........... Perhatian - Banner Ini TIDAK ADA Kena Mengena Dengan PAS ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Perhatian - Banner Ini TIDAK ADA Kena Mengena Dengan PAS !

Tuesday, March 12, 20133comments


Tapi..... model tu bukan ke pemimpin Pas ?
Yalah, Tuan Ibrahim tu. Dia Part-time modelling. Tapi mesej banner itu tak sebut pun parti Pas. Ia cuma sebut ISLAM.

Tapi Pas perjuangkan Islam. Menang Pas bermakna menanglah Islam !
Takde sebut pun Islam dalam janji manifesto PR ?

Err .... malas lah cakap ngan mu !
Cakap la..... banyak lagi nak keluar nih, cakap la ...

Malas...malas... dah, aku nak balik.


PS 12:57 pm - Ada pulak yang komen - Kentut tak habis ? ? OK, tambah sikit lagi

Pas perjuangkan nilai-nilai Islam. Bukan Namanya tapi nilai2 itu yang lebih penting. Itu juga perjuangan PR !
Dah tu, kenapa tak sebut jer Islam ?

Errr ..... nanti Karpal marah
Oh .... OK.

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
March 12, 2013 at 12:46 AM

hehehe... nice one...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 12, 2013 at 12:52 AM

Bro, macam kentut tak habis jer. Pendek sangat ! hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
March 12, 2013 at 1:07 AM

Tag Islam pd PAS menyebabkan ramai yg ingin mendekatkan diri kpd Islam menghampiri, menyokong dan menyertai PAS. Bg yg berilmu dan tidak taksub, bila dah menyertai dan mengikuti program dan tarbiah (usrah dan tamrin) PAS tampaklah banyak kepincangan, mulanya dianggap kelemahan peribadi bukan jama'i. Tp sejak bekerjasama dgn PKR dan DAP, kelemahan yg dianggap personal tadi disokong secara jama'i, dan bg yg mengetahui tidak boleh lg memejamkan mata, apatah lg kebelakangan ini bukan lg kelemahan dan kepincangan tp kesesatan. Bgmnkah bg mrk yg mengetahui dan menyedarinya boleh menyokongnya lagi .

Post a Comment