........... Video Seks Rasulullah ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Video Seks Rasulullah ? ?

Friday, March 29, 201322comments

Perhatikan kenyataan dalam TWITTER yang dikeluarkan oleh Khairul Fahmi Mat Som yang berjawatan Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda PAS Pusat. Kemaruknya dia untuk menyatakan bahawa klip-klip video lucah yang berkaitan dengan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dan Sabaruddin Abdul Hamid, telah dibikin dan dilakonkan semula dengan pembiayaan UMNO, membuatkan dia sengaja menghina Rasulullah s.a.w. 

Penghinaan terhadap Rasulullah s.a.w bukanlah perkara baru dalam PAS. Justeru apabila Khairul Fahmi Mat Som menyatakan, kalau Rasulullah s.a.w masih hidup, UMNO akan membikin video seks baginda, dia sebenarnya sudah melampaui batasan, baik sebagai manusia, apatah lagi sebagai seorang penganut ajaran Islam.

Seterusnya ..... KLiK

Tak reti dah saya nak tambah komen apa lagi mengenai MENTALITI BODOH SOMBONG pemimpin2 Pas ni ....

Mungkin sedikit luahan .... tapi harus dibaca dalam konteks apa yang cuba disampaikan melalui mesej tweeter diatas.

1 - Video2 seks yang berlegaran di alam maya sekarang ini yang dituduh sebagai angkara Umno banyak yang melibatkan pemimpin2 PR .. dalam katalain, musuh politik Umno. Apakah mamat ni secara halus cuba katakan yang perjuangan Pas @ PR ini sama dengan perjuangan Rasulullan ATAU Umno menganggap Rasulullah sebagai musuh ?

Tidak terfikirkah mamat ni sekiranya Rasulullah hidup sekarang ini, golongan pertama yang baginda tegur adalah puak Pas selaku agen pemecahbelah umat Islam yang paling besar dinegara kita ketika ini ?

2 - Video2 seks yang didakwa angkara Umno itu semuanya melibatkan perlakuan maksiat zina dan diluar tabiee yang dilaknati Allah ..... tidak ada video yang melibatkan seks halal antara suami isteri kan ? Jadi apakah maksud mamat diatas  ?

Tak reti betullah dengan cara mereka ni berfikir .... cakap main lepas jer , konon mereka saja yang betul.  Komen anda pula ?

Share this article :

+ comments + 22 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 10:54 AM

ada 3 perkara di sini,

1. si kairulfahmi matsom tu secara sengaja telah memfitnah umno dengan menuduh umno mengeluarkan video lucah membabitkan rakan2 baik mereka.

2. si kairulfahmi matsom memang munafik yang nyata sebab tak nak menegur rakan2 dia yang kantoi melakukan maksiat.

3. si kairulfahmi matsom penuh sifat ujub dan takbur kononnya mereka amat beriman sehingga samatarafkan level mereka2 dalam PR dengan Nabi saw. kononnya difitnah la tu. come on la..apa level korang dgn Nabi saw?

apa celop beb pemimpin2 PR terutama PKR yang tak habis2 kantoi buat maksiat? siapa pkr? bukan rakan pas ke?
bukan ke Nabi saw tak mengaku umat kepada pelaku liwat? siapa pelaku liwat? bukan rakan korang ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 10:56 AM

BERTAUBAT LAH DENGAN SEGERA. JANGAN MENGHINA BAGINDA RASULULLAH SAW DENGAN SEBEGINI HINANYA. JANGAN KERANA POLITIK SAUDARA JADI SEBEGINI RUPANYA. INGATLAH MANUSIA YANG MEMBUAT KESILAPAN WAJIB KEMBALI KEPANGKAL JALAN. TERKELAURNYA VIDEO LUCAH PEMIMPIN YANG RENDAH MORAL INI BERLAKU PADAZAMAN INI. PAS HARUS MENOLAK ANWAR IBRAHIM DEMIA AGAMA BANGSA DAN NEGARA.

....................
Reply To This Comment ...................
March 29, 2013 at 11:08 AM

Kita tnggu suara Haron Din.Skrg dia msh dlm SILENT MODE.Mode dia akn bertukar serta merta jika UMNO yg keluarkan statement yg nampak menghina Islam.

