........... Cita-cita Mahfuz Semakin Menjadi Kenyataan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Cita-cita Mahfuz Semakin Menjadi Kenyataan !

Tuesday, April 23, 201312comments

Lama tak keluar berita, sekali dia keluar - GEMPAK !  Orang Pkr kalau baca ni mesti tertelan pil kuda !

Pakatan Rakyat (PR) telah memutuskan calon yang layak menjadi perdana menteri jika berjaya menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) 5 Mei ini.

Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, sungguhpun begitu, ia masih tidak dapat diumumkan kepada orang ramai buat masa ini,


Tapi kenapa Mahfuz buat juga kenyataan ini ?  Tak nak umum tapi pi sebut juga .... ? Umpama seorang yang ada rahsia besar yang begitu menggembirakan, nak beritahu satu dunia tapi tak boleh, jadi dia main hint-hint je lah .....

Beliau berkata, individu yang layak menyandang jawatan itu mestilah seorang yang berintegriti, ..... TAKBIIIRRRRRRRRRR ! !

.......amanah ...    TAKBIIIRRRRRRRRRRR ! ! ( eh, mana pulak datang suara Takbir ni, hijau pulak tu ? ? )

...... kaum Melayu ...   TAKBIIIRRRRRRRRRR ! !

....... dan beragama Islam..   TAKBIIIIIRRRRRRR ! !

“Pada saya, kadang-kadang keserabutan pemimpin Umno dan BN dalam berhadapan dengan situasi kebangkitan rakyat ini semakin menjadi-jadi. Insya-ALLAH, kita akan melihat siapa yang jadi perdana menteri selepas PRU13,” 

Dan PUNCHLINE NYA !

Saya antara calonnya sebab tanding Parlimen.   TAKBIIIRRRRRRR ! !

"Sebelum ini orang kata saya nak jadi MB (Menteri Besar). Macam mana saya nak jadi MB, saya tanding Parlimen. Saya hanya layak untuk jadi calon PM. Saya juga layak untuk jadi calon menteri,” - SINAR



Baru 2 bulan lepas saya tulis benda yang sama ...KLiK

Cayalah, Mahfuz The UnderDOG !

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 23, 2013 at 7:43 PM

Selain anwar...siapapun wajar jadi pm hatta mahfuz lebih layak..sekurang2nya dia bersih..tap I pastikan menang dulu parlimen

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 8:02 PM

I loike psl mahfuz mmg layak jadi pm. Dengan kepakaran yang beliau ada mungkin boleh menyumbangkan sesuatu untuk malaysia. Beliau juga berkebolehan untuk berfikir di luar kotak yang tidak ada pada mana2 pemimpin pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 8:16 PM

Din....hahahahahaaaaaa....kluangman buat lawakkkkk.....matput omar ni dh telan sebakul pil kuda kut sblm bg statement ni,dia ni betul2 bodo,eh,eh...silap...kurang akal kut????

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 8:33 PM

Hahahahaaaaa......lu berangan disiang hari beb....tengok cermin la bro...agaknya kalau dia ni jad PM apa jadi pada Negara......takut nak bayangkan...selisih malaikat 44 kata org org tua.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 8:53 PM

Sapa yang nak jadi PM ni,hadi,anwar,mahfuz? last2 Lim guan eng yang jadi...ahha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 9:41 PM

Klu mamat ni jd PM aku lari pi zimbabwe.x sanggup aku dok kat malaysia lg.silap2 jd lebih mundur dr zimbabwe tu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 9:57 PM

Nauzubillah minzalik,,,,jauhilah kami dari manusia berwajah syaitan ni Ya allah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 10:21 PM

Nak bagi portfolio aper kat si mat put sorang nih? Cadangan saya menteri linguistik, sbb dia nie mmg terer dlm ejaan & buat kata2 baru.wakakaka...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 23, 2013 at 11:40 PM

Sapa kata susah jadi PM.... Nik Aziz senang je, gelak-gelak, lawak-lawak, maki-maki, fatwa-fatwa, boleh pun jadi MB...

Mahfuz memang boleh, bukankah dia ada minda strategis, siap pujuk Hadi untuk jual kalimah ALLAH dengan nilai RM275juta?

bisnes minded you..!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 24, 2013 at 12:11 AM

Masa bca kt sinar, dh agak msti din akn komen nya psal ni..haha

....................
Reply To This Comment ...................
April 24, 2013 at 12:36 AM

Apalah dosa Mahfuz diperlakukan sedemikian rupa ......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 24, 2013 at 2:16 PM

konpom terlungkup negara ni

Post a Comment