........... Jika Anjing Gila Nak Masuk Rumah Anda ...... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Jika Anjing Gila Nak Masuk Rumah Anda ......

Monday, April 8, 201315comments


Sekadar bertanya jer ...... Anjing yang kuat menyalak dan yang pernah ada kes gigit tangan orang dengan begitu kuat sehingga meninggalkan kesan luka ...... jika ia nak masuk rumah kita, apa patut kita buat dengan anjing sebegitu ?


Kita kasi kan dia ?

Kita bungkus mulut dia ? 

Kita tembak jer ?

Kita buang ke laut ?

Tapi ikut logik lah, adakah anda akan benarkan anjing gila yang punya rekod gigit orang masuk kerumah anda ? 

PS - Anjing ni TAK BERNAMA ok ! 

Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2013 at 4:24 PM

anjing tu namanya tiaw cia.

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 4:30 PM

Itu kalau anjing yang benar-benar anjing.... Tapi bagaimana pulak kalau anjing yang bawak bendera Pakatan Haram yang datang masuk rumah kita? Boleh di "KASI" kan tak??

http://mycybertrooper.net.ms/

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 4:31 PM

@AnonymousAnjing ni takde nama la !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2013 at 4:32 PM

Anjing gigit orang mmg la jangan bagi masuk..
cuma kita bagi masuk askar dgn senjata2 berat kemudian tembak polis2 kita.kita teruskan rundingan kerana pak menteri cakap mereka bukan pengganas tapi mahu jalan2 ke Sabah...anjing gigit tak mati..tp askar sulu tembak polis kita bagi mati..
hihihih

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 4:33 PM

@Malaysian CybertrooperNi yang malas ni .... perlu ke semua benda dikaitkan dengan politik ?

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 4:51 PM

Mendalam maksudnya!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2013 at 5:23 PM

din, entry yg 'makan dalam' ni utk cai PKR. aduss...
Aku kasi jer anjing tu dgn tuan dia sekali.

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 5:46 PM

Dh nama pun blog parti melayu.. sesuai la minda org yg menjengah di sini.. huhu..

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 5:53 PM

@AnonymousSulu ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 6:54 PM

Panggil Nik Azizbagi fatwa pada Tuan rumah untuk menyerahkan rumah pada anjing tu. Haram kita mengasi tembak atau campak ke laut anjing sebab rumah tu dah jadi rumah anjing dah.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
April 8, 2013 at 9:26 PM

kalau dah namanya ANJING apatah lagi ANJING GILA & ADA REKOD GIGIT ORG jgn HARAP LA NAK MASUK RUMAH......duduk luar pagar x kena hambat setakat shooh...shooh dah kira ok

walaupun anjing COMEL...CUTE....GEBU ssekaalipun, kalau bg masuk nak kena SAMAK rumah lagi, baik bg duduk luar je....inikan pulak ANJING GILA & di cop WANTED sbb pernah GIGIT ORG, org bukan ISLAM sendiripun bukan takat nak bg masuk rumah, nak SENTUH & BELAI2pun jgn harap....lainlah kalau masing2 dah mmg ditakrifkan sebagai GILA.....ANJING GILA & ORG GILA.....nampak cute bila bersama ke?.......alalalalala.....comei...ANJING TU NAK GIGIT bro ke???.....:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2013 at 9:34 PM

@AnonymousApa yang lahabau ni cakap? Tak faham.... Inilah pekdahnya kalau nak sindir orng dgn fakta yang salah.... Tak ada orgvfaham sebab orang baik jarang buruk sangka.

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2013 at 9:55 PM

@Otak geligawoooit ! Comel ,Cute dan Gebu tak masuk book, ok ! :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 9, 2013 at 3:24 PM

Orang-orang yang dah jadi mangsa gigitan harus diberi suntikan anti rabies!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 9, 2013 at 3:25 PM

@Anonymous

Wah ada sorang dah merapu, agaknya dah kena rabies akibat gigitan anjing kot?

Post a Comment