........... YB Ralph VS YB Nik Aziz - Malaysia Boleh ! Takbiiirrr ! ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

YB Ralph VS YB Nik Aziz - Malaysia Boleh ! Takbiiirrr ! !

Monday, March 25, 201310comments


Rep. Ralph Hall
Christmas Day was history-making for Congressman Ralph Hall of Texas, who became the oldest member ever to serve in the House of Representatives.

As of December 25, the Republican eclipsed the age mark set by former Representative Charles Manly Stedman of North Carolina by one day. Stedman was 89 years, 7 months and 25 days when he died in office in 1930. - KLiK


Maknanya tahun 2013, YB Ralph Hall akan berumur 90 tahun dan masih lagi aktif berpolitik sebagai wakil rakyat. Peeeerrrgh ! 90 tahun tuh ......

Kita pun apa kurangnya ....  Kalau Amerika boleh, Malaysia pun Boleh !


Siapa lagi kalau bukan Menteri Besar Kelantan kita Nik Aziz .... dilahirkan tahun 1931, tahun ini telah berumur 82 tahun.... eleh, setakat 8 tahun beza, no hal lah untuk Nik Aziz kejar.

"Saya akan bertanding walaupun terpaksa berkerusi roda" - Nik Aziz

KOTA BHARU 24 Mac - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan beliau bukan sahaja akan bertanding pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) sebaliknya akan terus bertanding sampai bila-bila walaupun jika terpaksa menggunakan kerusi roda ekoran keadaan kesihatannya yang uzur.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, beliau hanya akan berundur daripada politik sekiranya Pas tidak memerlukannya lagi manakala bagi PRU-13, Pas pusat telah membuat keputusan supaya beliau wajib bertanding.

"Saya sebut dah kalau parti suruh bertanding, saya bertanding. Walaupun saya berkerusi roda saya bertanding, kalau parti kata cukup, cukuplah.

"Sekarang ini sudah ada keputusan daripada pejabat agung dua tiga bulan lepas lagi, Nik Aziz wajib bertanding, Setiausaha Agung Pas (Datuk Mustafa Ali) sudah sebut," katanya ketika ditemui di rumahnya di Pulau Melaka di sini hari ini.

Kalau parti suruh bertanding .... ? Parti pula ikut arahan Nik Aziz ....maknanya Nik Aziz suruh parti suruh Nik Aziz supaya bertanding ? ....hmmmm .....  JAGA KAU,  YB RALPH ! Nik Aziz akan kejar kau

Atas sapa yang mati dulu .... dan siapa yang liat nak mati ... erk ! Yalah ....ajal ditangan Tuhan. Tak perlulah kita sebut2 hal berapa lama lagi jangka hayat siapa pun. 

Tapi apapun - JAGA KO YB RALPH ! MALAYSIA BOLEH ... TAKBIIIRRRRR ! !

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 25, 2013 at 7:08 AM

Ciri-ciri manusia yang cintakan jawatan dunia... dah uzur dan sudah pasti tak mampu untuk beri perkhidmatan terbaik kepada rakyat lagi, tapi masih mahu bergelar YB. Jalan terpaksa dipimpin, silap2 haribulan makan YB Tua ni pun akan disuap oleh pengikut dia je kerna tak mampu nak suap sendiri lagi.

Tapi bagi pengikut mereka, yang penting YB Tua ni masih boleh keluar fatwa karoot maroot untuk meneruskan survival parti mereka....

....................
Reply To This Comment ...................
March 25, 2013 at 9:33 AM

AIDS = Aku Ingin, Diapun Suka!

Pooodddaahh! Kalau orang tak suruh pun dia akan pastikan orang suruh...


http://mycybertrooper.net.ms

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 25, 2013 at 9:46 AM

Itulah dulu pernah kata kt Tun M nak pegang jawatan sampai mati. Kalau Tun M letak jawatan hari ni, esok saya akan letak jawatan. Sekarang sapa sayang jawatan. Jawab pencacai2 PAS

....................
Reply To This Comment ...................
March 25, 2013 at 10:43 AM

Nik aziz pantun kat karpal kot,suruh letak jawatan.. Bkerusi roda,bremur dan kesihatan kurang bagus,mcm mn nk bg perkjidmatan tbaik kat rakyat?
Nik aziz ni fikir nk bjasa kat rakyat ke nk rakyat berjasa kat dia?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 25, 2013 at 1:02 PM

Kalau Allah swt membenarkan dia hidup sehingga umur 89 tahun bermakna dia ada 7 tahun saja lagi. Kalau kita darabkan 7 dengan 365 bermakna dia ada cuma 2,555 hari saja lagi untuk hidup dan bertaubat. Sebenarnya kita semua termasuk Nik Ajis makin hari main dekat dengan KEMATIAN.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 25, 2013 at 2:38 PM

Mengata org dia yg lebih2. Nanti bibir tu tumboh biji sbb kerja mengata dan menipu orang.

....................
Reply To This Comment ...................
March 25, 2013 at 2:53 PM

@Malaysian Cybertroopernak buat macamana.... dah namanya demokrasi. Kalau majoriti rakyat Kelantan masih mahukan Nik Aziz, kita nak kata apa ?

....................
Reply To This Comment ...................
March 25, 2013 at 2:54 PM

@Anonymoussoalan2 yang jelas memerangkap mereka, orang Pas akan buat2 tak nampak :)

....................
Reply To This Comment ...................
March 25, 2013 at 7:20 PM

@dinturtle

Darimana seseorang warganegara Malaysia boleh mengetahui samada benar rakyat Kelantan secara majoritinya berkehendakkan beliau? Melalui kata-kata beliau kah? Melalui kata-kata ahli majlis syura kah?

http://mycybertrooper.net.ms

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 25, 2013 at 11:49 PM

@AnonymousPandai si pemecah umat ni pekena Tun.... Orang yang mungkir janji ni kita panggil apa murid2 ?....

Post a Comment