........... Haji Lah Part 4 - Layakkah Pangkat Tok Guru Pada Nik Aziz ? ! - Haraaaaaam , haaaa tu dia ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Haji Lah Part 4 - Layakkah Pangkat Tok Guru Pada Nik Aziz ? ! - Haraaaaaam , haaaa tu dia !

Thursday, April 25, 201314comments

Serius cakap, saya lamaaaaa mikir nak lepas tak rakaman ni ! Tapi sebab dah berjanji pada Haji Lah yang saya akan siarkan apa saja yang saya rakam semalam, nak tak nak dengan berat hati saya upload jugalah ..... Orang Pas jangan marah ya :)


Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 25, 2013 at 11:52 AM

Laman AIDC Disekat

Sebagai gantinya, AIDC beroperasi di laman sementara, http://2aidc.blogspot.com/

....................
Reply To This Comment ...................
April 25, 2013 at 3:16 PM

Tepuk dada tanya selera! Siapa Hj Lah dan siapa TGNA?
Ape yang TGNA telah lakukan untuk Ummah dan Negri selama 20 tahun memerintah dan ape HjLah ini telah mendermabakti?
Seluruh Malaysia kenal TGNA ade dia bongkak dan berlagak macam Ulamak lain? Sila terbitkan bukti!
Kalau berani fitnah mefitnah dan tidak takut diBala Rllah, sila terbitkan dan muncul dikaca TV semau siaran termasuk UTube supaya senang diidentifikasi!
DT small fry, tak terjentik pun TGNA baik dari segi ILmu dan jasa Bakti jauh sekali tawaduk dan sujud kehadarat Ilahi!
Compare UstHadi dan TGNA cukup!
So jaga2 jari memetik ayat2 yang merbahayakan diri dan amal!

....................
Reply To This Comment ...................
April 25, 2013 at 3:38 PM

@Shakirin Al-Ikram'Small fry ' pun, berjaya juga buat saudara komen ! :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 25, 2013 at 4:13 PM

Nik aziz dan haji hadi mmg bongkak riak takbur!!! Nak bukti dia riak?? Orang sembahyang tak payah nk tunjuk2 kalau din ada gmbr tolong siarkan. Dan pemimpin pas ni jgak bongkak sombong angkuh!!! Bila orang umno sndri yg beragama islam nak berbaik2 tpi apa yg pemimpin pas kata???? Cuba ang jawab shakirin oiii

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 25, 2013 at 4:19 PM

Din kalau boleh tolong buat artikel untuk membezakan ulama yang betul2 ulama dengan bukan ulama kalau boleh tunjukkan cirinya2 sekali sebab puak2 pas ni punya la taksub ingat depa punya ulamak tu saja baik ulamak lain semua jahat. Kalau boleh sekalikan dengan bukti ya din trimas!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 25, 2013 at 4:57 PM

YANG PASTI NIK AZIZ TELAH MENIPU DALAM BERKATA2...DULU DIA KATA JIKA TUN M BERUNDUR, ESOKNYA DIA TURUT BERUNDUR. TAPI SAMPAI SKRG DIA MASIH NAK BERTANDING..WALAUPUN TIDAK BONGKAK, TAPI SESEORANG YANG TIDAK MENEPATI JANJI MAKSUDNYA APA? MUNAFIQ!!! LAYAK KE SEORANG MUNAFIQ DIGELAR TOK GURU? TEPUK DADA TANYA IMAN..

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
April 25, 2013 at 5:30 PM

@Shakirin Al-Ikram
Bukti BONGKAK?

siapa yg kata nabi Muhammad seperti mamat2 kat kampung?

siapa kata maulud nabi kerja tak sudah, tapi birthday sendiri disambut dgn senyuman?

siapa kata Allah menCARUT?

siapa kata sembahyang & fardhu haji sebagai DEMONSTRASI?

siapa kata sanggup berkawan dgn SYAITAN?

siapa yg nak pegang jawatan dunia walaupun berkerusi roda?

siapa yg mengamalkan sifat MUNAFIK dgn memBANGSATkan janji pd TM utk letak jawatan?

siapa yg ambil HAK Allah memasukkan hamba2nya ke dlm Syurga/Neraka?

siapa yg merampas HAK Allah memberi pahala & dosa kpd hamba2nya?

