........... Bicara Abdullah Saamah - DT Bhg 2 : DiBayar RM2.1 juta Untuk Sokong Umno ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bicara Abdullah Saamah - DT Bhg 2 : DiBayar RM2.1 juta Untuk Sokong Umno ?

Wednesday, April 24, 20136comments

Orang Pas sering mempersendakan Tok Guru Haji Abdullah Saamah dari Pondok Geting sebagai Ustaz 2juta yang merujuk kepada dana RM2.1juta yang diberikan oleh kerajaan pusat bagi tujuan membangunkan Pondok Geting.

Berikut adalah luahan beliau yang kesal dengan fitnah itu. 



Fitnah kerana beliau sudah pun melihat Kebenaran jauh lebih awal, 5 tahun lebih awal sebelum menerima sumbangan berkenaan. Saya ada menulis mengenai isu ini tahun lepas - KLiK

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 24, 2013 at 6:17 PM

Dia dapat peruntukan membina semula Pondok Geting pun dia ngaku. tu pun pasal kena pecat dari semua tempat dia mengajar sebelum ini. Ada tu dapat tak ngaku. keh keh keh

Aku Yang Bingai:
PRU13 - Ibrahim Ali dan Nallakarupan Korban Prinsip? di TendangTerajang

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
April 24, 2013 at 6:25 PM

Astaghfirullah......dasat pemikiran & cara pemimpin PAS Kelantan....mmg patutpun mereka takut jika UMNO/BN dpt rampas Kelantan....jika org biasa spt Tn Guru Hj Lah beginipun dipecat sewenang2nya, apatahlagi penjawat2 awam lain yg lagi la biasa2 dr Tn Guru.....nampaknya mmg akan terlaksa la sesi PEMECATAN MEGA PENJAWAT AWAM sekiranya PR dpt merampas kuasa.....mungkin akan diganti oleh anak beranak & golongan yg sudah dikonfomkan menyokong mereka sahaja

Kotor permainan PAS ni, betul2 KOTOR....membawa nama Islam pada parti, pada pakaian, semata2 utk berselindung dr perangai HASUTAN SYAITAN......bahaya golongan mcm ni nak memimpin Malaysia........habis satu2nya negara Islam yg diiktiraf Barat ni dikerjakan golongan PAS.....semoga pengundi2 dpt buat percaturan yg betul utk agama, bangsa & negara ni pd PRU-13.....dkt kertas undi nampak DACING trus pangkah pd kotak yg tersedia....yg lain jgn tgk dah....ada mandrem

....................
Reply To This Comment ...................
Pakcu Rantau Panjang
April 24, 2013 at 10:57 PM

Pakcu nak tambah sikit bab ugama ni...
Puak-puak tu kalau tak sokong PAS maka bukan sokong agama, Tok Lebai , Ustaz yang tak sokong PAS pasti dipulau dan dikatakan pengampu UMNO ..

Inilah label yang dicop dan disebarkan..hingga dah terbalik siapa yang baik dan siapa yang dizalimi..jadi buka minda buka mata..anda penentu pada PRU 13..jangan takut untuk berubah dan mencari kebenaran...walahualam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 25, 2013 at 7:51 AM

Sabda Rasulullah SAW: "Tanda orang munafik ada tiga: jika berbicara dia dusta, jika berjanji dia ingkar, dan jika dipercaya (diberi amanat) dia berkhianat." (HR. Bukhari Muslim)

Nak tanya, adakah ini berlaku pada pemimpin dan ulamak yang memegang tampuk kerajaan pakatan rakyat?

....................
Reply To This Comment ...................
April 25, 2013 at 1:10 PM

Ada kwn org pas,sgt benci dgn haji lah...kata fatwa merepek,buat fatwa syok sniri...tiba2 tringat video kompilasi fatwa merepek nik aziz,tunjuk kat dia. Mau tkedu tgk

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 27, 2013 at 11:45 PM

Puak2 tu jgn dilayan. Merepek meroyan x tntu pasal. x fikir dosa pahala. Klu dpt mncaci maki hamun org seronok sgt3.

Post a Comment