........... HOT MARANG ! Kumpulan Sorak Pas Tersasul - TUMBANG PAKATAN ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

HOT MARANG ! Kumpulan Sorak Pas Tersasul - TUMBANG PAKATAN !

Saturday, April 20, 201318comments

Tiga dari kiri - Zaidi Muda, Alias Abdullah, Yahya Katib, Nik Dir dan Latif Awang
Gambar dirakam semasa Penamaan Calon di Marang pagi tadi.

Dibawah pula kumpulan penyokong Pas .... semua bendera2 Pas itu dipasang malam sebelumnya.... Tapi di Ru Rendang, tidak ada satu pun bendera BN dibenarkan ..... diancam akan berlaku pertumpahan darah sekiranya dipasang juga !


Yang ini yang PALING MENARIK !

Semasa kumpulan sorak Pas melalak -

Hidup Hidup, Hidup Islam ! Hancur, Hancur, Hancur Barisan !





Tiba-tiba Tukang Karut TERSASUL -

Tukang Karut - Tumbang, Tumbang !

Disahut Jamaah - TUMBANG ! TUMBANG !

Tukang Karut - TUMBANG PAKATAN !

Disahut Jamaah - TUMBANG PAKATAN ! !


Riuh rendah dibuatnya selepas itu, teruk Tukang Karut dimarahi hahahahahahaha ........

Share this article :

+ comments + 18 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 1:22 PM

KAHKAHKAHKAHAKAHKAHKAHKAHKAHKAH...PECAH PERUT AKU GELAK BESAQ..balul almalul puak pakatan ni..kahkahkahkah.

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 1:39 PM

Sebab itu saya gelar orang Pas ni LEMBU ! Main ikut saja apa ketua cakap, tak pandai dah nak mikir/ proses arahan !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 1:42 PM

Adoi ai.....jgn dslhkn umno sudh

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 1:53 PM

Ni semua salah umno! hahaha bodoh mcm lembu mesti nati penyokong pas kata tukang karut kna bayar hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 2:17 PM

Kah..kah...kah..kah..kih..kih..kih..kih,

Khalid gagap tersasul, Tamrin Ghafar tersasul, Chua Jui Meng tersasul, dan kini penyokong tegar tersasul.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 2:28 PM

Aku rasa tukang karot ni bukan kna bayar! Tpi video ni EDIT!! Mesti video ni telah di edit oleh papagomo almaklumlah pas mana blh buat silap hahaha pas kan maksum suci bersih dari kesilapan dan dijanjikan syorga oleh nik aziz hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 2:34 PM

Saya harap calon2 heavyweight pakatan tumbang melingkup menyembah bumi pada pru13 ni.LKS di gelang patah,anuwar di permatang pauh dan hadi di marang(kalau boleh sekali dgn rhu rendang).

Dah lama nak sebut perkataan ni.Ini kalilahh!

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 2:40 PM

Nak tanya,kenapa penganut2 pas boleh sesuka hati control rhu rendang sampai takleh pacak bendera BN?Polis tak buat kerja ke?Buat reportlah kalau kena kacau..

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 2:46 PM

@tobengNak buat repot ? Bayangkan kalau saudara tinggal disana bersama keluarga dan orang kampung majoriti orang Pas yang taksub...... saudara nak buat repot ?

Kena pulau bertahun2 beb ! Real punya pulau .... saudara sanggup ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 4:29 PM

Salam

Saya dpt rasakan hati yg sakit. Nak lawan tapi terasa bodoh macam org yg nak dilawan. Tak lawan rasa nak terajang. Tegur dlm hati je la. Moga segala doa org yg teraniaya di kg tu dimakbulkan Allah swt

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 4:48 PM

Hanya ada dua pilihan penentuan siapa yang akan mengepalai Putrajaya: 1. Pakatan Haram 2. Pakatan halal.

Bagi mukmin yang cerdas akal, pilihan untuk ditumbangkan ialah Pakatan Haram tetapi bukan Pakatan Halal.

Oleh kerana tidak semua mukmin lurus akalnya makanya jangan hairan kalau mereka ini bertindak menyongsang:

Mereka tidak berfikir di luar kotak sebaliknya membantu Puak Haram membuta tuli walhal ia sepatutnya di tolak.

PEMERHATI

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 4:59 PM

@Anonymous

DOA HARUS JELAS DAN TERANG.

seperkara lagi, apakah 'doa politik' akan diberikan keutamaan?

dan jangan lupa, kalau doa adalah 'senjata', ada mukmin yang menyalahgunakan senjata.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 5:10 PM

Pas adalah parti yang memakai topeng 'maksum' dan wajah sebenar Pas tidak akan ternampak selagi topeng berkenaan tidak ditanggalkan.

Bukan tidak usaha mendedahkan wajah sebenar Pas tetapi seperti biasa para lumbu2 tidak akan percaya wajah ketidakmaksuman Pas sebaliknya akan tetap percayakan sebuah wajah yang bertopeng.

Anti-Lumbu

....................
Reply To This Comment ...................
pemuda surau
April 20, 2013 at 6:02 PM

Tumbang tumbang Pakatan Rakyat.
Amin ya Allah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 7:35 PM

Tumbang pakatan! Amiiin ya Allah. Ini doa seorang hamba Allah bekas pengundi pr sblm ini.

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 7:48 PM

PERINGATAN dari Allah
Surah An-Nisaa' ayat 139 (iaitu)..orang orang yang mengambil orang orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang orang yang beriman. TIDAKLAH PATUT mereka (orang orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan disisi orang orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya milik Allah (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya)

LARANGAN dari Allah..
Surah An-Nisaa' ayat 144
Wahai orang orang yang beriman JANGANLAH kamu mengambil orang orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu?

Dua ayat ini sepatutnya sudah cukup menyedarkan kita orang orang Islam terutama golongan Melayu dalam PAS akan PERINGATAN DAN LARANGAN Allah terhadap golongan kafir khasnya DAP .. terimalah hakikat bahawa perjuangan DAP amat jelas menentang Islam...

kita lupakan dahulu cerita spender, kita lupakan dulu cerita liwat, kita lupakan dulu cerita berzina.. jangan lebihkan kepentingan undi dengan menafikan kepentingan akidah...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 21, 2013 at 7:47 AM

Peringatan dari ALLAH : Sesiapa yang menjual ARAK, MENGHANTAR ARAK..BEKERJA di TEMPAT yg ada ARAK..MINUM ARAK..Bekerja di KEDAI yg ada arak....MELULUSKAN PENJUALAN ARAK..Tukang cat/cuci bngunan arak..MENGIKUT PEMIMPIN yg MELULUSKAN KILANG ARAK...Nescaya akan DiLAKNAT oleh Allah ..

....................
Reply To This Comment ...................
April 21, 2013 at 8:32 AM

@AnonymousHmmmm .... sama jer nampaknya Umno ngan Pas dalam soal ini ...

Post a Comment