........... Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA LA .... TAKBIIIRRRRRR ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA LA .... TAKBIIIRRRRRR !

Monday, March 18, 201338comments


Peeeeerrrgggghh  !  Betul ke apa yang aku lihat ni ? Macam tak percaya la ..... Nik Aziz BERSILA makan laksa !  TAKBIIIRRRRR !

NIK AZIZ BERSILA MAKAN LAKSA ! 

Pemimpin Umno usah harapla nak buat macam ni .... Nik Aziz BERJIWA RAKYAT !  Nik Aziz amat RENDAH DIRI ! KEZUHUDAN Nik Aziz tiada bandingan !  TAKBIIIRRRRRRRR !

Beginilah yang rakyat nak ....... Pemimpin BERSILA MAKAN LAKSA !

Mesti orang Umno jeles ..... Mesti orang Dap dan Mca pun jeles .... kan ?  Kan ?  Kan ?

TV3 ngan Utusan GERENTI tak akan siarkan gambar Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA ini kan ? kan ? kan ?


Kena buat frame besar2 nih ..... TerimaKasih Harakah kerana menyiarkan gambar Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA !

PS - Tapi Najib TAK BOLEH TIRU aksi Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA ini kerana itu adalah JENAMA Pas. Nanti akan dituduh MENIRU. 

BERSILA MAKAN LAKSA adalah copyright control / trademark Nik Aziz @ Pas. Kena minta izin dari Nik Aziz dulu. Jangan jadi macam Abdullah Ubai !


Share this article :

+ comments + 38 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 9:23 AM

MAKAN BESILA PUN NAK MASUK PAPER?APA BEZA GAMBO PAK LAH DULU BAGI BAJA SUBSIDI?SAMA JER...HANYA NAK MENUNJUK2.BYK LAGI GAMBO NAJIS YG MENUNJUKAN KEZUHUDAN NAJIS NI.TAPI APA SUMBANGAN DIA PADA MASYARAKAT ISLAM?APA DIA BUAT UTK ORG FALASTIN?APA DIA BUAT UTK ORG BOSNIA?APA DIA BUAT UTK KALIMAH ALLAH?APA DIA BUAT UTK LINA JOY?APA DIA BUAT UTK ORG2 MISKIN DI KELANTAN?APA YG DIA BUAT UTK NGE KU HAM DGN NGA KOR MENG?APA DIA BUAT UTK KEK HARI JADI DIA?APA DIA BUAT UTK COVER ANWAR IBRAHIM?APA DIA BUAT UTK KARPAL SINGH?APA DIA BUAT UTK TABUNG MEMALI?AKU CUMA TAU APA YG DIA BUAT UTK PHOTOGRAPHER PAS....POSSING BAEEEEKKKKKKK!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 9:26 AM

PERGGGH...CUKUP PEDAS SINDIRAN ANDA.

INGAT PEMIMPIN2 UMNO..JANGAN BERSILA JIKA ANDA MAKAN LAKSA. KENA MAKAN DENGAN POSISI DUDUK YANG LAIN. DUDUK BERSILA MAKAN LAKSA ADALAH COPYRIGHT NIK AZIZ...U BUAT, DIA SAMAN...KAH KAH KAH

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 9:29 AM

@AnonymousDuduk BERSIMPUH ,ayuuu gitu takper. Belum ada yang tuntut hak JENAMA Duduk Bersimpuh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 9:40 AM

Makan duduk bersila-simpuh...hahahahah.....dia sembahyang atas rumput tepi longkang....apa punya giler ini orang...masjid punya banyak, surau punya bersepah dan ruang ruang tertib untuk menunaikan waktu sholat terdapat diberbagai penjuru bangunan,pusat pusat dan pasaraya dia pilih sembahyang atas rumput tepi longkang...siapa sebenar menghina atau menunjuk-nunjuk...inikan pula melantak isi perut busuk...allahuaakhbar.....