Kalau tnya Nik Aziz mgkn bagi nik aziz ni perkara biasa kerana dia pon dh ckp yg Nabi pon sama mcm mamat2 lain kt kampung.

Kalau kita tnye pencacai2 Pas pulak mcm biasa mereka akn kata UMNO SPIN KENYATAAN mamat 2.Umno tak faham kerana mamat lahanat 2 menggunkan bahasa mantik bertaraf tinggi ygt hnya difahami oleh meraka sahaja.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 11:19 AM

Bg sy apa yg berlaku adalah cerminan dari sikap kepimpinan PAS itu sendiri...pemimpin PAS trtama murshitdol amPAS sntiasa 'lepas cakap' ...dgn kata len cakap xpernah nak pikir dulu...

Kepimpinan PAS juga dah menerapkn bhw sgl yg jahat itu dtg dari UMNO...sbb itulah wlpon bukti kemungkaran dah terang (video seks) tapi krn pelaku itu sekutu PAS maka yg salah tetap UMNO..

Sgl yg datang dari UMNO ialah FITNAH wlpon ia BENAR dan FAKTA ..dan
Sgl yg datang dari PAS dan sekutu ialah BENAR wlpon ia sememangnya AUTA tanpa bukti cume setakat 'hearsay'..

IA terjadi krn sikap UJUB dan ALJUBURI...mmg benar2 PAKATAN JUBOR,,,,

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 11:58 AM

salam,

anak mat som ni nak sama tarafkan pemimpin mereka dengan nabi. para penganut pas pula setaraf dengan para sahabat. mana kala anak mat som ni pulak ada mukjizat , boleh membaca apa yang akan umno lakukan dan memaklumkan lebih awal lagi. segala fitnah ini dibuat dan diterima oleh penganut pas seperti menerima wahyu. quran dan hadis pun mereka tak terima macam mana mereka menerima ceramah daripada pemimpin mereka. mereka lebih percaya cakap-cakap pemimpin mereka daripada ayat quran dan hadis. tu yang boleh mereka mempermainkan hadis, quran, nabi dan Allah tanpa rasa takut. bagi mereka pemimpin mereka tu dah macam tuhan pulak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 12:14 PM

Tu lah Din...yg heran sangat tu...
Contoh biras saya orang kuat PAS, banyak yg kami buat haram katanya.....tapi bila sya tanya kereta besar yg dia beli melalui pinjaman bank katanya darurat kerana kereta tu keperluan.......
Kami pun belajar ugama juga...tapi x tau lah macammana pemikiran depa boleh tersasar camtu....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 12:18 PM

kalau itu hujah mangkuk jamban Pas, tak ada apa den nak komen...astagha!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 12:24 PM

Pihak yang diperli (Umno) perlu reaktif dan tunjukkan sesuatu (pendirian tegas) dalam soal sebegini. Berdiam diri dalam isu sebegini, akan membuatkan sedara seagama (Pas) terus hanyut ke barat dan jadi lebih laser terhadap agama resmi.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 29, 2013 at 12:59 PM

dia nak maksudkan Nabi Muhammad SAW suka main BELAKANG & seks bebas ngan perempuan2 murahan ke?

tinggi betul bahasa KIASAN & mantik mereka......menjawablah kau kat sana nnt selagi tak bertaubat

mmg JAHANAM ISLAM di bwh pimpinan Parti Ajaran Sesat ni

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 12:59 PM

Khafirulfahmi Maksum ker ni?....elok sgt nama dia tu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 2:14 PM

RASULLULAH DAH LAMA TAKDE. UMNO PAS PKR & MSIA PUN TAK WUJUD, KALAU KO NAK SGT PORNO, KO SURUH LA MEMBER KO MEMANTAT BINI KO DAN KO RAKAM LEPAS TU MELANCAP LA PUAS2.... hahahaha MMG PAS NI PARTI NATE BERUKKK SGT, BENDE YG PALING DISUKAI DLM PAS ADALAH SEX DAN VIDEO SEX hahaha.... LEMBU PAS NI !!!

....................
Reply To This Comment ...................
March 29, 2013 at 3:10 PM

@Anonymousdah alang2 'keperluan', biar ada stail:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 5:50 PM

Dah tak ada beza antara pemuda Pas dan produser "inocence of islam" dalam bab penghinaan terhadap agama.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 6:20 PM

Astaghfirullah, sampai lagu tu. Tak tau apa nak kata.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 7:18 PM

tahap pemikiran cai2 PR, golongan cam ni ke nak perintah M'sia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 8:24 PM

Kerana twitter badan binasa. Tambah menyampah dan meloya dengan org PAS.

