........... HOT TERKINI - Provokasi Orang Pas Di Bandar Marang ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

HOT TERKINI - Provokasi Orang Pas Di Bandar Marang !

Saturday, April 20, 201311comments



Malam tadi dari jam 9 hingga hampir jam 1 pagi, berlaku kekecohan .... lebih kepada PROVOKASI AGRESIF yang telah ditunjukkan oleh penyokong2 Pas yang berkumpul beramai2 ditengah2 bandar Marang, berdepan dengan bangunan Umno.

Dianggarkan sekitar 300 penyokong Pas berkumpul, bersorak, mencabar dan melaung2kan provokasi kearah kumpulan orang Umno seramai lebihkurang 100 orang yang kebetulan juga berkumpul lebih awal kerana menghadiri satu program parti.


Tujuan Pas adalah untuk memasang seberapa banyak bendera Pas disekitar kawasan itu sebagai persediaan Hari Penamaan Calon esok yang akan diadakan dibangunan Pejabat Daerah Marang yang terletak berhampiran.

Menurut sumber, ramai penyokong Pas yang datang adalah dari LUAR MARANG.


No 2 dari kanan. pakai kain pelekat adalah ADIK HAJI HADI..... rasanyalah
Sewajarnya kita tanya Pas - Kenapa Umno BN diHALANG dari memasang bendera BN di kawasan Ru Rendang sedangkan Umno tidak pun menghalang Pas dari memasang bendera Pas dimana saja mereka suka ?

PAS SEMEMANGNYA PENGECUT  ! !

Untuk BANYAK LAGI GAMBAR2 Lain - KLiK 
juga KLiK

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 2:49 AM

Dap tersenyum sinikal, kemasukan jarum itu tentunya mula menampakkan keefektifannya.

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 3:06 AM

Saya harap ada pihak media yang akan bertanyakan Hadi hal bendera BN di RuRendang esok !

Biar Hadi jawab pendiriannya yang sebenar. BERANI ATAU PENAKUT ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 4:50 AM

semua salah nik aziz tua bangang (semoga mampos terjatuh dalam longkang), jembalang tanah tau kutuk sahabat setan tu yg mendidik melayu bangang pas terus jadi bangang sepanjang hayat!

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 9:27 AM

memang beginilah cara org PAS berfikir ada lain sikit.mereka menilai perkara berdasarkan fahaman politik tp kalau org BN menilai berdasarkan kebenaran wlpn kena keluarga atau parti sendiri. ini yg saya perhatikan sekian lama.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 10:48 AM

Perjuangan pas adalah menanam kebencian rakyat terhadap kerajaan serta perjuangan memperbodohkan rakyat dan mereka dah pun berjaya, jadi apa saja yang dilakukan pemimpin mereka semuanya benar belaka termasuk berzina meliwat dan yang paling dasyat menggadai kalimah Allah. Soal lain memang mereka bahlol, contoh mudah bila diberi peluang memerintah apa yang mereka lakukan, kosong...dasar busuk hati.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 12:08 PM

kalau sesama melayu islam ni, bintang dlm PAS bukan main garang lagi sial babi hutan. kalau dgn kafir harbi kecut telo dan kepala butoh opun kecut... sial punya melayu dlm PAS mcm binatang, MMG BINATANG mcm hanjeng, garang menyalaka tapi bila dgn tuan yg tempang pun MENGGIGIL !!! MAMPOSSS KO KALI ni PAS celaka !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 2:51 PM

@dinturtle

Kalau boleh biarlah wartawan non-Muslims yang tanya:

"Aji Adi, apakah ketidakhadiran bendera lain selain bendera Pas bermakna Pas condong pada sistem satu parti?"

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 3:01 PM

Strategi kafir hapuskan mercu tanda Tamadun Islam:

1. LKY (PAP) pakai songkok

2. LKS (Dap) curahkan air mata palsu

2. Karpal Sinki rela serahkan serban untuk hiasan KEPALA Mursyidul Am dari Parti Al-tahaluf Siyasi (PAS).

Setakat ini strategi berkenaan berjalan lancar. Impak? Wallahualam!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 8:55 PM

Saya fikir Hadi akan jwp: Orang Umno pengecut,mereka takkan berani nak masuk lubuk pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 11:11 AM

Hadi akan jawab...ini kawasan gua kontrol la..sapa berani kacau..langgar je...he..heee..gua ada bos lagi besor tau...sifu gua ..Lim KIT CIANG rrr

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 31, 2013 at 1:26 PM

menurut sumber tu sumber drpd mane? gmbr yang last xley msuk akal. ad k patot 'rasanyalah'. biar soheh btol2. jgn sebar benda yang xbtol. bley menimbulkan fitnah

Post a Comment