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:04 AM

ha ha ha!!!!! terbaikkkkk posting mu Din!
kita kena buat kempen besar besaran kpd rakyat supaya sesiapa (terutama dikalangan umno) yang nak bercakap tentang islam, maka perlu mintak kebenaran pas. Kalau tak nanti akan dituduh meniru dan kemudian dicop Abdullah bin Ubai ha ha ha!!!
(larangan ini tidak termasuk DAP kerana mereka telah diberi authority, dan DAP membayar yuran untuk tujuan tersebut)

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 18, 2013 at 10:21 AM

hahahaha....SINIS punya pujian melantun-lantun...wakakaka

yg KALIPAH LGE dah cop nama PENANG sebagai hak milik TOKONG

NA/PAS pulak dah cop hukum hakam atau senang cite ISLAM sebagai hak milik depa

PKR pulak berlumba2 nak cop mohor setepek kat dahi pemimpin masing2 sebagai KALIPAH, ANUGERAH, IMAM MAHDI etc

habis tu UMNO nak pakai trademark apa???.....ABU atau SEMUA SALAH UMNO???.....pilih la....hahahahaha...kesian UMNO

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 18, 2013 at 10:22 AM

nak komen lagi....hehe

siapa yg BAGI MAKAN dah siapa yg MAKAN JE?

nak juga kenal pasti mana satu lembu/ayam & mana satu PENTERNAK berjaya...hehe

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:23 AM

Kepada 'anak Melayu' , saya malas nak layan komen yang lari topik atau cuba kaitkan dengan isu lain selain dari topik artikel.

Disini saya TOLONG promote artikel Harakah yang menunjukkan Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA. Tang mana yang saya salah tulis, tolong beritahu.

Oya, saudara pakai nama 'anak Melayu' ni sokong Nik Aziz ke ? Nik Aziz tak iktiraf Melayu, Melayu ni :)

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 18, 2013 at 10:26 AM

nak komen lagi....haha

duduk bersila masa makan dah kira ZUHUD??....ni lawak zaman bila la ni....hahaha

makan pakai tgn zuhud, sapu sampah/daun dpn rumah zuhud, sembahyang kat semak zuhud, tidur mengiring belah kiri dlm masjid/surau zuhud, makan nasi bungkus zuhud, makan dgn org asli zuhud....yg ni lama sgt aku nntkan.....hehe

bila STYLE NA berak korang nak capture gambar???....nak tgk zuhud ke dok NA ni masa tunaikan hajat.....muaaaahahahahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 18, 2013 at 10:29 AM

nak komen lagi....hehe

Publisiti MURAHAN yg NA selalu dpt menunjukkan yg dia ni lebih kurang sama dgn TOKONG bergerak kat PENANG (aku guna Penang, ada ke yg nak saman?...hahahahaha)

cuma NA ni mungkin MASJID/SURAU bergerak...ye ke?

kalau dah TAKSUB, benda BIASApun jadi LUAR BIASA pada pandangan penTAKSUB...apa la nak jadi.....JILAT n JILAT n JILAT lagi...hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:32 AM

@Otak geligaSEKALI lagi saudara komen saya akan padamkan !

Ni kenapa semua orang sindir2 Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA ni ? ? ?

Ada pemimpin Umno buat ? Ada Karpal buat ?

Jeles la tuh .....

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:34 AM

Semua yang ditimbulkan oleh Anugerah Tuhan dan puak2 suku-sakatnya untuk apa? Cuba cari sebab apa? Senang je wa cakap lu sebab sekarang dah dekat benar nak pilihanraya. Kena buat melayu dgn melayu bergaduh, baru puak2 yg nak sangat ke putrajaya ni boleh menang. kalau tak jangan duk mimpi la...

