........... Meh Saya Cerita Tentang Calon BN DiTempat Saya | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Meh Saya Cerita Tentang Calon BN DiTempat Saya

Tuesday, April 30, 20139comments

Mu ni deng, kempen tinggal lagi 4 hari je lagi, tapi sekali pun mu dok cerita hal calon tempat mu ?

OK, OK ..... artikel kali ni saya akan cerita panjang lebar tentang calon Parlimen dan calon Dun tempat saya. 

Ini adalah calon Parlimen Kuala Terengganu bagi PRU13. Beliau bernama Mohd Zubir Embong. No kerusi parlimen adalah P36.


Errr .... ok, yang ini pula adalah calon bagi kampung saya iaitu DUN Ladang. Beliau bernama Dato Wan Ahmad Farid Bin Wan Salleh. No. kerusi adalah N15.


UNDILAH BARISAN NASIONAL ! JANJI DITEPATI  !

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 3:20 AM

Panjang lebar. Tk larat nk baca...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 5:57 AM

Din ni pon satu la. Kata artikel panjang lebar. Tapi nampak macam artikel tangkap muat jer.

....................
Reply To This Comment ...................
April 30, 2013 at 7:46 AM

Semalam sambil tgk poster cikgu zubir pekena milo ais dipantai batu butuk... Bila nk bayar,cisssss kena rm3.50 segelas milo ais....turunkan harga milo ais!!!! Berat tempat mu din,punyu xnaik telo pon,milo ais mahal

....................
Reply To This Comment ...................
April 30, 2013 at 8:05 AM

hahahaha.....macam gambar super impose je.

....................
Reply To This Comment ...................
April 30, 2013 at 8:16 AM

Korang ni tak baik tau .... saya nak promote calon2 tempat saya jer. Kat mana yang salahnya artikel diatas ?

I'm confused ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 10:57 AM

tgk muka 2 calon tu pn rasa penat.... guane ni ding?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 12:28 PM

salam,

dalam kategori calon boleh menang atau pasti menang. berada dalam zon putih, kelabu atau hitam. calon ni berada dalam 2/3 membentuk kerajaan ker?

....................
Reply To This Comment ...................
April 30, 2013 at 12:52 PM

@Anonymouscuba tanya soaln yang selamat sikit,mcm errr...diorang kerja apa, atau diorang dah kawin ke belum ....:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 3:23 PM

Parlimen ambe nok wi ke raja Bahrin.nmpk la wakil rakyat tganu ni hok bijok skit.keh2

Post a Comment