reply To This Comment ...................
April 29, 2013 at 1:15 AM

Agaknya Cina DAP itulah broker yang berkaitan dengan projek besar tebang balak dan gondolkan bukit-bukit dikawasan penghinapan rakyat miskin di Kelantan.

Kalau dialah orangnya, mestilah dia hendak tahu hukum samada al-Quran benarkan atau haramkan kerja menzalimi rakyat itu.

Cina DAP itu mungkin ingat DNA betul-betul ulamak agaknya, tetapi ahli-ahli UMNO satu negara sudah tahu bahawa DNA cuma seorang ularmak perosak agama dan bangsa yang keji.

Apalah sangat kisah pinjam logo dan lambang PAS untuk PRU13, macamlah DAP itu hendak pinjam kitab suci Al-Quran lagaknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 29, 2013 at 1:17 AM

Sori lari tajok..bang,blh x kompemkn artikel ni..
http://greenboc.blogspot.com/2013/04/abdullah-saamah-yang-haramkan-undi-pas.html

rsanye bru bpe ari lps abg kluarkn cite psl tn hj lah ni kn..cme nk kn kpstian jek..

....................
Reply To This Comment ...................
April 29, 2013 at 1:32 AM

@AnonymousLepas maghrib tadi saya ada call anak murid Haji Lah yang ada bersamanya di KT minggu lepas. Dia kata Haji Lah tak de masalah, OK jer. Diberitahu Haji Lah ada di Kedah sekarang ni.

Saya pun ada baca artikel Greenboc itu. Sebab dah lewat, saya akan call semula dan kalau boleh bercakap sendiri dengan Haji Lah pagi esok untuk kepastian.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 29, 2013 at 6:29 AM

Saya dah kata awal2 lagi bahawa pas ialah parti melayu yang menggunakan label islam. Adalah mustahil walau 1,000 tahun akan datang sekalipun, pas takkan lantik wakil dari kaum cina. Kalau ada pun paling tinggi pun sebagai ahli bersekutu. Ahli bersekutu diikhtiraf sebagai ahli pas, tapi tak boleh bertanding jawatan tertinggi dalam pas. Diskriminasi tetap ada supaya melayu tetap menguasai saf kepimpinan pas. Seandainya benar pas nak terima orang cina sebagai ahli pas, saya cabar pas benarkan orang cina bertanding sama ada jawatan presiden, timb presiden, naib presiden dan sebagainya. Tak usahlah pas nak mendabik dada konon mereka terima semua bangsa asalkan islam kerana di malaysia, melayu adalah islam dan islam adalah melayu. Amat sukar sekali untuk mengasingkan islam dan melayu sebagaimana yang pas cuba lakukan.

Post a Comment