........... Kerjasama Pas-Dap : Hadi Kencing Orang Pas, Guan Eng Kencing Orang Dap ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kerjasama Pas-Dap : Hadi Kencing Orang Pas, Guan Eng Kencing Orang Dap !

Monday, April 29, 20139comments



Membaca artikel berkenaan persefahaman yang baru dipersetujui antara Hadi dan Guan Eng bagi menyelesaikan kemelut Hudud yang ditimbulkan oleh pemimpin2 mereka sendiri, saya dah agak dah - SEKALI LAGI mereka berpakat macamana CARA POSISI BARU nak kencing ahli parti masing2 menggunakan air kencing yang sama !

Air kencingnya - Persefahaman Bersetuju Untuk Tidak Bersetuju soal Hudud dan pemerintahan Islam
Cara Barunya - Slogan Baru  95% sama - 5% tak sama

Terdapat satu perbezaan UTAMA antara artikel yang disiarkan Harakah - 

Kerjasama berteraskan dasar bersama, beza hanya 5 %


jika dibandingkan dengan artikel yang disiarkan Mkini -

Hadi, Guan Eng pertegas persetujuan bersama


Bahagian dibawah ini TIDAK ADA dalam versi harakah ..... kenapa ek ?

Ia seterusnya menyebut, PAS berhak memperjuangkan keimanan Islam serta konsep negara islam secara sendirian.

DAP pula “berhak memperjuangkan negara berperlembagaan berparlimen yang tidak sehaluan dengan konsep negara Islam”, menurut kenyataan tersebut
.



Secara mudahnya, bahagian atas bermaksud - 

- Pakatan Rakyat TIDAK AKAN memperjuangkan Hudud atau sebarang konsep negara Islam.

- Pas TIDAK BERHAK mendakwa undi Pas bermakna undi Islam kerana undi Pas adalah bersamaan dengan menaikkan kerajaan PR dan PR tidak mengiktiraf Hudud atau konsep negara Islam. Sebab itu ditulis - Pas berhak memperjuangkan .......secara sendirian !

- TIDAK ADA apa yang barunya ..... tetap kencing juga cuma menukar posisi kencing saja ! 

Ia masih persefahaman yang Dap-Pas persetujui 2 tahun lalu iaitu Bersetuju Untuk Tidak Bersetuju. Ada saya komen tahun lalu - KLiK

Saya tidak nampak langsung apajua bentuk yang boleh ditakrifkan sebagai KEMENANGAN kepada Pas hasil perbincangan Hadi-Guan Eng tadi. 

Yang pasti ketawa kuat berguling2 adalah - KARPAL SINGH dan DAP ! kerana pendirian mereka lah yang dipertahankan. Sementara Pas terpaksa AKUR bahawa Pas terpaksa tinggalkan perjuangan Hudud dan negara Islam jika mahu terus bergerak atas nama Pakatan Rakyat. 

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Abangpi
April 29, 2013 at 10:36 PM

Salam Abang Din,

Saya setuju, memang takdok benda baru. Cuma saya pun minat nok tau apa yang 95 & apa yg 5% tu?
Saya merayu la kepada sape2 yg boleh terangkan tolong jangan biarkan saya dalam kehausan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 29, 2013 at 10:36 PM

bro din... ni dah tahap kencing terlentang... jatuh bertwabur atas muka sendiri kehekehkeh...

....................
Reply To This Comment ...................
April 29, 2013 at 10:40 PM

@Abangpi% tu ada disebut dalam artikel Harakah dimana 5% itu merujuk kepada Hudud dan Islam.

Cuma nak tahu bagaimana mereka buat perkiraan % tu....

Walaupun Hudud dan Islam cuma 5%, tapi dalam ceramah2 kempen Pas, 5% itu menguasai 90% isi ceramah !

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 29, 2013 at 10:59 PM

"...Kamu mengira mrk bersatu, sedang hati mrk berpecah belah. Yang demikian itu krn sesungguhnya mrk adalah kaum yg tidak berakal (tidak menggunakan akal)." Al Hasyr 14.
Asal ayat merujuk golongan munafik dan Yahudi Madinah zaman Rasulullah saw, tp pengajarannya utk semua.
Mk jgnlah kita juga menjadi org yg tak menggunakan akal, nanti ditarik nikmat akal itu mk jadilah spt yg disebut sebelum ini supra tentorial atau cortical dysfunction, tendang tin tepi jalan, na'uzubillah !

....................
Reply To This Comment ...................
April 29, 2013 at 11:00 PM

@XpasPengomen yang jarang mengecewakan pembaca :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 5:57 AM

Nah..pabila Penipu Rakyat sdh mula menggunakan percentage..hudud 0.001%..kali ini pulak warna dan bau kencing 95% sama..cuma kuantiti air kencing dorang saja berbeza sebanyak 5%..lge masih lawas..hadi pulak perlu 5% masa lebih dari guan eng sebab dah kena BPH (benign prostatic hyperplasia). Dan yg kekal 100% bodoh adalah pencacai2 yg seronok minum air kencing dorang..tapi adakah mereka mengambil pengajaran?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 8:41 AM

ya..

LGE selalu kencing berterabur sebab salah sasaran. orang kencing dalam toilet, dia pula kencing merata termasuk kencing atas katil. pastu tak basuh.

HH pula kencing tak lawas. lencing sedikit-sedikit tapi tak puas. sikit-skit nak kencing, sekejap-sekejap nak kencing.

sebab tu berbeza 5% dengan LGE.

haaaa..itulah perumpamaan terhadap apa yg berlaku di kalangan mereka sekarang.

sesuai sangat dipanggil Pengencing Rakyat (PR).

....................
Reply To This Comment ...................
April 30, 2013 at 8:44 AM

@AnonymousPengencing Rakyat - hahahahaha menarik tuh !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 9:15 AM

Pas, klaupun dia buang 1% pun brmakna dia dah buang 100% dasar perjuangan dia. Tak payah nk beretorik beza 5% lerrrr...

Post a Comment