........... Pasanglah Bendera Kalau Nak Bermandi Darah ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pasanglah Bendera Kalau Nak Bermandi Darah !

Wednesday, March 27, 201319comments

Kalau di Sabah ada Esscom, di Terengganu ada KRUSCOM - Kampung Rhusila Security Command. Jaga2 pengganas Sulu, jangan harap korang nak menceroboh kawasan Hadi ! Segala persiapan dan kelengkapan ketenteraan sudah siap siaga..



Pemandangan di jalan besar di depan Mesjid Rhusila .....hanya bendera Pas beserta kelengkapan pertahanan seperti diatas yang menghiasi pemandangan. Jambatan pejalan kaki dibina oleh kerajaan negeri @ BN tapi usah haraplah nak pasang sebarang bendera Umno BN sebab ....

Difahamkan 30 orang pemuda Pas yang diketuai oleh 2-3 pemimpin Pas tempatan telah memberi amaran kepada Ketua Pemuda Umno cawangan Rhu Renggeh supaya JANGAN MEMASANG SEBARANG BENDERA UMNO @ BN di sepanjang jalan kawasan Pas diatas atau BERSEDIA UNTUK BERMANDI DARAH !

Jika benar dakwaan itu saya harap KP tersebut akan membuat laporan polis supaya kes dapat disiasat Polis untuk diambil tindakan sewajarnya kerana ternyata ia berunsur jenayah dan GEDEBE !

Share this article :

+ comments + 19 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 2:35 PM

tue cara belum memerintah tue, kalo dah d beri kuaso mesti lebih teruk dari UMNO yg d momokkan takda kebebasan tue. paku dulang paku serpih ckp org tp sendiri mau ingat lah

....................
Reply To This Comment ...................
March 27, 2013 at 2:52 PM

mohon dipautkan http://paritbuntarrebels.blogspot.com/

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 4:29 PM

Demi mempertahankan presiden syrik, Nauzubillah. parti ajaran sesat.

....................
Reply To This Comment ...................
March 27, 2013 at 5:43 PM

Assalamualaikum Dato Seri Din Turtle!
Setakat nak kibar bendera saja tapi tak ada pembangunan lain, nak buat apa bro?
Rakyat Malaysia nak pembangunan didalam ertikata sebenar bukannya didalam bentuk gimik2 gaya apek China Tongsan nak buat bahan bakar bila tiba musim Hungry Ghosts Festival, syeh!
Semak balik rekod khidmat masing masing antara PAS dengan BN. Setakat MB Ahmad Said pun tak tersaing, apa kelas dok kejut dengan jet kertas, kereta kebal dram kabel dengan mesingan cap bulan? Penyu gelak tergolek dog je!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 6:06 PM

PAS memang pandai buat lawak...Lim beranak dan Anwar sekeluarga semua gelak...hah haha hahhaaa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 7:10 PM

Sdra Din,
Well if nothing else, Pas Tganu certainly has origami skills.
Salams

....................
Reply To This Comment ...................
March 27, 2013 at 8:02 PM

@Haji Zainol AbideenKena terima jugalah kreativiti mereka :)

Bukan semua orang mampu menggunakan akal untuk berfikir secara rasional. Dan setiap kita baik yang mampu berfikir atau tidak punya persamaan - SATU UNDI setiap orang.

....................
Reply To This Comment ...................
March 27, 2013 at 8:03 PM

@Anonymous" if nothing else..." ?

No no no no no ...... more to come on this same issue. Ini baru mukadimmah !

....................
Reply To This Comment ...................
March 27, 2013 at 8:39 PM

Brader Din,
agak-agak sapa laa yang untung sejak lima tahun sudah? Sepanjang lima tahun aku tengok macam-macam sepanduk yang bunting dan tak bunting. Ni belum pilihanraya lagi dah perang sepanduk lagi. Ingatkan cina mati jer buat kapalterbang kertas. sekarang ni ada kapalterbang kain pulak? hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 8:50 PM

kalau ikutkan logik akal, kuda dan pedang patut dijadikan simbol, bukan kelengkapan moden buatan kafir sume tu, he, he.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 10:04 PM

Depa x dak keja.dok rumah pun dok gentel main teloq ja.sbb tu ada byk masa dok pi kelebek buat replika bodoh tu.entah2 anak bini dirumah pun x makan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 27, 2013 at 10:50 PM

Masih segar diingatan, tabika kemas dikunci hinggakan anak2 tak dpt masuk kelas.. Ya. Suatu masa dulu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 28, 2013 at 1:39 AM

Oo lagu ni kot pembangunan pesat yang memerlukan 17000 tenaga kerja.

....................
Reply To This Comment ...................
March 28, 2013 at 2:12 AM

@paritbuntar rebelssudah saya pautkan, TerimaKasih :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 28, 2013 at 9:47 AM

salam,

bagi ahli pas cukup jer dengan segala alatan ketenteraan tu,yang lain usaha tuhan bersama dap. pkr dan anugerah tuhan. pas berkongsi tuhan dengan kristian, hindu dan budha kan pasal mengangkat tinggi anugerah tuhan sebagai pemimpin. tuhan tu umum tak merujuk kepada sesuatu agama.

apa pun nak juga ucap syabas kerana mereka memang kreatif. sebab tu bila berhujah, tak terjangkau kita nak memahamkan mereka antara fitnah dan fakta.

....................
Reply To This Comment ...................
March 28, 2013 at 10:02 AM

Yg garang dn gedebe sgt ckp soal darah bagai,pihak berkuasa tlg booking 1st class ticket utk dia ke Lahad Datu.Garang semacam ni.Bagus kalau dibawak lwn musuh negara kt sana.

....................
Reply To This Comment ...................
March 28, 2013 at 10:41 AM

@Bingai @ Banganghasil tahaluf siyasi mereka ... pemindahan kepakaran membuat model

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 28, 2013 at 12:14 PM

Bila tengok model kereta kebal, stealth fighter dan attack chopper buatan PAS ni, den teringat kisah Perang Teluk 1 di mana Amerika bermegah kerana dapat menghapuskan ancaman Scud Iraq dalam tempoh beberapa hari sahaja sedangkan yang dibedil hanyalah model sahaja.

ATM seharusnya berterimakasih dengan PAS kerana telah berusaha membuat model aset2 tentera kerana jikalau Terengganu diserang oleh musuh dari udara, mereka hanya menembak dan meletupkan model2 sahaja. Tahniah PAS.

anakbochek.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 28, 2013 at 5:08 PM

@Anonymous

masalahnya model tu semua ada lambang matahari terbenam...musuh tahu tu sume tipu! he he

Post a Comment