........... Penafian Azlan - Anwar Dan Nik Aziz Pakat Balun Mat Sabu ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Penafian Azlan - Anwar Dan Nik Aziz Pakat Balun Mat Sabu !

Sunday, March 10, 201311comments

Jom baca reaksi Empunya Anggota Badan selepas Azlan buat U-Turn dan mendakwa kes Liwat Anwar 2 adalah satu konspirasi Umno -

“Penafian di buat oleh Azlan tersebut sama sepertimana penafian saya sebelum ini, bahawa saya tidak bersalah dan tidak terbabit dalam dakwaan yang berbentuk konspirasi tersebut.

“Allah Maha Besar. Ia akan membuktikan kebenaran kepada mereka yang tidak bersalah dan dizalimi,” jelas Anwar.Keadilandaily

Baca pulak reaksi Nik Aziz -

Mursyidul Am, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, melahirkan rasa syukur apabila kebenaran terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini difitnah sebagai ‘peliwat’ semakin jelas kebenarannya.

Malah dia turut berkata, sebarang pendustaan tidak akan kekal lama, tiba waktu kebenarannya akan terdedah dengan sendiri.
-
Harakah

Jom kita baca apa komen Mat Sabu pula -

...............................................................................................

errr, Mat Sabu ? oooooooh Mat Sabu ? Mana pulak dia pergi , tadi ada ...... MAT SABU !



Errr ..... minta maaf ya, yang ada pada saya cuma komen LAMA Mat Sabu dari Utusan 5/6/2011 -

"Saya serang Anwar sejak beliau menyertai UMNO pada 1982 hinggalah beliau dipecat daripada UMNO, bila beliau tidak lagi berada dan memegang jawatan dalam parti itu, kenapa pula kita hendak menghentamnya ?"

Siapa lagi yang empunya Trademark / Hakcipta Terpelihara akan gelaran - AL-JUBURI kalau bukan Mat Sabu !

Saya terjumpa satu artikel menarik yang ditulis 2 tahun lalu yang menceritakan asal usul gelaran AL-JUBURI oleh Mat Sabu. Kepada yang baru berjinak2 dengan politik atau dunia blog mungkin sesuai baca. Ada bahagian BONUS mengenai kes Mat Sabu yang ditangkap basah dibilik 121 Hotel Perdana dengan Norma ..... juga kepada mereka yang belum tahu.


Bukan apa, kita kena tahu SEJARAH..lagipun  subjek Sejarah kan salah satu subjek Wajib Lulus.

                                        ******************************

Saya tidaklah berani nak kata 100% yakin yang Azlan telah dibeli pengakuannya, tapi CIRCUMCISION EVIDENCE sepertimana yang dinukilkan oleh blogger RBf ini amat menarik untuk ditatapi malam2 begini.

Sebab banyak persoalan2 yang boleh ditimbulkan selepas kita ketahui latarbelakang Azlan @ kes Liwat Anwar 2.

errr... tidak ada ke blogger yang nak cuba explore kemungkinan Azlan bertindak begitu kerana CEMBURU KASIH...erk !


Oya, last kopek..... dari artikel Harakah diatas, anda rasa Nik Aziz ni betul2 yakin dan serius ke bila dilaporkan -

Beliau juga turut menolak dan tidak percaya dakwaan yang mengatakan Anwar membayar kepada ayah Shaiful, sesuatu yang tidak mungkin.

“Dia (Anwar) mana ada duit, sebanyak-banyak duit Anwar Ibrahimpun, banyak lagi duit menteri atau Perdana Menteri,”ujarnya
.