Sebab-sebab utama cerita2 bangang ni kluar kerana nak tutup... wa ulang.. nak tutup cerita besar yg ada, bab cerita kecik tu toksah nak cakap la, hari-hari ada :-

DAP :
- Nak tutup cerita bersih dan isu pemilihan anggota CEC dlm DAP, yg konon nya nak pilihanraya bersih. Kerajaan buat apa pun x bersih bagi puak2 makan khinzir ni. Bersih tuk nek puak lu la kapiaq.. Pilihanraya parti lu pun x bersih sampai la ni pun x bg apa2 pd ROS.
- Nak tutup cerita tanah yg kerajaan sediakan utk bangunkan perumahan rakyat la ni dah jual pada kapiaq singapork.
- Nak tutup cerita statement bangang kalipah Guano Eng bab persamaan penggunaan Kalimah Allah.
- Nak tutup scandal Kalipah Guano Eng kena baling dgn terompah oleh Betty Chuah sebab berstubuh dgn setiausahanya.

PAS :
- Nak tutup cerita Mursyidulam hina Nabi.
- nak tutup cerita persamaan penggunaan kalimah allah.
- Nak tutup cerita tebang balak utk buat lot jamban di kedah dan kelantan.
- Nak tutup cerita seleweng tabung memali yg puak2 ni joli sakan dari bagi pada anak yatim.
- Nak tutup cerita rakyat kelantan lama x mandi sbb air x dak.
- Nak tutup cerita tanah 10,000 ekar kat lahanat kembar khinzir tak seiras DAP supaya Nizar lilin jadi MB ikut telunjuk salib.
-nak tutup cerita tanah melayu bg cina utk 999 tahun.

PKR :-
- Nak tutup cerita China Doll.
- Nak tutup cerita Azmin bg anak yatim makan aiskrim.
- Nak tutup cerita dalang insiden lahad datu dgnbawa Jeneral pengkhianat yg expired.
- Nak tutup cerita naib presiden bangang yg hina pejuang2 negara yang gugur.
- nak tutup cerita kerajaan selangor bg duit kat syarikat cina (talam).
- Nak tutup cerita kes saman rakyat kepada manifesto bukan janji.
- Nak tutup cerita Elizabeth Wong pakai jubah masa tido.
- Nak tutup cerita Teresa Kok x suka dengar azan.
- nak tutup cerita masjid bg khinzir masuk buat tazkirah.
- Nak tutup cerita rumah kesihatan Ronnie Liu yg berlambak2.
- dan byk lagi...

yang paling2 utama dan baru terhangat dipasaran...

nak tutup cerita "Raja Goyang" Anugerah Tuhan bagi tazkirah penggunaan selimut ganti kain ihram buat tawap lubang kunyit.

kalau semua melayu dalam Malaysia x sedar2 lagi.. Samalah lu orang semua dgn puak2 Anugerah Tuhan yang tinggal sedikit sgt ni dan semoga lu selamat di hari akhirat. Yang ini dah nyata sebab? Sebab terdesak nak menang PRU 13 supaya boleh menjahanamkan bangsa melayu islam dan negara malaysia...terdesak sebab 5 tahun memerintah di 4 negeri x ada contoh apa pun yg boleh diikut melainkan bagi pelingkup lebih teruk lagi danh terbukti.

Cina support cina... melayu dengki melayu... cina kaya raya.. melayu jahanam.. Ini lah keje puak2 pakatan rakyat ni. nak bersatu konon, bersatu pak dia la.. sampai la ni x boleh duk satu pasukan dgn berdaftar. "Pakatan rakyat" tu samalah dengan tanda "TANDAS" je x membawa apa2 erti sebab hanya sebutan semata2. Antara puak2 ni pun x boleh setuju langsung dgn benda yg kecil2 inikan benda yg besar2. Macam sesumpah yg x de pendirian langsung. PPuak lebai kata babi.. Puak mata separuh kata kambing... Puak roket bahan dua2 x de hal sebab memang makan dia... Faham!!!

Lu pikir lah jgn jadi bangang macam puak2 ni...

