........... Kalau Dah Nak Mati, Mati Sajalah .... Anwar Tujukan Pada SIAPA ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kalau Dah Nak Mati, Mati Sajalah .... Anwar Tujukan Pada SIAPA ? ?

Saturday, April 27, 201314comments


"Sudah mau mati, dah 83 tahun. Berapa la lama lagi? Kalau dah nak mati, mati saja lah" - NST


Begitulah kata-kata BIADAP yang dilontarkan Anwar kepada Tun Dr Mahathir .......  Saya tak reti nak komen macamana lagi dah ..... nak gambarkan tahap kebiadaban seorang yang bertaraf pemimpin tertinggi gabungan parti pembangkang, seorang yang bercita2 nak jadi PM, seorang yang dianggap sebagai warak oleh orang Pas walaupun sejarahnya penuh terpalit dengan skandal jijik.....

Tak perlah, biarlah orang lain yang hentam dia. Saya nak kona @ spin tang lain....

83 tahun ........ sudah mau mati ...... Kalau dah nak mati, mati sajalah !

Tun Mahathir dah lepasi pun umur itu, beliau sekarang 87 dan sihat serta penuh bersemangat. Soal mati tu memanglah kerja Tuhan tapi kalau dilihat pada cara Tun bekerja sekarang ni, rasanya lambat lagi masa dia ......

83 tahun ya ....... hmmmmm ....

Nik Aziz umur berapa ya ? Jeng, jeng, jeeeeeeeeeng ...... 82 tahun. Tahun depan 83 !

Dan kalau lihat keadaan Nik Aziz sekarang yang sering sakit ..... malah baru ni terpaksa di dukung, bukan papah ok, tapi didukung balik ........ errrr........macam dah tak larat jer ....




83 tahun ........ sudah mau mati ...... Kalau dah nak mati, mati sajalah ! 
Hmmmmm ..... Anwar cakap secara umum atau ada dia sebut dengan nama siapa yang dia tujukan penghinaan itu ?


TAPI UMUR NIK AZIZ 82 LA ! Ko jangan main tuduh2 macam tu ...... TAK BAIK !

Ok..... Ok .... saya tak mahu tuduh sesiapa...... Saya SIMPAN DULU kenyataan Anwar diatas, nanti nak masuk tahun 2014 saya keluarkan balik ! Muahahahahahahaha ......

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 4:51 AM

Tidak ada budaya kenang jasa:

1. Makal Sakti...jadi makal mati

2. Jenis Lee...jadi jenis kiok

3. Negara isler...jadi negara kebajikan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 4:58 AM

Lim kit siang dan karpal umur berapa? Mungkin....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 6:23 AM

Eleh Nuar ni. Kerana jasa orang tua tu lah, Nuar 'disucikan' sehingga kelihatan bersih dari sebarang masalah moral pada mata penyokong-penyokong pas.

Umur Tun M lebih tua dari Nik Aziz dan Kit Siang. Tapi dalam usia sebegitu, beliau masih cergas dan cerdas. Masih aktif berkempen untuk BN tanpa rasa penat dan jemu. Malah, buah fikiran Tun M masih diperlukan biarpun beliau dituduh nyanyuk oleh sesetengah pihak.

Berbalik kepada orang tua yang berumur 83 tahun pada tahun hadapan. Sememangnya rakyat mengharapkan beliau agar rehat saja di rumah dan hanya menumpukan pada ceramah sahaja. Beliau telah kelihatan uzur dan tidak mampu untuk menjalankan tanggungjawab sebagai MB dengan berkesan.

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 8:00 AM

Kematian itu pasti.

Tetapi kematian yg macamana....

Kita berharap semua saudara Islam kita mati dlm keadaan beriman..

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 8:03 AM

@AnonymousDalam kategori orang tua, mereka dikira pertengahan umur la ... 72 dan 73

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 8:38 AM

salam,

sekarang ni kat surau ramai yg dok solat hajat dan berdoa. antara permintaan ialah kemenangan kepada perjuangan islam. ada juga ustaz yg berdoa kehancuran kepada yg menolak perjuangan islam. saya aminkan sahaja. kalu ikut pandangan, memang wujud perasaan. tetapi terbaca pulak 70 dosa besar, antaranya mencari salah silap, membuat fitnah. jadi pandangan baik kita, umno terus berjuang untuk agama, bangsa dan negara. tapi satu pihak tu dah tukar kepada negara kebajikan. dah hilang agama. moga Allah memakbulkan segala doa dan solat hajat. agar agama, bangsa dan negara yg menjadi tunjang perjuangan umno mendapat keredhaan Allah SWT.

mungkin Allah dah beri pertunjuk, tetapi penganut tertutup hati dan minda untuk melihat. moga Allah SWT memberi mereka cahaya dan menerangi hati dan minda mereka yg gelap itu. Amin Ya Allah.

