........... Kenyataan U-Turn Azlan - Tinjauan Sinar Yang Buat Pencacai Anwar Tak Keruan | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kenyataan U-Turn Azlan - Tinjauan Sinar Yang Buat Pencacai Anwar Tak Keruan

Monday, March 11, 201310comments

Artikel Sinar ini pastinya membuat otak para pencacai PR terkemut-kemut..... kerana kekurangan oksigen dek sesak nafas ! Apa ni .... Bancian Online kata 91% responden setuju dengan Azlan, habis semua pencacai sebarkan..... tiba-tiba keluar artikel Tinjauan : Kenyataan bapa Saiful ramai keliru ... hahahahaha

Nanti akan meroyanlah para pencacai PR memperlekehkan wartawan Sinar yang kononnya pilih kasih memilih penyokong Umno saja untuk ditinjau pendapat mereka ! Standardlah Hukum Tahaluf Siyasi PR - Kebenaran adalah apasaja yang seiiring dengan agenda politik Pembangkang. Selain dari itu adalah Fitnah.



TERNYATA peristiwa Saiful Bersumpah Laknat sambil diiringi oleh bapanya Azlan melekat kuat dalam ingatan rakyat. Betapa HIPOKRITnya seorang Islam itu kalau berdepan dengan ALLAH pun dia sanggup menipu !

Makanya ramai yang ditinjau pendapat beranggapan kenyataan U-TURN Azlan berkait rapat dengan PRU13 atau dengan katalain, ia lebih bersifat Kenyataan Politik PR. Satu HELAH Politik.

Kalau dulu Azlan boleh menipu .... DEPAN ALLAH lagi, siapa berani percaya yang Azlan tidak menipu sekarang ? Masih boleh pakai lagikah cakap seorang PENIPU ?

Bagi saya apa yang LEBIH MENARIK adalah hakikat disebalik hasil tinjauan Sinar itu. Ia membuktikan yang rakyat masih tidak dapat menerima yang Anwar bebas dari tuduhan Liwat walaupun hakim Kes Liwat 2 membebaskannya atas sebab teknikal. 

Fakta yang Saiful BERANI tampil bersumpah laknat sementara Anwar TAKUT untuk berbuat perkara sama mempunyai kesan yang mendalam pada persepsi rakyat. 

Apa yang payah sangat nak bersumpah ? Pelbagai alasan diberikan untuk menyokong KEBACULAN Anwar padahal adalah LEBIH MUDAH sekiranya Anwar bersumpah jer, BUKANNYA HARAM PUN ! Tak melibatkan kos pun, tak perlu nak sewa jet, tak perlu nak bayar rasuah pada sapapun, tak perlu nak bergantung pada kenyataan sapapun .... hanya antara Anwar dan ALLAH.

PAYAH SANGAT KER ? Jadi satu kerja BODOH pulak para pencacai untuk bermatian mempertahankan KEBACULAN Anwar......

Sekurang2nya kalau Anwar sanggup bersumpah - buat benda yang seharusnya tidak menyusahkan dirinya walau sedikitpun, bahagian keberanian antara Saiful dan Anwar dah seimbang. 

Dikatakan Azlan akan muncul dengan kenyataan akhbar untuk kali kedua hari ini. Sama-sama kita tunggu apa helah politik PR kali ini. Saya percaya, apajua yang bakal diucap oleh Azlan, rakyat akan tetap teringat akan IMEJ diatas ...... 

TUANPUNYA ANGGOTA BADAN SENDIRI TAKUT NAK BERSUMPAH ....... ORANG LAIN PULAK YANG BERSUSAH PAYAH NAK PERTAHANKANNYA ? ? ?

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2013 at 8:34 AM

biasalah kalau politik..benda maksiat pun dipolitikkan..halal haram pun dipolitikkan..

suspect buat tak tahu je..malah tak nak buat semua yang perlu untuk membersihkan diri dia..demi jaga maruah dia..eh..orang lain pulak menyibuk nak bersihkan dia..nampak sangat bau ikan (fishy) di situ..hehe

tapi bayangkan jika time kempen nanti tetiba dia bermubahalah? strategi politik la katakan..camne tu bro din? itupun kalau dia ada telor la nak bermubahalah..hehe

....................
Reply To This Comment ...................
March 11, 2013 at 8:51 AM

@AnonymousKalau Anwar berani bersumpah ? Well..... ia bukan satu kelebihan, ia cuma menyamaratakan keberanian dengan Saiful yang terlebih dahulu 5 tahun melakukannya.

Lepas tu sama2lah kita tunggu bala Allah yang bakal menimpa ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2013 at 9:24 AM

@dinturtle

Berani ke sesumpah tu bersumpah laknat?? Bersumpah pegang jawatan Ketua Pembangang dalam Malaysia berani la DAJJAL tu....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2013 at 10:00 AM

kalau anwar dengan azlan nak bersumpah pastikan betul2 guna al quran...jgn cover macam al quran tapi dalam kertas kosong

....................
Reply To This Comment ...................
March 11, 2013 at 10:07 AM

@AnonymousManusia boleh ditipu tapi Allah ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2013 at 10:56 AM

mesti ada sebab kenapa seseorang itu terhenti setakat itu saja dan tidak sampai kemuncak...fikir-fikirkan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2013 at 10:58 AM

dan mesti ada restu Tuhan apabila seseorang itu akhirnya berada di puncak selama dua dekat!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2013 at 3:41 PM

Kalu tak bersalah beranilah bersumpah pegang Quran. Kalu bersalah itu yang takut,terpusing-pusing macam gasing.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2013 at 10:32 AM

peliklah...kalau ikut logik akal, orang semuda saiful tu takkan x boleh nak belasah orang tua yang dah sakit pinggang bila orang tu nak liwat dia....paling tidak pun lari melepaskan diri....nampak sangat konspirasinya... kita yang ada akal pun boleh pikir der.....

....................
Reply To This Comment ...................
April 4, 2013 at 10:40 AM

@Anonymouscuba ambilkira faktor2 lain seperti perasaan hormat, takut.... Anwar siapa, saiful siapa ?

Post a Comment