........... Di Mana Imam Doa KO ... Hidup Ke Mati ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Di Mana Imam Doa KO ... Hidup Ke Mati ?

Saturday, April 6, 20135comments


Entah kenapa tiba2 saya teringat kepada Imam Doa KO, Nik Radzi adik kepada Nik Aziz. Last saya dengar beliau sakit tenat dan itu awal Disember tahun lepas. Hidup ke lagi ? Sihat atau sakit terus ? Bukan apa......  kalau sakit lagi, boleh kita gi melawat. Kalau dah mati, boleh kita sedekahkan alFatihah. Kalau hidup dan sihat, nak juga dengar doa KO sekali lagi.

Mohon jasa baik kawan2 di Kelantan dapatkan maklumat ya... nak harapkan Pas, rasanya berita tentang Mat KO ni dah di blackoutkan..... kenapa ek ?

TAKUT kisah beliau sakit dipolitikkan dan dikaitkan dengan Doa KO ?

Jangan risau lah.... kitorang tak buat macam tu punya, kita concerned jer.. 

Doa KO 

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 9:56 AM

Kalau dia tenat gelak kn dia. Akan sampai satu zaman yg mana ulamak sejahat2 makhluk di bawah langit. Dr mereka dtg nya fitnah, dan kpd mereka fitnah itu kembali. Kita tgk sapa yg kenaaaa....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 9:59 AM

memang dia patut KO pun.Dah tua masih tak sedar diri macam abg nya jugak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 6, 2013 at 10:02 AM

betul..

jika benar dia sakit berpanjangan, memang doa busuk dia dah terkena kat diri sendiri..

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 11:05 AM

Musibah jatuh pada rakan kita anggap ujian, jatuh pada musuh kita anggap balasan. Takpe, jangan terikut2 puak ni, kita doakan aja yang baik2. Hidup umno!

....................
Reply To This Comment ...................
April 6, 2013 at 1:26 PM

Kena tanya nik aziz,mana tau nama dia boleh jd calon pru nnt,hehe...
Pakatan rakyat ka pakat pakat naikkan suku sakat?

Post a Comment