........... KEJAM ? Pas Tidak KEJAM Ke Dulu ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

KEJAM ? Pas Tidak KEJAM Ke Dulu ?

Saturday, April 27, 201312comments

Perhatikanlah bagaimana KUASA bila sudah menguasai minda orang Pas .... Habis semuanya hendak diPASkan. Mana2 yang tidak sealiran pandangan akan di hapuskan.



Ada balairaya yang dirampas itu diambilalih bagi tujuan parti dan ada juga yang dibiarkan begitu saja. Mereka lebih rela melihat balairaya KOSONG tidak digunakan,ditumbuhi lalang dan mereput daripada digunakan oleh Tadika Kemas.


Kalau ditakdirkan terjadi lagi, seperti kata Hadi semasa beliau jadi MB dulu ketika menjawab isu pertukaran pegawai2 yang tidak sebulu - Anggap jelah sebagai TAKDIR ...

PS - Mungkin elok kita tanya Hadi apakah yang Pas TIDAK AKAN buat sekiranya berkuasa. 

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 27, 2013 at 11:59 AM

Bg yg ngaji sejarah Islam, dan tidak taksub, tindak tanduk PAS sebiji Khawarij.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 12:41 PM

Bro Din, orang Pas kabanyakan menyangka diri mereka ini, mulia semulia2nya manusia, tetapi, apabila kita mendekati, bergaul & berjiran dgn mereka2 ini, kita akan ketahui, bertapa mereka ini, miskin budi pekerti serta angkuh, walaupun mereka2 ini kuat beribadat, contohnya, jiran aku, kerap kali orang dtg kerumahnya, kecuali kaum keluarga dia, memberi salam, dia x akan menjawab, lebih2 pengutip derma, walaupun pintu rumah terterbuka, dgn jiran kiri kanan,depan belakang x mahu bertegur sapa, hari2 bila ada ceramah diradio, dia akan kuat suara radio dia, seolah2 menunjukan dia alim, aku bersyukur, sekarang dia telah berpindah, dgn perangai seperti ini, aku x terkejut mereka bolih menghalau kanak2 dari Tadika, malahan lebih dari itu, mereka bolih buat, tetapi mereka2 ini, aku tengok dgn China mereka kalah angin, bergitu juga dgn jiran yg aku ceritakan tadi, China yg didepan rumah aku saja yg bolih ajar dia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 1:09 PM

Lari topik sekejab. Hari ni aku layan sorang customer mungkin totok penyokong pr la kot. Dok merungut guna celcom lambat nak tgk youtube dengar ceramah pun x blh hahaha kat situ ok sikit tengok2 dia sambung pegi politik kata celcom ni kroni umno la bla bla bla sebab tu la lambat apa mwa. Haha menyampah pulak aku tengok so aku boleh rumuskan sikit kebanyakan penyokong pembangkang ni kerja dia menyalahkan orang lain!! Internet slow pun salah umno sabor ja la

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 1:53 PM

Setuju tindak tanduk pas mmg mcm khawarij

Dalam berkata org lain assobiyah sebenarnya mereka yg berpuak2

Melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 2:50 PM

suruh je dia sambung wayar internet kat lobang hidung bapak dia...hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 2:56 PM

Pas dan Islam umpama Zionist dan Yahudi.

PAS adalah dajjal yang bertopengkan Islam demi mencapai cita-citanya untuk berkuasa.

Apa motif Dajjal?
Untuk menyesatkan umat Islam sebanyak mungkin.
Ada apa-apa perbezaan tak dengan PAS?
PAS dah punya banyak sesatkan umat Islam di Malaysia ni tuhan aje yang tahu.

Dari depan PAS menunjukkan seolah-olah mereka lah yang paling Islam diantara Islam, tetapi dari belakang merekalah yang paling kejam diantara kejam, paling zalim diantara zalim.
Bukan setakat kanak-kanak tadika Kemas diatas tu aja, malah bagi yang tidak tahu, baru-baru ini di Sik, Kedah, seorang kanak-kanak berumur 11 tahun telah dibelasah dengan kejam tanpa sebarang perikemanusiaan hanya kerana adik Mohamad Ismadinel ni menyatakan dia menyokong Barisan.
Islamkah ini??

http://mycybertrooper.net.ms/

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 4:18 PM

Hahaha sambong pula terus mulut mak dia hahaha kluaq kot telinga ha ha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 4:20 PM

Ada yg penyokong pas kt sini cepat la jawab...korang cakap kerajaan bn kejam...yang apa pas buat ni lagu keji dan kejam sial lah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 4:23 PM

Yelaaa jiran sblah dan blkg rmh pon serupa. Kuat mgata hal org mcm dah baguih sangat. Dua2 org pas. Baik dgn kita ada udang sebalik mee

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 5:16 PM

@Anonymoussikap riak yang terhasil bila mereka perasan mereka lebih Islam dari orang lain...

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 5:18 PM

@Malaysian CybertrooperIroni nya, kekejaman mereka itu dilakukan kononnya atas nama Islam .... hasil ajaran sesat !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 13, 2013 at 1:15 AM

pas dan sekutunya mmg pengkhianat agama, bangsa dan negara.

Post a Comment