byk lagi kalau nak disenaraikan siri2 keBONGKAKkan makhluk Allah bernama NA.....ada bukti dpn matapun bukannya boleh CELIK kalau tak berusaha.....letak la ayat Allah, hadis Nabi, kalau dah TAKSUB, TAKJUB, WALA', JUMUD, tak kemananya ayat2 kebenaran yg terbuntang depan mata

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
April 25, 2013 at 5:38 PM

@Anonymous
Ulama' sebenar pewaris nabi....jika ada pada mereka sifat2 nabi insyaAllah merekalah Ulama' yg TULEN

masalahnya ada ke sifat:
1) Shidq
2) Amanah
3) Tabligh
4) Fathanah

apa yg ada pada so called Ulamak PAS adalah hanya pada pakaian, rumah (konon zuhud anak pakai apa pulak?), perlembagaan parti, nama parti, nama samaran dlm blog/FB, teks2 ucapan menjelang Pilihanraya & janggutnya....maka TAHYUL la jika menyamakan "ulamak" PAS dgn pewaris nabi yg tulen.

Tgk NA & HH dapatlah pencerahan

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
April 25, 2013 at 10:04 PM

Shakirin Al-Ikram, bukti banyak dah terdedah, hanya yg taksub membutakan mata dan menutup pintu hati. Yg merbahayakan diri adalah NA dan HH sendiri dan pengikut taksubnya.
"...dan tiadalah yg dapat mengambil pelajaran kecuali yg mempunyai pintu (hati)." Ali Imran 7.

....................
Reply To This Comment ...................
April 26, 2013 at 7:34 AM

tudia haaaeeeh. baca jangan tak baca

....................
Reply To This Comment ...................
April 26, 2013 at 8:58 AM

Orang taksub macam shakirin ni ramai tapi mati2 tak mengaku taksub.N ajis pada aku biasa2 aje,ilmu pun biasa2 aje tak layak menerima penghormatan sebagaimana dia dapat dari penganut2 pas dan pkr.Dia ni lebih kepada 'ulama politik selebriti' yg dipromosi oleh pas sejak sekian lama.N ajis dinaikkan dan dibrandingkan sedemikian rupa oleh promosi iklan berterusan oleh partinya.

Kebanyakan orang yg taksub dengan n ajis ni aku tengok orang yg baru2 nak belajar agama,baru2 nak berubah.Yang kelakarnya diorang pilih ulama politik untuk dijadikan idola dan ikutan.Kemudian jadikan parti politik pas sebagai tempat belajar agama.Nak terputus urat kentut aku bergelak ketawa dengan pendekatan maha kelakar orang2 ini.

Jadi jangan heran kalau mulut diorang tak putus2 dengan ayat menghukum dan melabel orang serta kata2 kesat,maki hamun dan ancaman neraka jahanam,wail semua.Bukankah ini yg diajar n jis?(tuhan pun mencarut-contoh)

Lihat pendekatan 'dakwah' pas.Ada tak pernah pas menyeru kepada perpaduan ummah dan berkasih-sayang serta bersilaturrahim?Pernah?Jawapannya pas cuma sibuk menghukum dan mengkafirkan orang,munafik,fasik,jahil murakab,puak2 thoghut,kufar semua keluar.Kemudian sibuk hudud ke hulu hudud kehilir last2 geng dengan kafir harbi dan liberal langsung terbantut hudud.

Bila sekali sekala kena balik label munafik tu pada diri diorang tahu pulak melenting dan marah.

....................
Reply To This Comment ...................
April 26, 2013 at 10:29 AM

Sifat munfiq tu dh di rebranding oleh syiah dgn konsep Taqiyyah..dlm bhs melayu bermuka2. Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama2 menjual diri. Tidakkah itu yg diamalkkn olwh tok2 guru?

....................
Reply To This Comment ...................
April 26, 2013 at 11:26 AM

@Otak geligaOrang Pas akan cuba memperlekeh kredibiliti Haji Lah supaya orang tidak tertumpu kepada apa yang diucap tapi lebih kepada isu personal

....................
Reply To This Comment ...................
April 26, 2013 at 11:28 AM

@tobengPada orang Pas, tidak ada cacat celanya Nik Aziz ...tapi kata tidak maksum ?

Post a Comment