........... Hanya Dengan Sebaris Ayat Jer, Tokong Dah Beli Jiwa Raga Orang Pas .... Bijak, Bijak ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hanya Dengan Sebaris Ayat Jer, Tokong Dah Beli Jiwa Raga Orang Pas .... Bijak, Bijak !

Friday, April 5, 201312comments

Senangnya lah nak bodek puak2 Pas ni...... sebut je ayat2 yang memuji Islam sikit, nescaya dipuji melangit oleh orang Pas. Langsung tak diminta bukti atau dipersoalkan keikhlasan disebalik kenyataan itu. 

Ingat lagi kenyataan Lim Guan Eng yang kononnya nak meniru cara pemerintahan Khalifah Umar ? Peeerrrgh.... Sampai sekarang orang Pas duk bercakap lagi tentang itu !

Biarpun Tokong kesayangan Pas itu menuntut mau menggunakan kalimah Allah untuk digunapakai oleh Kristian bagi merujuk Tuhan mereka dalam alKitab, orang Pas TETAP memuji dan menyanjung Tokong mereka ini...

Ni PRU13 dah hampir sangat dah ni, Lim Guan Eng kena juga UCAP sesuatu yang memuji dan menaikkan ego orang Pas bagi memastikan sokongan tak berbelah bahagi mereka kepada Tokong dan Dap ...... bukan setakat sokong tapi MEMPERTAHANKAN Tokong dan Dap, jadi keluarlah kenyataan ini -


“Saya pilih esok untuk membubarkan DUN Pulau Pinang kerana esok hari Jumaat, penghulu segala hari.”

Maka bertakbir dan bersorak sakanlah orang2 Pas .......... pencacai2 Pas terutama mereka yang selama ini asyik menonjolkan gambar2 kezuhudan Tokong mereka, pun melaung2lah betapa mesra Islam nya Tokong mereka berbanding Najib.

SEKALI LAGI ...... Hanya dengan sebaris ayat jer ..... habis orang Pas dibeli jiwa raga mereka . 

Samada Tokong memang bijak atau orang Pas yang bengap ...

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 10:00 AM

Ni bukannya Lim yang pandai, orang PAS je yang bodoh sampai takleh diajar. Taunya TAKEBEER je...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 10:10 AM

hehehe... terhapuslah dosa guan eng. hilang dah dosa besar guan eng mahu kristian gunakan Allah dalam Bible Al-Kitab...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 10:29 AM

Org pas yg terserlah kebodohannya yg melantun lantun

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 10:43 AM

puak2 pas ni mmg bangang gila...dari pemimpinya hinggalah ke ahli bawahanya....semua bangang...jilat tapak kaki aku lagi baik dari percaya kata2 guan eng laknat tu.....

....................
Reply To This Comment ...................
April 5, 2013 at 10:53 AM

Biasa la Din,

Tokong Lim bagi sikit sumbangan kat msjd berttttakkkbiiirrr smpai nk keluar anak tekak puak2 ni..Tp diaorg tak sedar tokong dh topup blk dh segala SEDEKAH dia pd org Melayu bila SALAH KIRA kos buat lebuh raya dn terowong bawah laut..Ala tak byk pon CUMA RM2BILLION jer hehheh..Takkkbirrrrr!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 11:12 AM

DinT,

kenapalah ko tak pakaikan kain lilit kepala kat si tokong tu? kalau tidak heboh satu Malaya depa pecaya tokong dah masuk Pas! hik hik

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 11:39 AM

Depan isler tokong cakap lain, tapi depan kristian nanti dia akan kaitkan dengan hari Ahad pulak..justeru jangan hairan kalau isler masih dijajah di timor tengah kerana sikap mudah terangkat dengan puji-pujian yand datang dari lidah si kafir adalah sikap yang sinonim dengan isler agaknya eh?

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 5, 2013 at 12:05 PM

Pada hari Jumaat juga berlakunya Kiamat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 12:46 PM

Tak perlukan agamawan untuk kaitkan hari Jumaat dengan kebaikan itu dan ini, tetapi perlu ada spywan untuk mengintip apa yang Tokong dan anak buahnya lakukan pada waktu launch time Jumaat di tingkat 28 Komtar!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 4:27 PM

wah..pandainya dia berlakon. terus alpa dan terlupa puak2 pas yang bengap pasal dia ni la punca utama isu kalimah Allah tempoh hari..

Rainbow pun lahir hari jummaat kan? kan? kan?

hehehe..aku hentam je tuh..hahahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 7:03 PM

Salam,

penganut pas lebih percaya kpd tokong drp cakap mufti dan ulama yg tal gaul dlm politik. Nilai tokong setaraf nabi pas, tok guru. Itu la yg diajar dlm ceramah agama pas

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2013 at 8:05 PM

Memang bengap

Post a Comment