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 8:43 AM

Ayahanda Tun Mahathir sememangnya manusia yang luar biasa.
Berbading dengan keseluruhan Parti Isle dan Pakatan Rakyat saya berani mengatakan Tun Mahathir lebih Islam dari mereka semua.

- Sepanjang yang kita mengenali Tun Mahathir, pernah ke kita dengar Tun membidas lawannya dengan kata-kata kesat?
- Pernah ke kita mendengar Tun memaki hamun sesiapa?
- Berapa lama masa yang diambil oleh Tun untuk menyiasat perihal salah laku Anwar sebelum Tun memecat beliau?
- Pernah ke kita dengar dalam mana-mana ucapan Tun yang beliau seakan-akan tunduk kepada Yahudi?
- Saya pernah dengar Tun berucap dimana Tun menyatakan "Saya orang Melayu, jadi sudah tentu saya akan memberi kelebihan kepada Bangsa saya. Namun saya tidak mengabaikan Bangsa lain di Malaysia. Jika ini menyebabkan saya dikatakan sebagai Rasis, biarlah saya menjadi Rasis". (lebih kurang gitu ler bunyinya). Pernah ke kita dengar ungkapan sebegini dari Parti Rakyat? Malah Nik Ajis sendiri pernah menyatakan beliau malu menjadi Melayu.
- Berapa ramai pemimpin luar yang memuji kepimpinan Tun? Dalam salah satu persidangan OIC di Kuala Lumpur, Presiden Musharraf pernah menyatakan bahawa Mahathir adalah anugerah tuhan buat Malaysia. (Kini title tu diambil oleh Anwar - Walaupun bukan melalui pengiktirafan dunia. Cuma Wan Azizah je yang kata. Itupun tak mustahil kiranya Anwar yang menyuruh Azizah membuat kenyataan itu) Malah dalam persidangan OIC yang terakhir sebelum Tun bersara, Pemimpin Islam dunia meminta agar Tun jangan bersara kerana Negara Islam masih memerlukan beliau.

Banyak lagi lah kalau nak diceritakan tentang kebaikkan Tun Mahathir.

Memandangkan kita berada di topik Tun Mahathir, saya ingin memohon Din buatkan satu artikel mengenai amanat Tun:
"Melayu Mudah Lupa" & "Perjuangan Yang Belum Selesai" mungkin ianya boleh membawa manafaat kepada pembaca-pembaca Din & mampu mengubah minda mereka yang taksub kepada Pakatan Haram.

....................
Reply To This Comment ...................
John Seman
April 27, 2013 at 8:49 AM

Nak mati tak kire umor, mude pon ramai yg dah mati, sedie ajele !

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 9:24 AM

Malangnya banyak anjing anjing yang tidak pernah menghargai jasa tuan mereka. Tunjukan seorang pemimpin yang tidak ada sifat racist di Malaysia (Anwar tolak lah kerana mamat ni otak dah sewel dan penuh dengan kepura puraan - demi survival, mamat sewel ni apa pun boleh setuju punya janji aku jadi PM). Semuanya ada sifat racist dan ini semula jadi. Yang membezakan tahap racist ni samada ianya terkawal atau sudah tidak dapat dikawal seperti kebanyakan pemimpin cina DAP dan termasuklah sesetengah pemimpin didalam BN sendiri.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 9:44 AM

Kita tuka sket... klau dh 65 taun tue pegi mati jerla! Jeng3x!!! Sape yg 65 taun tue??? Hehehe... smlm dr google UMCEDEL kuar stat kate nuar 42% najib 38%. Beza 5% jer... nmpak x psychological game puak2 nie?

....................
Reply To This Comment ...................
April 27, 2013 at 9:52 AM

@Anonymouskenapa nak tukar pulak ? Ni Anwar yang cakap ..:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 10:28 AM

TAKKAN DENGAN ORANG TUA 87TAHUN PUN HANG DOK KALUT ANUAR OOOOOI...

SELAMA NI DOK SEMBANG KENCANG..HEBATLAH KONON..ANUGERAH TUHAN LAH KONON...DENGAN ORANG TUA 87 TAHUN PUN AWAT HANG KALUT? APA PUNYA ANUGERAH TUHAN LAH HANG NIH!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 11:26 AM

Di antara Anwar dan Tun M, orang yang banyak mendatangkan mudarat kepada ugama, bangsa dan negara itulah yang diharapkan dimatikan oleh Allah dahulu. Semoga Tun M diberkati, dikurniakan kesihatan dan dipanjangkan umur oleh Allah, Aamiin.....

Laksa Johor

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 29, 2013 at 4:11 PM

Amiinn

Post a Comment