........... Kepada Orang Pas - Abdullah Saamah Masih SIHAT La ! Korang Ni Apahal ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kepada Orang Pas - Abdullah Saamah Masih SIHAT La ! Korang Ni Apahal ? ?

Tuesday, April 30, 201315comments

Semalam saya dah sahkan melalui panggilan talipon yang Tuan Guru Abdullah Saamah SIHAT WALAFIAT. Saya bercakap sendiri dengan beliau. Bukan saja sihat malah AKTIF berceramah.

Ini dua komen yang saya baru terima lewat petang tadi dari artikel semalam KLiK -

1 - Kenapa dalam berita tv3 ade mengatakan Abdullah Samaah jatuh sakit. Mata sihat dan nampak jelas tulisan yang cuba dikecilkan dalam berita. Jangan nak putar belit cerita nanti takut diri sendiri pulak terkena. Harap maaf. Kau sorokkan komen pakatan rakyat bermakna kau sorokkan kebenaran. Mane umat nabi yang sepatutnye menegakkan kebenaran ?Jangan fikir semua orang boleh diperbodohkan. Tak takutkah dengan azab Allah ? Bagaimana seksaan kubur. jangan fikir dunia saja

2 - TAHU KENAPA KAU TAKUT NAK SIARKAN KOMEN KAMI ? SEBAB KAU TAKUTKAN KEBENARAN. TAKKAN LA TV3 SALAH PULAK KAN. TV3 KAN PENYOKONG TEGAR BN. BAGAIMANA ? BOLEH SIARKAN KOMEN INI ? JANGAN PANDAI CAKAP JE. TV3 YANG MENULIS ENTRY " ABDULLAH SAMAAH KINI TERLANTAR SAKIT " APA LAGI ? TAKKAN NAK KATA TV3 BERPAKAT DENGAN PAS PULAK KALI NI. NAMPAK SANGAT WEH.


MasyaAllah .... Orang PAS ni KENAPA  ah ? Kenapa yang korang ni NAK SANGAT kalau Abdullah Saamah sakit ?

Jenis mazhab mana korang ni yang mendoakan agar orang Islam lain sakit ? Kemudian bila dikatakan tidak sakit, bukannya korang nak bersyukur atau doakan dia sihat sentiasa TAPI korang berkeras mempertahankan yang dia sakit, konon orang yang kata dia tak sakit itu TIPU ? ?

TERUK LA ORANG PAS NI  ! !

Yang SAKIT sekarang ni bukan Abdullah Saamah TAPI korang orang Pas ! SAKIT JIWA !

Dan demi memuaskan hati korang, SEKALI LAGI saya telah call dan BERCAKAP sendiri dengan Abdullah Saamah pada pukul 7:38pm tadi, TAK SAMPAI SETENGAH JAM TADI, HARI INI, SELASA 30 April 2013. 

Abdullah Saamah SIHAT WALAFIAT dan sedang dalam perjalanan ke tempat ceramah di KULIM KEDAH.

Kepada Orang Pas, kalau tak puas hati lagi, tolong cari kawan2 anda di KULIM KEDAH dan cari sendiri Abdullah Saamah. Tanyalah mana2 bilik gerakan Umno, insyaAllah diorang boleh tolong dapatkan lokasinya.Pakai hanfon anda untuk buat call kalau perlu, jangan susahkan orang lain pulak demi memuaskan nafsu KEJI anda itu.

Cuba jawab ni - KENAPA YANG KORANG NAK SANGAT TENGOK ABDULLAH SAAMAH SAKIT SEBAGAIMANA YANG PUAK2 ANDA FITNAHKAN ? ?

Supaya boleh diPOLITIKkan  ? Kan ? Cuba cermin diri tu sikit. Bersih ke niat korang ?

Kalau ditakdirkan Abdullah Saamah jatuh sakit, apakah orang Pas akan BERTAKBIR ? ?

PS - Juga saya nak nyatakan disini , saya hanya akan padamkan komen yang banyak mencarut dan lari topik. Kalau tulis baik2 saya tidak ada masalah nak siarkan.  Saya bukan macam blogger Pas yang padam komen orang hanya kerana berlainan pandangan.

MEMANG ORANG PAS NI DAH SAKIT JIWA !!

ps 8:12pm - Lupa pulak, saya tengok TV3 semalam ELOK jer Haji Lah ! Taklah terfikir lak nak perhati detail anak mata dia ke, raut wajah dia ke, atau sebarang tanda2 tulisan dikecilkan ke ..... sebab saya dah bercakap dengan dia dan dia sahkan dirinya sihat. 