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:34 AM

LOL Din... sakit dada sekejap.. :-D

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:35 AM

Dari Malysiakini:-

Kenyataan Ghafir ini sebetulnya menaikkan lagi semangat suarapakatanrakyat.com untuk mengkritik cara dan pendekatan yang digunakan tentera dan polis dalam menghadapi krisis di Lahad Datu.

Bak kata seorang bekas Laksamana TLDM yang menyertai PKR baru-baru ini,

“lebih baik menyokong musuh dari membantu mempertahankan kerajaan yang zalim dan korup”.

Pada wa la sbb zalim dan korup ni la lu "laksa man" ni jadi Laksamana. Bangang lu ni cakap guna lobang kunyit. Yg penting nak pikir2kan "lebih baik menyokong musuh" - sapa tu? Statement kluar selepas insiden sulu terjadi... so?

MAKAN LAKSA YE POK NIK...X AJAK "LAKSA MAN"?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 18, 2013 at 10:37 AM

ok..ni komen last buat masa ni....hehe

kalau gini la tahap pemberitaan HARAKAH, mmg patutpun hanya utk penganut PAS baca n lagi patut kalau kerajaan HARAMkan je akhbar mengarut ni

mengajar manusia utk TAKSUB pd manusia.....bukan adea pekdah utk pembangunan agama, bangsa n negara....ohhh ye lg satu penyakit TAKSUB ni dah pun berjangkit pada UAI....bukan setakat penTAKSUB TAK BOLEH tgk UAI kena TEGUR, ni stickerpun dah melambak2...apa la nak jd

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:40 AM

@Otak geligaLAST WARNING !

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:45 AM

@Tulang Asalsepatutnya saya tak siarkan komen yang takde kaitan dengan Nik Aziz BERSILA MAKAN LAKSA ni ...tapi rasanya ada sipi2 tuh ...


....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:51 AM

owoh kata gitu warning lalu...hahaha ikut la abg din, memang betul la lari topik, tapi kalau boleh la komen la sikit pasal najib tu dah menyampah sangat aku kat dia, selagi anwar, selagi nik aziz, selagi tu lah aku tak akan undi pembangkang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 10:56 AM

Din,
Antara komen komen pentaksub Nik Aziz yg sya x dapat kesahihan dari mana mana rujukan, mungkin Din boleh artikel kan.....
1)NA hafaz AlQuran (jarang dia memetik ayat AlQuran)
2)NA telah menulis beratus ratus tafsir Quran
3)NA pakar hadis
4)Tindakan & kata kata NA berdasarkan alamat mimpi, ada maksud tertentu.

Banyak lagi la Din yg mempotretkan "kesucian" NA ni.....
Segala yg mulia semua utk NA.....selain dari NA semua berdosa, kafir & munafik.....

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 10:59 AM

@Anonymousmungkin ada orang Pas yang dapat jawab ?

APa dia Kelayakan2 Nik Aziz sehingga digelar sebagai ulama ?

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 11:04 AM

@anak melayuyang ini kena bisik .... takut ada orang marah pulak :)

Memanglah takde orang yang maksum sekarang ni. Semua ada buat salah. Tapi bila dah diangkat mcm maksum, tak pernah nak diakui kesilapan, maka jadilah target.

Kalau ada kesilapan peribadi tapi tak disohorkan pengikut, rasanya tak perlulah saya komen.

Lainlah perkara yang pemimpin Umno buat itu salah atau biasa2 jer tapi dihebah dan dibangga2kan, maka saya akan turut terpanggil nak beri buah fikiran saya juga.

Maksud saya, tidaklah saya nak MENCARI. Makan yang terhidang jer :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 11:23 AM

Sdra Din,

Hahaha.
It confirms for me Pas is a cult.
Wait for the Kool Aid!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 11:25 AM

Kelayakkan Nik Aziz jgnlah di pertikaikan... Cubalah bersangka baik sikit jgn buruk sangka... berdosa.

