........... Pas Mengotakan Janjinya - TAHNIAH ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pas Mengotakan Janjinya - TAHNIAH !

Tuesday, March 5, 201310comments


Situasi politik semasa di negara ini sekarang menuntut kita sebagai umat Islam untuk kembali kepada panduan Al-Quran dan Sunnah dalam memimpin kehidupan manusia. Tidak ada sistem dan cara hidup yang lebih agung melainkan kita kembali kepada sistem dan panduan Islam sepertimana yang ditinggalkan oleh junjungan besar kita Nabi Muhammad s.a.w.

Menjadi satu tanggungjawab kepada umat Islam untuk mengembalikan kemenangan dan kedaulatan Islam di atas runtuhan sistem buatan manusia.


TERBUKTI PAS MENGOTAKAN JANJINYA !



TAHNIAH PAS - TAKBIIIRRRRRR ! ! !

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 9:13 AM

Yeah.....takebeeeeer.....sebelumm nak laksanakan kerajaan islam dan hukum huduh sebenar-benarnya cucilah terlebih dahulu kepala murshidul kamu yanig pakar sesat menyesat,haram mengharamkan barulah benar benar suci dan terserlah kemuliaan islam di malaysia. Apa yang sedang berlaku sekarang pun sepatah haram tak terbit kata-kata mulia kamu semua......Oooops nabi pun macam mat mat kampung kambing......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 10:02 AM

Hahhahahhahah....u ulang balik I saman.......
u ulang balik soklan tuh I sula u ....

MIMPILA KO DIN..ANUwar n DAP NAK HUDUD....LU MATI , HIDUP BALIK ATAU MATI TERUS PON TTP NO HUDUD..SBB SEMUA AGAMA SAMA KATA ANU.arrrrrrrrrrrr.....

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 11:08 AM

Cakap saja lebey wei, tengok rakan kat sebelah tu, DAP dan PKR tu dah kembali ke Qur'an dan Sunnah ke? Mengarut saje semua ini, nk memperbodohkan org ramai. Suatu penghinaan kpd rakyat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 12:13 PM

besar huruf AKAN nya tu...AKAN bila tuh Din? 4 kali mati dan 4 kali idup balik pun masih dok akan juge jer? cam haramjadah jer

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 12:31 PM

Eehhh ... TAK ADA KE MANIFESTO MACAM TU ? ?

Biar betullll ....

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 1:47 PM

Salam Din,

Timbul lagi cerita asas perjuangan PAS yg telah diperlehkan oleh Karpal, Kit Siang dan Anwar. Secara dasar, jika PAS tidak boleh menegakkan asas perjuangan dlm PR, maka PAS sudah tidak perlu wujud sebagai parti politik yg perjuangkan Islam.

Dan mmg benar, PAS kini hanyalah perjuangkan agenda Anwar. Bukti cukup jelas di depan mata, parti Islam mengangkat ketua yg tidak bermoral serta terbukti telah melanggan China Doll sebagai ketua.

Bukan satu perkara yg mustahil utk PAS meyakinkan DAP dan PKR bahawa Hudud mestilah menjadi dasar manifesto dan agenda Buku Jinggay, dgn meletakkan syarat kesesuaian keadaan, waktu dan kemampuan.

Firman Allah Taala Surah Al Baqarah ayat 286 .......

Bahwa Allah tidak membebani seseorang di luar kemampuannya

Apa yg perlu dibuat adalah meyakinkan Karpal dan Kit Siang berdasarkan hujah2 dan nas yg berpandukan Quran dan Hadith, dan Anwar perlu mainkan peranan membantu PAS.

Namun apa yg terjadi adalah sebaliknya, perjuangan Islam PAS sudah tergadai, dan para pentaksub PAS terus diperbodohkan dgn agenda tawan Putrajaya. Tapi hakikatnya, PAS telah lama menjadi tawanan kepada munafiqin dan musyriqin PR

Wassalam.

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 1:55 PM

@Dewa MudaYa, mungkin mata penyokong Pas telah dibutakan oleh pemimpin mereka, cuma kita harap yang diatas pagar, yang masih boleh melihat ini dapat menilai KEIKHLASAN perjuangan Islam Pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 3:18 PM

Mana pemimpin PAS yg sepatutnya lebih dulu pegang senjata utk syahid....mana?mana? Cakap je lebih nak mempertahankan Islam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 6:42 PM

KEMBALI KEPANGKUAN AGAMA TAK PERLUKAN TRAILER 100 TAN UNTUK BERKEMPEN. Dalam konteks ini saja membuktikan siapa sudah jadi pengikut siapa, ehemm!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 7:03 PM

Harap-harap Maharaj Lim & Son dapat berikan petunjuk arah untuk puak paih menuju pangkal jalan.

Post a Comment