........... Manifesto Tambahan Pas - Spender Putih Percuma ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Manifesto Tambahan Pas - Spender Putih Percuma ?

Saturday, April 13, 201313comments

CADANGAN kepada Presiden PAS ..... amacam ? Pasti UMNO BN terkedu nak balas ...



Rasanya tak mahal mana spender putih kalau beli secara pukal dari China .... Untuk tarik orang datang ramai2 dengar ceramah, boleh buat cabutan bertuah - 50 spender putih berOTOGRAF oleh MAT SPENDER sendiri ! Peeeeerrghhh ......

Kira jadikan Mat Spender sebagai MASKOT Pas la senang ....

PS - Spender Putih - Lambang Keadilan dan Integriti Perjuangan Islam Pas !

Share this article :

+ comments + 13 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 13, 2013 at 10:02 AM

Makan dalam tu din!!!!
Boleh bernanah telinga puak2 pas dan PR kalau mcm ni!!! He he he!

....................
Reply To This Comment ...................
April 13, 2013 at 10:04 AM

@nonbalIni dinamakan - Merchandising :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 10:05 AM

Sudah tiba masanya PAS menggugurkan kesemua Ulama Politik yang seringkali mengeluarkan fatwa merapu dan mengarut. Gantikan mereka dengan Ulama yang sebenar yang adil dan tidak terikat dengan kepentingan politik. Tapi itu pun belum menjamin kesucian PAS kerana selagi Ulama terjun ke dalam politik, selagi itulah mereka akan cenderung pada politik. Politik Didahulukan, Islam Dikemudiankan. Kita sebagai umat Islam, jangan sesekali mengundi parti yang bertopengkan Islam ini.

....................
Reply To This Comment ...................
April 13, 2013 at 10:17 AM

Memandangkan mereka ni bersekongkol dengan DAP maka rasanya Spenda putih yang afdal buat mereka adalah spenda cap Pagoda. Untuk menarikkan lagi cabutan bertuah tu, apa kata dalam banyak-banyak spenda tu, kita masukkan sekali spenda putih yang original?
Untung-untung boleh dapat ribuan ringgit kalau dilelong di Ebay. Tak gitu? Hehe

http://mycybertrooper.us.ms/

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 10:20 AM

Allahuakbar,
Wahai orang melayu bangsaku yang mendukung PAS marilah kita bersatu hati bergabung di bawah UMNO. Ketahuilah UMNO itu persatuan atau Pati untuk menyatukan atau wakil menjaga kelangsungan hak orang melayu. Islam yang kita junjung telah diperjuangkan oleh pejuang UMNO yang termaktub di dalam perlembagaan negara bahawa Malaysia telah diiktiraf sebuah negara islam.(apa lagi yang diperjuang negara islam oleh PAS sedangkan malaysia telah diiktiraf negara islam oleh OIC dan dunia) Islam yang diperjuangkan PAS itu cuma politik untuk meraih kuasa dikalangan mereka sahaja. Untuk kepentingan diri dan kekayaan juga kuasa duniawi individu tersebut. Kembalilah kita bersatu di bawah UMNO untuk menjaga kepentingan hak dan kelangsungan bangsa melayu.Seperti juga MCA untuk cina dan MIC untuk orang india. Jangan lah kita diperbodohkan oleh sesetengan orang yang memakai kupiah,sarban dan berjubah melacur imej sunah untuk kepentingan diri sendiri dan kumpulan mereka saja dan bukannya untuk islam yang sebenarnya.
Takbir...........semoga Allah menjatuhkan orang yang memperolokkan agama Islam dlm PRU 13 ini. Amin

....................
Reply To This Comment ...................
Abangpi
April 13, 2013 at 10:29 AM

Salam Abang Din,

saya expect Stopa Ali akan letak jawatan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 10:58 AM

Aim kaming! Aim kaming! ~ spender kabo kat mat spender.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 12:46 PM

Sekarang nok cari seluar dalam @ Spender warna putih diseluruh kedai di Kuala Terengganu sudah habis dijual (out stock). Kalau nak ada pun selepas 5 Mei 2013. Dok pakai seluar dalam la hamba.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 12:47 PM

Hamba nok tempah spender warna putih dari Syarikat SPENDER OUTLET OF CHINA pun udah tiada lagi. Telah ditempah khas dari Malaysia katanya....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 1:32 PM

U nk pkai apa? Towel ja lah. Ok I pkai spender putih.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 4:00 PM

Saya fobia melihat spender bwarna putih skrang. Geli. . .
Macam satu trademark plak, SPENDER PUTIH UNTUK ORG TUA GILA SEKS.. Abang, lepas ni jangan tayang spender putih tu lagi ye, takut tak dpt tido mlm. Asyik tbayang bentuk dan warna nya. Uwekkkk..*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
April 13, 2013 at 4:10 PM

@AnonymousSpender saya PINK !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 5:26 PM

Jenama Clubman tu

Post a Comment