........... Road To Lahad Datu 2013 ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Road To Lahad Datu 2013 !

Tuesday, March 5, 201310comments


                   ROAD TO LAHAD DATU !

                               JIHAD  2013


Ayuh, DAFTAR SLALU ! Siapa Cepat Dia Dapat ! Tempat Terhad. 

Senjata bawa sendiri, Uniform bebas, Latihan akan diberikan dalam perjalanan.

Daftar PERCUMA ! Sumbangan tuan2 amat dialu2kan ..... JIHAD x2 ! Lagi banyak sumbangan Lagi BESAR Pahala.

Bang .....  ari tu rombongan gi Palestin kenapa tak jadi ?
Oh... itu silap teknikal. Kita dah berkumpul ramai2, semua dah masuk kapal, 1 minggu dalam kapal..... ingat dah sampai, rupa2nya kapal tak berjalan pun !

Huh ? Kapal apa tuh ? Kapal korek ? 
Bukaaaan ..... tuuuu .... kapal selam kat Melaka tuh....


TAPI ... kali ni kita dah belajar. Kesilapan yang sama tidak akan berulang. Kali ni kapal yang kita charter adalah kapal perang yang paling canggih didunia ! Sapapun tengok, gerenti cabut lari ..... takuuuuuut.

PEEERRGGGGHHHHHH !
Bang, kita nak sokong Sulu atau nak halau Sulu ?
Errr .... kita pergi dulu, Sampai sana nanti kita akan buat keputusan.

TAKBIIIIRRRRRRR ! !

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 6:57 PM

kalau boleh kepimpinan mukmin biarlah mereka yang masih ada otot dan geliga. barang dijauhkan makhluk yang sudah pencen dan perut di depan. ini kerana mukmin sentiasa diancam dari dalam dan luar, tak gitu?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 6:57 PM

keh keh keh ... LOL

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 6:59 PM

bawah tu bukan kapal perang indon yang terbakar tu ke?wakakak

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 7:28 PM

org dalam gambar...tembak tupai pon blum pasti kena..

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 8:24 PM

Majunya perut lelaki diatas

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 10:01 PM

Ayat akhir tu 10 skala richter. Perrrrgh....
Tp syahid ke kalau terkorban???.
Tolong beri cadangan jawapan.

akulamat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 10:24 PM

Ya baginda......itu senapan buatan mana, bila tahun....apa boleh tembak.....nik Aziz? anwar ibrahim? haji hadi sendiri? atau karpal SSSSSSSSingh? itu langkah style baru kawad...uniform kain saja dan baju pagoda.....hahahah ini semua fakta boleh tengok..jangan kata besi...dan nafi bukan bukan bukan....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 10:49 PM

jgn pandang rendah pd tgha.beliau pernah berperang merampas bukit golan dr israel semasa belajar di mesir..boleh baca dlm biografi beliau..

....................
Reply To This Comment ...................
March 6, 2013 at 12:11 AM

@AnonymousBila dah tentukan nak lawan siapa baru boleh jawab :)

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 6, 2013 at 12:19 AM

itu maksudnya kerajaan ZALIM.....kalau kerajaan BAIK alamat semuanya cengkung je...slim je...hehehe

Post a Comment