Dan tadi pun saya call lagi - ABDULLAH SAAMAH SIHAT - nah, ucaplah Alhamdulillah ... !

Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 8:18 PM

sokong islam anda selamat ...
sokong pas anda sesat ...
penganut ajaran sesat ... (pas) ...

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 30, 2013 at 8:57 PM

Pentaksub hanya percaya perkara yg mrk mahu percaya. Kebenaran akan ditolak mentah mentah jika tidak spt yg mrk mahu. Kerana itulah Quran dan Hadis pun dikesampingkan jika tidak sesuai kehendak mrk. Kerana itu juga boleh kita fahami bahawa Dajjal yg punya tanda yg jelas pdnya pun tidak dpt dikenalpasti oleh pentaksubnya. Dapat juga kita fahami terhadap golongan rafidah / syiah yg taksub, Imam Malik r.ha. berkata jgn diajak bicara mrk ini, lebih kurang maksudnya jgn layan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 9:02 PM

Percaya pulak depa dgn tv3 nooo?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 9:02 PM

alhamdulillah... undi BN/UMNO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 9:16 PM

Pentaksub pas nie bukan setakat sakit jiwa, tapi sakitsegala2. Sakit sbb trlampau sgt sifat benci dlm diri, berburuk sangka dgn sesama muslim, hidup dgn penafian, & membiarkan sifat taksub (yakin dlm perjuangan kononnya!) Menguasai diri. Sifat seorang muslim kah klau mendoakan bala dan esakitan kpd diri seorang muslim yg lain sedangkab si kafir yg terang2 menghina tidak disokong dan didokong? Sifat muslim kah klau gembira dgn kesakitan dan bencana yg di alami seorang muslim yg lain?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 10:29 PM

Eh? Yang tiba2 pencacai pas tu tgk tv3..siap percaya pulak tv3 apehal? Bodo sgt la pencacai pas tu. Busuk hati pulak tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 10:37 PM

tak yah layan lagi. mrk sumer dikira barang write-off. dianggapkan musuh pada org yang tidak sefaham ngan mereka. mrk bertegas nak katakan TGNA tu daulat dan PAS berkat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 10:43 PM

@XpasPada dahi dajjal tertulis perkataan kafir dan matanya buta sebelah serta berbagai tanda lain yang disebutkan dalam hadis. Tapi jika dajjal itu penyokong pas atau jadi pemimpin pas, maka segala tanda yang diceritakan oleh nabi akan dinafikan dan diandaikan sebagai propaganda umno..... Barangkali itulah kisahnya yang bakal terjadi nanti.

nonbal.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 11:55 PM

Wahai orang pas, jika kamu percaya bahawa video stopa ali, video china doll dan video terkam adalah fitnah. Mengapa kamu terlalu mudah sangat percaya bahawa haji lah sakit? Mana bukti video haji lah sakit? Mana pengakuan saksi-saksi terdekat haji lah seperti saudara-mara atau rakan karib beliau?

Din, sedangkan bukti video pun diaorang boleh tolak bulat-bulat. Inikan pulak sekadar panggilan telefon jer. Jangan haraplah diaorang nak percaya, din. Dah peel orang pas cenggitu. Mereka menganggap sakit itu balasan dari Allah kerana haji lah telah mengusik tok guru mereka.

Din, tolong siarkan gambar madrasah haji hadi yang terbakar tu. Kita tengok sama ada orang pas anggap tragedi itu adalah bala dari Allah atau sekadar kebakaran biasa jer.

....................
Reply To This Comment ...................
May 1, 2013 at 12:24 AM

@Anonymoushmmmm ... mana dia imam doa BN KO, adik Nik Aziz tu ? Katanya sakit ?

....................
Reply To This Comment ...................
Areyougonnagomyway
May 1, 2013 at 1:58 AM

Proaganda Dap
http://www.youtube.com/watch?v=HzXwq_98e1U

....................
Reply To This Comment ...................
Abangpi
May 1, 2013 at 2:45 AM

Salam Abang Din,

saya kalau boleh nok minta tuan tanah untuk tidak menyiarkan komen sebegitu kekurangan budi pekerti untuk menjadi tatapan pembaca blog ni.
sepanjang saya membaca blog ni sekali dgn komen2 pun, x pernah terbaca komen sebegitu. kita buatlah kempen dlm blog ni je, "SOPAN SANTUN AMALAN KITA SEBAB BLOG NI BLOG PARTI MELAYU DIMANA MELAYU TERKENAL DENGAN SOPAN SANTUNNYA DARI ZAMAN-BERZAMAN".

bahasa boleh tahan tapi menuntut orang lain memberi perhatian kepada mereka dengan alasan 'umat nabi menegak kebenaran' dan 'takut siksa kubur'. adakah pengomen tu sendiri takut siksa kubur?

