PANAZZZ - Logo Dap Iras Tugu Memorial Kelahiran Komunis China !

Friday, March 22, 20139comments


Macam FAMILIAR jer gambar roket diatas kan ? kan ? Gambar merupakan Tugu Memorial Kelahiran Komunis China di Ruijin City, wilayah Xinhua di China.  Gambar dari sini.

Cuba tambah gelung biru macam dibawah -


Peeerrrggghh ! Logo DAP siot .......

Klik untuk besarkan

Penerangan diatas saya scan dari buku TERBARU nukilan C.N Al-Afghani -


MEMANG PEDAS ...... buat orang PAS ! Seperti tagline yang terdapat dalam buku itu -

KALAU PEDAS JANGAN MARAH,  SILA MAKAN SAMPAI HABIS !


Saya ingin cadangkan kepada BN untuk membeli hak keatas buku terbaru CN Al-Afghani ini kemudian upload dalam internet supaya lebih mudah diakses oleh rakyat. PRU13 dah terlalu dekat beb, takde masa dah nak edar atau tunggu orang cari.

Saya akan cuba buat ulasan mengenai buku ini dalam masa terdekat.

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 9:15 PM

apa penganut agama pas mahu kesah ... nabi mereka telah bersabda ... adalah harus untuk bersahabat dengan iblis demi menewaskan umno ...
penganas kiram telah pun mengamalkan sabda tersebut dengan mengamalkan ilmu hitam demi berperang dengan kerajaan umno di sabah ...
hebat sungguh sabdaan nabi pas nih ... takbir ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 9:55 PM

Salam

masa satu sesi soal jwb dan perbalahan, pengikut tlh menutup pintu. Tak nak berbincang dan berfikir. Tapi kata penceramah kita kena terus berusaha dan bertawakal agar mereka akan berubah. Tak blh biarkan begitu. Ya memang sukar utk cn utk berubah. Tapi beliau masih berharap pas kembali sepeti asal

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 11:28 PM

Kepada Anon 9:55pm

PAS tidak mungkin kembali ke pangkal jalan. Ketua-ketua PAS dah terbiasa dengan duniawi yang dibekalkan oleh Israel melalui PKR & DAP.
Bak kata orang, anjing kalau dah biasa makan taik, tak dapat makan pun dia akan hidu jugak.
DAP bukan bodoh, dia tau Melayu kalau bersatu dia tak akan dapat memerintah, jadi dia pecah-belahkan Melayu dari semua segi. Pertama dari segi kemuafakatan.
Kedua dari segi kebendaan (harta & kemewahan)
Ketiga dari segi agama (sekarang kita dah boleh tengok betapa PAS terpaksa akur dengan kehendak DAP mengenai isu kalimah Allah).
Keempat dari segi geografi. (Projek Datum di Selangor sedang hangat diperkatakan sekarang).


http://mycybertrooper.net.ms/

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 23, 2013 at 8:20 AM

Sebenarnya Soviet Union punya Scientist membina rocket untuk Amerika Syarikat. Itu sebabnya kenapa mereka gunakan symbol itu.

....................
Reply To This Comment ...................
March 23, 2013 at 5:59 PM

Apa diaorg kisah Din..Bg diaorg itu cuma gambar..Lagipon DAP yg buat..Cuba kalau UMNO..Assobiyah la,syirik la,khurafat la..Ingt tak logo JATI ngo pimpinAN Dr.Hassan Ali 2 pon diaorg pertikai konon ada unsur kristian..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 13, 2013 at 2:34 PM

saya sudah membaca Asam Pedas CN Afghani..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 22, 2013 at 3:29 PM

haha kelakar nya lawak ni

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 22, 2013 at 3:29 PM

ah bongok admin, nak mintak approval pulak baru komen publish. puihhh

....................
Reply To This Comment ...................
April 26, 2013 at 7:52 PM

ni klu komik sin chan pun mau admin percaya kaw2 erk..kah kah kah

Post a Comment