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 4:23 AM

adalah mencemarkan nama mokmin bilamana tok guru mengulas isu jenayah seksual tidak bersandarkan fakta tetapi berdasarkan apa yang hatinya rasakan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 4:28 AM

smp hari ni mat sabu tak tarik balik hasil gelaran dia tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 8:37 AM

Nak tergelak besar aku bila kata Nik Aziz kata Nuar takde duit. Kalo Nuar takde duit, dari mama datang peruntukan untuk beli bas mewah, sewa jet mewah dan kos ulang-alik ke luar negara termasuk penginapan. Jangan pulak dilupakan, dakwaan yang mengatakan bahawa Anwar membayar RPK, Bala dan Deepak semata-mata untuk mereka cerita dongeng Najib-Tuya.

Dalam kes liwat, kita juga bercakap soal evident. Spesimen air mani, sperma dan dna milik orang tu bertakung kat karung sampah orang lain punya. Setakat ni masih belum diberi penjelasan yang logik. Melainkan Karpal yang menggunakan hujah "suka sama suka".

Begitu juga dalam hal sumpah laknat atau mubahalah yang dispin oleh ustaz pas kononnya tiada dalam Islam. Walhal ianya memang termaktub dalam Islam yang bertujuan bagi menutup mulut pemfitnah. Tapi dispin seolah-olah yang bersumpah atas nama Allag adalah yang berdusta.

Berbanding dengan Anwar Ibrahim yang lebih suka berselindung di sebalik kelompangan atau kelemahan teknikal perundangan negara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 8:59 AM

Betul, subjek sejarah wajib lulus. Terima kasih atas info' mengapa mat sabu gelar anwar al sheikh al juburi' . Now then i know..sebab kalo ikut tahun1997, saya baru form 1 je. Banyak saya tak tau tentang sejarah politik ni. Anyway , terima kasih ye cikgu din. *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 11:22 AM

Sdra Din,

Circumcision Evidence! Lol!
Tokoh2 pencuci dosa dah kata ok, ok lah tu, kan?
Kenapa depa (Harun Din included) tak tanya pun pada empunya badan?

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 12:10 PM

@AnonymousWhat's so funny? Correct what ...

circum... means roundabout and cision come from precision. Meaning, you go roundabout but still very precise.

compare to circumstantial - circum .... also meaning roundabout, and 'tantial' comes from potential. So... same thing, u go roundabout but the target only potential hit.

sooo ... circumcision is something like circumstantial but more chance of hitting the target !

understand ?

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 12:10 PM

Haron Din yang diwar2kan telah lembut dengan kebenaran, telah terbuka untuk membela kalimah Allah dan disebut-2 akan meninggalkan pas, nampaknya masih parah dengan sifat jumud dan memihak kpd pendusta. Dia memuji azlan yang katanya telah bertindak sepatutnya sebagai umat islam. Beliau meminggirkan begitu sahaja sumpah laknat saiful atas alasan 'sumpah tak kena tempat'. kalaulah timb mursyidol pun meringan-ringankan sumpah laknat, mana lagi harapan untuk beliau menjadi betul dan kembali kpd kebenaran?

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 1:24 PM

Hmm... Kenyataan mat sabu lebih jelas. Sapa2 umno ja yg dihentam. Tolong jgn bayangkan,rosmah masuk pas. Segala isu rosmah yg pas benci akan ke najib,dh rosmah diangkat sbg muslimat jambul didepan. Xhairan sbb,chegu bard dl kutuk kaw2 azlan,skrg angkat azlan melambung.

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 1:39 PM

@terjuntirukSatu premis baeeek punyer untuk dijadikan satu artikel !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 7:09 PM

salam,

tok guru cakap tanpa bukti, fakta, ikut sedap mulut, memfitnah pun ahli pas percaya 110%. kalu tok guru cakap berfakta,benar dan tidak memfitnah serta mengikut ajaran Islam rasanya mau terbalik pakatan rakyat, semua ahli pas pusing kapla. tak tau nak spin macam mana. moga tok guru dirahmati, diberkati dan diberi cahaya keimanan oleh Allah swt. moga Allah melindungi tok guru daripada cahaya api syaitan sahabat baik tok guru.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 7:13 PM

Of course i get it!
Tu lah sebab lol

Post a Comment