....................
Reply To This Comment ...................
May 1, 2013 at 3:40 AM

Mamat2 pas ni cuma garang dengan orang umno atau penyokong bn aje.Dengan dap,pkr malah geng2 anwarinas dalam pas sendiri,lebai2 pas yg garang2 ni hilang habis telur masuk ke dalam.

Tak caya,cuba baca komen dalam blog2 anwarinas dan pkr,geng2 pkr dan anwarinas selamba maki hamun hadi dan harun din,lebai2 pas terkulat2 tak berani angkat muka atau bela tuan presiden dan timbalan mursyidul amnya.Patutlah pas selalu dikeldaikan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 1, 2013 at 9:09 AM

mana adik nik aziz? apsal tak muncul2 sampai hari ini?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 1, 2013 at 10:04 AM

bagi penganut ajaran sesat (pas) kalu musibah kena kat dema, dema kata itu dugaan Allah untuk hambanya yang soleh demi meningkatkan keimanan dan mengampunkan kesalahan puak dema. kalu musibah kena kat lawan dema, dema kata itu adalah kerana bala dan murka Allah ... kat dunia dah kena balasannya ... kat akhirat tentu lebih dahsyat ...
contohnya mudah ...
1. masa nwar berahi dalam bn dan ada keterangan bahawa nwar berahi mengamalkan depan belakang dia balun, dema melalui mat sabung dok tuduh nwar berahi adalah peliwat dan penzina tegar ... tadaknya dema tanya mat sabung adakah dia nampak, adakah 4 saksi yang soleh yang cukup syaratnya untuk menjadi saksi bagi kes hudud ini dan memberi amaran wahai mat sabung anda telah menfitnah nwar berahi ini dan anda akan dikenakan qazaf kerana kesalahan ini... dema tadak buat perkara itu pun.
2. Alih-alih apabila nwar berahi berkahwin dengan dema ... dan mangsa, saya ulang mangsa ... bukannya orang yang dengar cakap macam kes tadi iaitu mat sabung tetapi mangsa sendiri memberi keterangan bahawa dia diliwat oleh nwar berahi ... huh dengan beraninya dema pertahankan nwar berahi ... dema dok kutip segala hadis dan ayat al-quran membela nwar berahi dan menafikan segala hadis dan ayat al-quran yang memperjelaskan hak mangsa dalam memberi keterangan dengan sumpah muhabalah apabila tiada saksi yang cukup dan lawan yang dituduh hendaklah melakukan perkara yang sama, iaitu sumpah muhabalah ... dema bagai orang sawan mempertahankan nwar berahi ... simangsa selepas sumpah muhabalah pergi menunaikan umrah dan terus istiqamah berdoa dan mempertahankan kebenaran ... adakah penganut agama pas terima ... tadak ... sedangkan nwar berahi sampai sekarang tidak melakukan sumpah muhabalah dan pergi ke mekah menunaikan umrah atau haji ... sebenarnya banyak sejarah yang tidak dicatat apabila seseorang itu melakukan suatu dosa yang besar dan pergi menunaikan haji di mekah ... semasa mereka di mekah mereka akan ditimpa bala bencana ... mereka dengan sabarnya menanti mangsa menerima musibah ... bahkan sampai ke tahap merekacipta bahawa mangsa telah menerima musibah ... sedangkan petunjuk Allah dan beri ... seri wajah peliwat tegar telah ditarik oleh Allah ... sebaliknya mereka berkata itu wajah peliwat tegar menjadi seumpama itu kerana dah nampak tua ...
jadi tak usahlah berhujah dengan dema ni ... hati puak-puak ni dah hitam kerana hati pemimpin mereka juga dah hitam dek mempertahankan peliwat tegar ... (rujuk kata mufti harusani ....). hati mereka ini dah umpama hati kaum nabi lut yang derhaka itu ... iaitu hati orang yang mengamalkan seks bebas dan songsang ... kerana mereka mempertahankan peliwat dan penzina tegar ... ini boleh kita lihat dalam kes pak mung stopa ... mereka kekal mempertahankan sampaikan perempuan jalang yang dilanggan pak mung stopa dilihat sebagai muslimah penganut ajaran sesat sejati ...

Post a Comment