........... Nik Aziz Pun Nak Tumpang Glamer Ustaz Azhar ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Nik Aziz Pun Nak Tumpang Glamer Ustaz Azhar ? ?

Friday, March 22, 201316comments


Memang ramai kalau dilihat dari gambar2 dibawah majlis Kuliah Maghrib bersama Nik Aziz DENGAN penampilan istimewa Ustaz Azhar Idrus yang berlangsung malam tadi. Tak perlulah nak buat 'kotak-kotak' nak mengira berapa ramai yang hadir ... memang RAMAI.


Keadaan ini buat saya teringat akan satu lagi keadaan yang hampir sama ..... awal bulan Feb lalu di Stadium DarulMakmur, Kuantan.


Waktu itu penceramahnya adalah Ustaz Azhar Idrus. 

Hmmmmm ..... nama sama..... muka pun sama ..... kat Kuantan takde pun nama Nik Aziz tapi stadium penuh sesak juga ..... hmmmmm ....

Korang rasalah kan, diorang ramai2 gi Stadium di Kota Bharu sebab Nik Aziz ATAU Ustaz Azhar ?

Hiiissssh ! Takkanlah Nik Aziz pun nak tumpang glamer Ustaz Azhar ? ? ?

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 2:37 AM

Ntah apa-apa la blog kau ni! Tak informative langsung.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 5:47 AM

Tak ada ragu ragu lagi, memang mereka ni datang sebab ustaz Azhar. Saya rasa UAI lebih banyak fan dari Nik AziZ. Agaknye lah. Saya pun lebih minat UAI. Soal tumpang glamer tu , mungkin tak da kot coz nik aziz pun glamer jugak, tapi tak se glamer UAI. *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 8:16 AM

Sorry, dua-dua (Nik Aziz dan Azhar Idrus) saya tak minat sebab dua-dua mulut celupar.

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 9:19 AM

@Anonymousok bye bye, thankyou very much, see u tomorrow! :-)

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 9:32 AM

Menarik jugak ceramah Ustaz Azhar Idrus. Tempohari bila dia datang ke kawasan JB, saya ada ikut sekali la. Memang ramai yang datang. Cuma ye lah, bila dia ceramah ikut dialek 'Ganu. orang2 di Johor ada yang tak paham. in fact saya ada berselisih dengan sorang orang Indonesia yang kata ke kawan dia dia tak berapa paham apa UAI ceramah...
hmm...
kena ada translator la kot heh

....................
Reply To This Comment ...................
pengundi johor
March 22, 2013 at 11:08 AM

UAI dtg Johor dulu, kite org satu family dgn mertua pun pegi attend jugak. Santai santai release tension. Tp undi ttp pd UBN insyaAllah.

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 11:14 AM

Dua2 pon GLAMOR din..Tp sbb mulut celupar..Dua2 pon jenis sama.Kuat bantai org tp bila ada org jentik diaorg mula la CELAKO sana,natang sini,bengong sana,bodo sini..Sorry la Din..Sy dgr Syeikh Nuruddin al-Banjari kt TV Hijrah tp rasa puas dn byk manfaat wpon dialek Indonesia dia pekat.Tp sgt informative.Lgsg x menyentuh dn menghina org.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 11:24 AM

salam,

salah satu hiburan yang baik ceramah agama dalam lawak jenaka. tapi lawaknya lebih kepada cara bercakap dalam dialek daerah dan juga masuk serba sedikit soalan dan jawapan yang diingini oleh pendengar. jawapan tiada fakta dan masuk dalam kategori fitnah pun tak tak apa asalkan pendengar majoriri puas hati dapat bergelak ketawa.

yang paling disukai ramai penjual. jualan banyak kerana ramai orang datang. baik untuk perniagaan kecil dan meningkatkan pendapatan. ni masuk ekonomi. mahpuz pandai bab ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 12:27 PM

Nampaknya di Kuantan lebih meriah...apa cer bRo?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 12:28 PM

@Anonymous

tul cakap hang...video itu besi...tak buktikan apa-apa, he he

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 4:19 PM

Betul 2 saudara.Lawak jenaka yg diselang seli dgn sindiran tajam pd puak yg tak sehaluan menjadi ramuan utama azhar idrus.Cuba compare video2 dia kt youtube dgn ustaz2 lain juga agak glamor di youtube mcm Ustaz Kazim,Ustaz Don dn Ustaz Haslin.Yg mana lbh byk input dn ilmu bila kita dengar?

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 7:14 PM

Tapi Din, saya rasa derang ni datang sebab Nicky Ajis. Malah UAI datang pun sebab Pok Nik jugak, Masing-masing takut nanti tak dapat masuk syurga. Pok Nicky kan ada tiket masuk syurga free. Hehehe.



http://mycybertrooper.net.ms/

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 22, 2013 at 7:52 PM

Nik Aziz ni dah sama taraf dengan St. Peter bagi orang Kristian. Dua ni penjaga pintu ke syurga.


Djo

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 9:11 PM

@zakzakya, kalau yang faham loghat Teganu, lawak UAI bertambah sekali ganda.

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 9:12 PM

@pengundi johorBukan semua yang minat UAI ini penyokong Pas. Tu sebab saya tulis Nik Aziz tumpang glamer UAI nak tarik orang ramai dan dijadikan propaganda media Pas

....................
Reply To This Comment ...................
March 22, 2013 at 9:13 PM

@AnonymousSebab diKuantan lebih ramai orang Umno !

Post a Comment