........... Kat Sini Segelas Nescafe Tarik Harganya RM2.00 | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kat Sini Segelas Nescafe Tarik Harganya RM2.00

Wednesday, March 13, 20139comments

Lokasi dibawah adalah warung / kedai makan di Pantai Baru Buruk bersebelahan Kolam Renang. Saja nak tolong promosi tempat2 menarik yang ada di sekitar Kuala Terengganu.


Oklah kalau nak buat tempat lepak sambil menikmati angin laut dan merehatkan minda. Asal petang jer ramailah pengunjung, asal ramai jer pengunjung dah petang...

errrr .... apa lagi nak cakap ya .... errrr... oya, harga segelas Nescafe tarik / Teh Tarik di sini cuma RM2.00 je segelas dan errrr .... keropok lekor sepinggan yang biasanya RM2, disini RM3.00 . 

Errr .... itu jelah kot. 

TAHUN MELAWAT TERENGGANU 2013 !

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 13, 2013 at 11:07 PM

lepas julai nanti naik lagi rm1 kot hehehe..

....................
Reply To This Comment ...................
March 13, 2013 at 11:47 PM

Kepok lekor sedap makan dengan sirap bandung.

....................
Reply To This Comment ...................
March 14, 2013 at 7:56 AM

Apa barang mkn kropok kat sini,seberang takir la...
Tp betul la din,peniaga tamak la yg mbutukkan tahun melawat terengganu. Nk share gak masa pergi sana ari tu.
Saya pergi terengganu berdua,dgn kwn.dua2 xpandai cakap telor trengganu. Bila mkn,mmg harga yg trauma nk bayar.kdg2 kalah harga kl. Yg pasti trus blacklist warung tu.mkn la kami mcm org nomad,bpindah2. Yg peliknya,klw ajak lg sorg kwn,naik kreta no plat trengganu,yg pandai ckp trengganu bila byr dpt murah pulak..
Makan bertiga lebih murah dr mkn berdua...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 14, 2013 at 8:56 AM

harga yg ditawarkan peniaga2 di Terengganu memang premium tapi servis banyak boleh diperbaiki!!

....................
Reply To This Comment ...................
March 14, 2013 at 9:11 AM

Saya tak komen apapun ! Saya cuma sebut jer harga nescafe tarik dan keropok lekor berapa supaya bakal pengunjung boleh buat bajet..... :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 14, 2013 at 11:48 AM

dia pun kena bayar sewa bayar pekerja(minumum 900), kalau sewa free mungkin dia bagi murah sikit, ha ha ha.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 14, 2013 at 9:26 PM

Dulu saya pernah krja di Paka...mula2 sampai cakap KL amik nasi lauk ayam n sayur tanya berapa ringgit..tu dia kena 9 ringgit...lepas seminggu belajar kecek ganu n kelate mkn nasi n lauk yg sama tanya brapa riya...baru 2 riya samah. Berat nanang...he3x saja nk share kenangan silam.

....................
Reply To This Comment ...................
March 14, 2013 at 11:38 PM

@AnonymousDo'oh lalu mu ! dari turun ke 2.50 ? ? hehehe kaya ah tauke restoran tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 15, 2013 at 7:06 AM

Pembetule...tiga riya samah...maaf deh taip gune hangphong..silap selalu....he3x.

Post a Comment