........... Bendera Besar Pas Tumbang .... TANDA TUH ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bendera Besar Pas Tumbang .... TANDA TUH !

Wednesday, April 17, 20133comments


Deng ... mu kena mari tengok ni, bendera bapok Pas kat Batu 6 tu dah tumbang ! Ambik gambor pas tu mu letak dalam blog mu .... pastu mu tulis ah konon petanda Pas nak tumbang di situ.

Memang besar bendera Pas di Bulatan Batu6 tu, kawasan kuat Pas. Kira nombor 2 kuat taksub lepas kawasan Hadi di Rhusila. Hampir semua orang Pas Teganu kenal sangat dengan bendera yang satu nih, menjadi kebanggaan mereka sebagai lambang Pas tidak tunduk kepada arahan kerajaan.

 Bayangkan bendera besar tu dah disiap berkibar 2 bulan dulu  lagi, sikit diorang tak kisah arahan MB waktu itu supaya jangan pasang bendera di mana2 Bulatan dan Jembatan.


 
Tu dia..... meriam Pas sendiri tembak kasi tumbang ! Hahahahaha .... Dalam maksud tuh.

Panji Pas Jatuh Tersembam Menyembah Bumi

Difahamkan semalam angin kuat sekali sehingga tumbang bendera kebanggaan Pas itu. 

Hmmmm ... nak sebut tak .... nak sebut tak ....... sebut jelah - Haaaaa tu Tuhan nak tunjuk lah tuh ! Kuasa Allah akan menumbangkan Pas ! Sikap riak dan bodoh sombong Pas hanya akan memakan diri.

TANDA TUH ..........

Mesti tension orang Pas Teganu baca nih hehehehe ......

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2013 at 3:47 PM

heheh..puak2 Umno lagi pening dgn calon2 PRu nnt..makin ramai yg bertanding bebas..nampaknya ini pru pertama n terakhir Najib..sesi sabotaj sudah bermula..ini barulah UMNo yg sebenarnya..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2013 at 4:40 PM

Bala tu bala!!! Kita bakor ja...

....................
Reply To This Comment ...................
April 17, 2013 at 11:52 PM

Anon 1st,pr blom umum pon dh ada yg btindih... Lps umum mesti jd gak. Kesian kat ahli politik,brebut amanah. Susah betul nk carik kerja diorg nih.... Mula2 brebut dgn parti kawan,pastu parti lawan.

Post a Comment