........... Sekitar Majlis Tun Mahathir Di Marang 9 Mac 2013 | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Sekitar Majlis Tun Mahathir Di Marang 9 Mac 2013

Saturday, March 9, 201316comments

Pagi tadi saya berkesempatan bersama Tun Mahathir yang hadir memberikan amanatnya kepada rakyat di Marang Terengganu. Sambutan amat menggalakkan, antara 4-5 ribu hadir.

Menyambut ketibaan Tun Mahathir


Yang ini KHAS kepada Tian Chua - TAK MAHU SAMAN KA ?


'Kepala' Tian Chua saya besarkan

Ada saya perhatikan seorang pemuda yang resah sepanjang majlis, kesana kesini sambil bertanyakan orang .... rupanya dia peminat setia Tun Mahathir dan berhajat sangat hendak dapatkan autograf Tun untuk diabadikan pada jersey bolanya.

Dengan kerjasama mereka yang duk mengekor Tun, dapatlah brader ni bertemu dengan pemimpin idolanya dan diberi bonus autograf dari Tun Siti Hasmah juga !



Suka sangat Brader Shukri 24 dari Manir Terengganu dengan hadiah Istimewa dari Tun Mahathir dan Siti Hasmah ....

PS - Saya menantikan video ucapan Tun Mahathir keluar di Youtube, i tell you ...... memang Tun hentam habis Hadi, Nik Aziz, Pas dan Anwar tadi ! Kaw-kaw Tun bagi ....tak hengat dah dia bercakap dilubuk Pas.... tak sampai 5 minit dari Kampung Rusila !

Pas Pemecah Perpaduan Melayu ! adalah tajuk yang sesuai buat ucapan Tun Mahathir tadi.

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Harimau Kumbang
March 9, 2013 at 4:57 PM

Ayahanda Tun tetap hebat...Negarawan Ulung.
Moga senantiasa sihat dan dirahmati Allah swt..

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 5:16 PM

Hormat kpd yang tua, lebih2 lagi yang menabur jasa membangunkan negara dan mengukuhkan semangat jatidiri. Jasa TDM mungkin dipandang kecil bg kumpulan seberang sana tp atas apa jua alasan 100 tahun dari hari ini, TDM akan kekal dlm lipatan sejarah tokoh Malaysia yg gemilang, insyAllah. Semoga Allah aw merahmatinya.

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 5:35 PM

@Harimau KumbangMasih RAMAI yang bersama Tun walau pun hampir 10 tahun berlalu sejak beliau melepaskan jawatan PM..

hmmmm apakah orang akan masih ingat pada Nik Aziz selepas dia bersara ? Mungkin tu yang payah sangat nak bersara kot

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 5:37 PM

@belangItu tujuan saya highlite kan kisah Shukri diatas.... beliau 24 tahun, Tun bersara ketika brader ni berumur 14 tahun... dan saya rasa dia mula ikut politik pun 2-3 tahun ini TAPI masih menganggap Tun sebagai idola !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2013 at 6:39 PM

Sdra Din,

Yay Dr Mahathir!
Apakah sdra akan upload vid tu?
Klu ada nanti jgn lupa beri link ya
TK

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2013 at 7:12 PM

salam,

orang yang berjasa dan membiarkan sejarah menilainya tak perlu buat apa-apa pun untuk terus dihormati. hanya Allah swt yang akan menentukan nur hidayah kepada hambanya. moga Allah aswt akan terus merahmati dan memberkati kita semua

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 7:20 PM

@AnonymousSaya bergerak solo, mana ada video cam. Nak update blog pun kena balik rumah dulu !

Nanti saya tanyakan pemilik2 3-4 kamera yang rakam tadi. Memang berasap panas telinga orang Pas kalau dengar hehehehe ...

....................
Reply To This Comment ...................
shukri
March 9, 2013 at 9:21 PM

Assalamualaikum abg din,thanx sbb tolong sy dapatkn t/tgn negarawan ulung kita.hehe..

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 9:21 PM

Nik aziz lebih hebat dari tun....

Bolehke tun berkawan dng jin syaitan....
Boleh ke tun Islamkan mca mcm pas islamkan dap Dan Singh...
Tun tak boleh sucikan dosa org...tapi bagi nik aziz, lompat masuk pas kira dah suci

Kalau nik aziz bersara, pas mampus...itulah kehebatan nik aziz
Tanpa tun..umno masih gagah walaupun Ada auwwww...

....................
Reply To This Comment ...................
shukri
March 9, 2013 at 9:23 PM

Mohon download pic sy,thanx.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2013 at 11:27 PM

Sdra Din,
Lepas marang tun pi pasir mas kelantan. Kata nya 20,000 ada bersama.
Mantap beb!

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 1:04 AM

Tun bkn stakat mjadi idola tp jd kayu pnyukat... Org sentiasa mbandingkan cara ucapan tun,cara bfikir,mengkritik,menjawab isu mcm2 lg la... Sampai xhairan org tua2 dikampung saya,klw ditanya umur diorg,diorg akan jwb dgn cara beza umur diorg dgn tun...

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 1:15 AM

@shukrisaya tumpang bangga bila ada anak muda yang faham dan sokong perjuangan TDM :)

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 1:15 AM

@shukriada 3 kpg lagi,kalau nak emel ke saya

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 1:16 AM

@terjuntirukTu yang payah bila standard yang ditetapkan terlalu tinggi..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 9:59 AM

AMIIIN..

Post a Comment