Nik aziz sudah di ijazahkan secara ghaib oleh ayah pin daripada kerajaan langit, tu sebab dia nampak nabi muhamad saw lebih kurang dia je, mcm mamat2 kat kampung tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 11:39 AM

ADOYYYAIIIiiiii... sakit perot aku!! Astagfirullah... tak baik aku gelak macam ni sekali! dah sampai tahap mengilai la pulak...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 11:46 AM

Apakah antara ciri org yang menjual agama utk mndapatkn keuntungan dunia?
adakah mrk yg berpakaian mewah dan segak?
apakh mrk yg suka menunjuk2 kekayaan mrk?
atau adakah mrk yg berpakaian sederhana shj sama dgn suasana masyarakat seklilingnya?

jwpnnya ada pada hadis berikut:

Daripada Abu Hurairah ra. berkata: Rasulullah saw. bersabda; "Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendikiawan ) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)".-H.R Termizi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 1:16 PM

mmg ler bersila sbb kat situ xde kerusi...apolah gambo ni pun nak jdkan isu...bodoh punya pas...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 2:26 PM

salam,

nik ajis nak ditunjukkan zuhud oleh para penulis penyokong pas. tapi dalam ceramah ustaz2 penyokong pas, ramai yg kata ustaz la kena bayar lebih pasal perlu untuk bergerak menyampaikan syiar pas. bayaran kena yang paling tinggi kalu ramai yang datang. berceramah dan tazkirah perlu bayaran, kalu tidak, ustaz tak boleh nak gerak pasal perlu jaga anak bini. bukan lagi fardhu yg wajib, tapi wajib bayar jika mau ana pigi ceramah.

kalu nik ajis dah makan laksa bersila, dan menjadikan satu trademark pada pas maka rakyat yg bukan penyokong pakatan tak boleh lagi makan bersila. orang bn kena makan duduk atas kerusi atau bertinggung. orang bn tak boleh jadi zuhud dah la. kat kedai orang pas semua kena makan bersila lepas ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 2:50 PM

Orang Johor dah lama makan laksa sambil bersila. Makan laksa pakai tangan pulak tu! Siapa tiru siapa?

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 3:52 PM

Din,

mu din dok siar gmbr Nik aziz mkn laksa jer..Gmbr Mahfuz mkn pulut kuning tak penah pon mu siar..Aada ape2 dgn Mahfuz ker abg din nk simpan2 gmbr Mahfuz mkn pulut kuning heheheh

....................
Reply To This Comment ...................
KA
March 18, 2013 at 6:48 PM

agak2 laksa tu ada telur goreng tak? sedap tau. hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 8:31 PM

Well, two words to describe; SOOOOO CUUUUTTTTTEEEEE..
Ni buat saya kesian sangat kat nik aziz ni..*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 8:37 PM

@Anonymouscuba komen begitu di Harakah... nak tengok orang Pas kata apa :))

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 8:38 PM

@KATak disebut pulak laksa negeri mana ..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2013 at 11:08 PM

Nik aziz x tegur ke, mamat sebelah tu makan menyudu dgn tangan kiri krn ada hadis mengatakan jika mkn guna tangan kiri , merupakan perangai SYAITAN...

Jouhar

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 11:37 PM

@AnonymousBerkawan dengan syaitan pun Nik Aziz sanggup .....:)

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 11:45 PM

Nik aziz makan laksa pakai tangan la,mana ada sudu...eh guna piring lagi..
Zuhudddd...
Dh xde point nk bangga dgn nik aziz kot,apa crita highway???semua pon dh diam

....................
Reply To This Comment ...................
March 18, 2013 at 11:47 PM

Oh sori,laksa kat bwh piring putih tu la...xnampak.

....................
Reply To This Comment ...................
umnosokmo
March 19, 2013 at 12:11 AM

lepas ni orang umno nak makan laksa kena bertonggeng takut dikatakan Abdullah bin Ubai.. Tapi awas sebelum makan laksa kena pastikan spesis An*** tiada berdekatan dengan anda

Post a Comment