....................
Reply To This Comment ...................
umnosokmo
March 29, 2013 at 8:40 PM

Aku tengok muka pun macam kaki bu***. Inilah contoh manusia celaka diakhir zaman.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 29, 2013 at 9:01 PM

ASTAGHFIRULLAH.. AKU SANGKA ORANG2 KAFIR JE YANG SUKA MENGHINA NABI SAW. TAK SANGKA ADA JUGAK MANUSIA YANG KONONNYA MENGAKU BERIMAN TAPI SANGGUP MENGHINA NABI SAW SEDEMIKIAN RUPA?

JANGAN PULAK KATA INI HANYA KIASAN. JIKA ANDA BERIMAN KEPADA RASUL, SUDAH TENTU ANDA TAHU MEREKA MAKSUM. BAGINDA DIJAGA DAN TERPELIHARA SEJAK KECIL LAGI, BUKANNYA HANYA MAMAT KAMPUNG BIASA SEPERTI KATA NIK AZIZ. JADI TIDAK TERDETIK PUN DI HATI KITA SEPERTI APA YANG DITWEET OLEH MAKHLUK DURJANA PAS DI ATAS..JAHANAM KEPADA KAMU KHAIRULFAHMI MATSOM!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 30, 2013 at 11:00 PM

Itulah mentaliti pemimpin pas sampai sanggup buat kenyataan begitu......orang kalau dah desprate..akan lakukan apa sahaja untuk kepentingan diri.... dia kata orang UMNO itu dan ini tapi dia lupa satu perkara.....mana bukti untuk mengaitkan UMNO dalam perkara ini. Tapi kalau satu perkara tu kena pada batang hidung sendiri terus menuding kepada UMNO. Tenggok ajelah kes papagomo yang disaman oleh pemimpin pas saudara husam dikaikan juga dengan UMNO ape dah tak ada kerja lain ke UMNO nak buat...? sekarang siapa fitnah siapa.... betullah kata nabi di akhir zaman nanti perkara fitnah ni macam makan nasi, berleluasa. Yang saya nampak kerajaan sekarang tidak zalim sebaliknya memantu rakyatnya dalam pelbagai cara dari BR1M dan sebagainya. Tetapi Pas dan kunco-kunconya sanggup merancang untuk membunuh pemimpin negara dan merampas kuasa. Adakah ini yang dituntut dalam Islam..... fikirlah sendiri.......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 30, 2013 at 11:30 PM

1. Pas mengkafirkan UMNO dan orang melayu yang menyokong UMNO tak ubah seperti pengikut syiah menghalalkan pembunuhan pengikut sunnah wal jamaah.
2. Pas kata, menyokong dan mengundi pas akan masuk syurga...habis kalau sokong tapi tak sembahyang, tak puasa melakukan perbuatan melanggar perintah Allah masuk syurga ke. Kalau UMNO dan orang melayu yang tak sokong PAS sebaliknya sembahyang 5 waktu, berpuasa dan melakukan amalah suruhan Allah masuk neraka ke...?
3. Pas kata video lucah pemimpin PKR adalah hasil kreativiti UMNO ? Mana buktinya....
4. Pas dan PKR kata video lucah pemimpin PKR yang terbaru enak kucup dan mesra dengan seorang lelaki dikatakan UMNO juga dalangnya....Mana bukti
5. PKR kata video seks anak pemimpin pembangkang juga adalah dalang UMNO... Mana bukti.
Senangnya menereka menuduh eik... entah-entah sebaliknya tak.....bukan nak menuduh tapi fikir-fikirkanlah......

....................
Reply To This Comment ...................
March 31, 2013 at 10:14 AM

Salm , blpgger pro kjaan septutnya mainkan isu ini kaw2 , kenyataan si lahanat ini ternyata satu penghinaan besar terhadap mabi, jgn lepaskan sipenghianat ini. Harap dt simpan artikel ini sampai hari mengundi... Syabas din.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 31, 2013 at 10:51 PM

Inilah produk yang di asuh cara PAS. teramat taksub kepada kariah mereka(PAS,PKR&DAP).

Post a Comment