........... Hadi - Demi Islam, Saya Mati Pun Tak Per ... Peeeerrrgh ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hadi - Demi Islam, Saya Mati Pun Tak Per ... Peeeerrrgh !

Tuesday, March 19, 201311comments

Ada teman blogger / FB kirimkan imej dibawah, katanya ada papantanda besar digantung di bandar Marang mengenai Hadi...


Apabila Islam terlaksana, mati pun takper ... Perrrrrgggh ! Bagian Meng-AYAT serah kat depa. Teman itu ada menulis beberapa point menarik untuk kita nilaikan sejauhmana kita boleh percaya akan keikhlasan Hadi..


Usahkan untuk Islam, untuk Kebajikan pun tak nampak sepanjang 31 tahun memegang kuasa sebagai wakil rakyat dan 5 tahun sebagai MB.

Kalau ada SATU masjid yang dibina Hadi @ Pas pun jadi dah, boleh juga dibanggakan. Taklah berjanji kosong jer ....dari dulu, kini dan selamanya !

PS - Kalau Pas ada BUKTI akan Kebajikannya pada rakyat, saya rasa Pas tak perlu bersusah payah bertahaluf dengan Dap la, dan bertekak tak habis2, menghukum kiri kanan atas bawah .... BUKTI mampu bercakap bagi pihak diri. Masalahnya ..... TIDAK ADA.

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2013 at 12:30 AM

HARAM, HARAM, HARAM... terima elaun puluhan ribu setiap bulan dari Kerajaan Barisan Nasional, tanggungjawab tidak dilaksanakan. Apakah ULAMA' namanya atau ULARMAK ????

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
March 19, 2013 at 1:03 AM

Islam terlaksana atau tidak terlaksana TGHH pasti akan mati, kita semua akan mati, cuma tak tahu bila ? Yg penting kena sentiasa bersedia. Ramai yg mati dlm keadaan yg tidak bersedia, walaupun sesetengahnya dah tahu dia akan mati tak berapa lama lagi, spt pesakit pesakit kanser terminal, kegagalan jantung, hati, buah pinggang, paru paru dsb. Begitu juga org org yg dah masuk reserve age. Peringatan penting ! Jangan mati kecuali dalam keadaan Islam, dan jangan juga mati dalam keadaan mengkafirkan org Islam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2013 at 1:10 AM

BERKEBAJIKAN????KEPALA HOTAK BERKEBAJIKAN MINTAK DERMA LAGI ADA NI YANG ORANG PAS TAK NAMPAK DUNGU!OPS TERLEBIH SUDAH!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2013 at 7:03 AM

Sejarah tak pernah terpadam bila mengingatkan kerajaan negeri pimpinan hadi boroi menghalau budak tadika dari tempat mereka belajar.... cukup..cukup.. cukup berkebajikan... takebeer!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2013 at 7:30 AM

Semua orang islam pun punya cita2 macam tu... Yang bezanya apa yang dia dah buat Dan apa yang dia mampu buat..

....................
Reply To This Comment ...................
March 19, 2013 at 8:58 AM

Maksud islam terlaksana tu hudud lah.. bagi orang pas, islam tu hanya hudud, bab muamalat yang lain tak ada kaitan dgn islam. Tapi nak sebut dgn jelas "hudud", takut DAP jerkah. Tapi percayalah, bahawa hudud bagi mereka hanya modal untuk raih undi semata-2, sudah terang bahawa mereka tak berniat pun untuk laksanakannya.... buktinya, sebelum menang hudud 100%, bila menang saja kat Terrengganu, hudud dah jadi 0.00001%. Orang gila pun faham putar belit puak ni.

....................
Reply To This Comment ...................
March 19, 2013 at 9:13 AM

@Anonymousdiorang akan tersipu2 malu kalau kita ungkit balik cerita budak tadika Kemas kena halau dari kelas !

....................
Reply To This Comment ...................
March 19, 2013 at 9:15 AM

@nonbalSatu telahan yang mungkin saja TEPAT...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2013 at 10:24 AM

dia maksudkan mati pucuk x din?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2013 at 10:40 AM

@nonbalHudud kat Kelantan sampai hari ni masih dalam agenda kertas mesyuarat. Timb MB yang mempengerusikan mesyuarat teknikal hudud hari-hari sibuk dengan kerja sampai hanya dapat tidur 1 jam je di rumah. Oleh itu, keputusan perlaksanaan hudud alagaPAS di Kelantan hanya akan tinggal dalam kertas saje la...

Waktu kempen PRU nanti, baru mesyuarat akan digerakkan semula dengan janji2 baru hudud tetap akan dilaksanakan di Kelantan walaupun PR kalah diperingkat pusat. Cuma mungkin kene ambik masa 50 tahun lagi, masa tu mesyuarat teknikal hudud baru dapat kata putus..

Psstt...yang langsung tak sibuk ialah MB dia, siap boleh makan laksa masuk haprakdaily lagi...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2013 at 12:25 AM

Sungguh murni perjuangan ulamak akhir zaman ini, sampai niat yang sepatutnya diketahui oleh Allah dan tuan empunya diri itu telah dipublishkan dipapan tanda..... Sebab itulah ada orang kata peengamalan islam pas hanyalah dipapan2 tanda. Mungkin akan datang, mereka akan letakkan gambar mereka solat dipapan2 tanda supaya rakyat tahu bahawa mereka adalah ulamak yang bersolat.

Post a Comment