........... Hishammuddin Di Lahad Datu - Horree ! - Any Komen ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hishammuddin Di Lahad Datu - Horree ! - Any Komen ?

Monday, March 4, 201323comments

Saya tak nak komen apa-apa, tapi saya menanti KOMEN PEMBACA bila sebut nama Menteri Dalam Negeri Hishammuddin ...... lebih2 lagi amat hampir dengan Lahad Datu.


LAHAD DATU 4 Mac - Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berada di Felda Sahabat 16 kira-kira 130 kilometer dari sini hari ini.

Mereka tiba pada pukul 12.15 tengah hari dengan menaiki helikopter Polis Diraja Malaysia dari Lapangan Terbang Lahad Datu dan terus ke Komtek Sahabat 16 Batalion 17 Pasukan Gerakan Am bagi mendengar taklimat keselamatan pencerobohan Kampung Tanduo.

Hishammuddin dan Zahid dijangka mengadakan sidang akhbar bersama selepas taklimat itu di Pusat Media di Residental Felda Sahabat tidak jauh dari situ. - BERNAMA

Share this article :

+ comments + 23 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 2:00 PM

Hasil perisikan mendapati kumpulan orang asing bersenjata api yang menceroboh Pantai Tanduo berdekatan Lahad Datu di Sabah bukan pengganas dan mereka tidak pernah terlibat dalam sebarang aktiviti keganasan.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130217/dn_12/Penceroboh-di-Sabah-bukan-pengganas#ixzz2MY2OCnau
© Utusan Melayu (M) Bhd


Hasil perisikan SIAPA ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 2:02 PM

AMARAN AMARAN AMARANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 2:06 PM

Saya nak offline 2 jam, tapi saya harap bila saya datang balik, JANGANLAH ramai sangat yang marah2 ya :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 3:06 PM

HishamKemutDin sampai kat lahat datu apa ke bendo ee. Dah puas terkencing terberak dalam seluar. Any nye tu pun belum kua kua lagi, macam kura2 menyorok. Celeko punyo mentori.

....................
Reply To This Comment ...................
Antihipokrit
March 4, 2013 at 3:14 PM

Loya aku dgn Kerismudin ni, Butuh laaa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 3:15 PM

Hisham ni mmg celaka...anggota polis ramai yg mati pun boleh makan angin lagi..Najib lagi best..siap buat jelajah pg Perlis lagi..muhyideen senyap menikus..menteri pertahanan mcm dh x wujud..murahnya nyawa anggota kita..mari kita terus berunding...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 3:46 PM

amarannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn .....
amarannnnnnnnnnnnnnnnnnn terakhir ...............
amaran .................. keras .................
amaran keras yang terakhir ......................
amaran keras yang terakhir dan last .............
amaran keras yang terakhir dan yang terlast ...
amaran keras yang terakhir dan yang terlast dan tidak akan ada lagi amaran selepas ini ..........
amaran keras yang amat teraakhir dan yang terlast dan tidak akan ada lagi amaran selepas ini ....
hish ... shoh ... mu din ... shoh shoh shoh .... gertak hishamudin menghalau lanun sulu dengan kerasnya .... sambil memberi amarannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ........................

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 3:47 PM

Tanda nk perang kah?rundingan dh ttutup?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 4:10 PM

adik aku pun telah diarahkan ke Lahad Datu untuk bantuan..

woi tian chua, ini yang kau katakan drama? bangsat!!! aku akan pastikan ahli keluarga aku tidak mengundi PR dlm PRU 13 nanti!!

kepada menteri amaran, kamu katakan mereka itu bukan pengganas. sudah berapa ramai nyawa anggota polis yang tidak bersalah terkorban hah? lebih baik kamu berundur dari jawatan kamu kerana sudah terbukti kamu tidak layak!!!

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 4:37 PM

8 jer ? OK la tuh ..... Nasib baik .... Boleh lah H2O dicalonkan semula :)

Kita tunggulah penjelasan lengkap dari kerajaan nanti, mungkin ada hal2 yang diluar kotak pemikiran kita. hehehehe..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 4:48 PM

bagichance bro din..aku pasti ramai akan komen lagi lepas nih..depa mungkin tengah sibuk kerja tu..tunggu mlm ni..

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 4:51 PM

@AnonymousAik, bunyi macam tak puas hati jer komen tak banyak ? hahahahaha....

Nasib ko lah H2O ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 5:42 PM

Bawa batu tak?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 5:43 PM

TOK MUDIN PI LD UTK MENYUNAT ORG SULUK LA TU..

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 5:49 PM

Ni apa punya komen daaa.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 7:05 PM

tak perlu kecoh kecoh pasal hishamudin tu . dia hanya pelengkap kertas kerja jer. teknik dan taktik operasi penyelamat bukan kepakaran dia. sepatutnya KPN lah yang bertanggungjawab serta pegawai yang tinggi-tinggi tu yang dah dilatih.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 7:10 PM

kita tunggu dan lihat lah kesudahan tragedi ini

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 7:11 PM

@AnonymousKuasa dan Arahan ?

....................
Reply To This Comment ...................
March 4, 2013 at 9:33 PM

Dl ms dia dinaikkan dr menteri pendidikan ke menteri dalam negeri agak mngajutkan... Hal skolah pon xblh nk bertegas apa lagi hal keselamatan dlm negeri. Patut menteri dalam negeri org yg jenis tegas,biar org kata samseng,tak takut guna kuasa. Mat said klw btanding MT umno blh jd calon.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 4, 2013 at 10:10 PM

Apa??.. 130km away?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 5, 2013 at 2:20 AM

dgn PELANCONpun Hisham takut?...depa bukannya pengganas

pi la dkt depa buat hi-tea, pekena kopi ka dgn biskut keringpun jadi la.....nak up skit, mkn kek secret recipe....tuuuuuu nak teropong apa tu??......dgn PELANCONGpun nak skodeng ka?

org mcm ni tak layak duduk atas sana...dah berkali2 menunujukkan keJANGGALan perlakuan seorang Menteri yg menjaga keselamatan dlm negara....ke asal ada dikaitkan dgn POLITIK je trussss kecut....trus blurrr nak buat KENYATAAN logik?

whatever la...dah fedup dgn mamat ni....org2 Johor diharapkan jgn beri undi pd dia ni....tamatkan kerjaya politik org mcm ni secepat mungkin atau kedudukan rakyat n negara langsung tak terjamin....duluuuuu dia ni jugak melenting kata PEMERDAGANGAN ORG tak pernah berlaku kat Malaysia....aku cuma nak kata,piiiiiirahhh!!

kalau ada yg TERASA MAAF la ye....Namewee bleh dimaafkan, takkan aku usik skit2 tak mau maafkan pulak...ye tak?

....................
Reply To This Comment ...................
March 5, 2013 at 2:45 AM

@Otak geligakomen mcm nilah yg selalu buat org punya persepsi salah tentang dinturtle! :-)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2013 at 8:55 AM

Otak geliga terbaik

Post a Comment