Bapa Saiful Kes Liwat Buat U-Turn !

Friday, March 8, 201319comments

Berita menggemparkan hari ini yang pastinya sedikit sebanyak berjaya mengalihkan perhatian rakyat dari isu tanahair diceroboh pengganas bersenjata adalah kes main bontot ! Hmmm ... lawak pulak bunyinya kan ? Takperlah, kita layan sekejap ....

Dari SINAR -


"Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab. Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang melibatkan anak saya,"

"Saya percaya anak saya telah dipergunakan oleh pihak tertentu untuk kepentingan politik mereka, percakapan yang dibuat pada media juga telah diatur dan dirancang (pegawai khas pemimpin kanan negara).

"Saya hanya baca skrip tersebut disebabkan perasaan sayang saya kepada anak (Saiful), namun setelah lama saya berasa bersalah dan tak tenang.

"Ini adalah konspirasi politik jahat yang diatur untuk menjatuhkan dan mengheret kembali Anwar ke penjara,"

"Saya tahu kes ini masih berjalan di mahkamah, tapi saya dedahkan adalah kerana saya nak dedahkan, bukan juga sebab politik.

"Saya telah kumpul maklumat ini dari sejak kes perbicaraan, dan makluman orang ramai, saya juga nak beritahu pihak pemerintah tak pernah panggil saya untuk berbincang kerana ia telah dirancang dengan rapi (oleh pegawai khas terbabit).


PENGORBANAN SEORANG AYAH KEPADA ANAKNYA ..... Peeerrrgggh .... Sanggup memerhatikan anaknya melakukan sumpah laknat dengan nama ALLAH ..... walaupun dalam kepalanya waktu itu Azlan percaya ia sebahagian LAKONAN satu KONSPIRASI.


Demi kasih sayang pada anaknya juga, Azlan sanggup mengadap Yang DiPertuan Agong supaya kes anaknya dipercepatkan - "Saya amat berharap agar proses keadilan dapat dipercepatkan," walaupun dalam kepalanya ketika itu beliau tahu semuanya hanya satu lakonan KONSPIRASI.



Hmmmm ..... sayangnya lah Azlan kat anaknya yang bernama Saiful kan ? kan ? kan ?

Kita tunggu perkembangan selanjutnya, termasuk dakwaan blogger pro umno yang Azlan mempunyai motif kewangan disebalik U-Turn ini, konon beliau menghilangkan diri selama 3 minggu sebelum muncul dengan dakwaan terbaru ini..... orang kata, kalau sanggup bermain dengan api, bersedialah untuk terbakar anggota.

Glamer tu memang glamer lah sekejap. Selagi boleh dipakai .....

Share this article :

+ comments + 19 comments

....................
Reply To This Comment ...................
KA
March 8, 2013 at 5:10 PM

aaa mmg tunggu saudara ulas kes terbaru ni.hot from the oven.hehe

berita ni lepas solat jumaat dah jadi viral kt facebook ramai yg share siap tulis kebenaran muncul juga akhirnya.:)

something fishy kan tetiba jer out from the blue azlan ni buat pengakuan plak. Jadilah gelemer kejapkan.

Apapun saya percaya ada udang sebalik batu cerita ni dan berharap ia di bongkar segera. Nik aziz pun dh share berita ni kt fb tau. :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 5:26 PM

Cukup-cukup lah Anwar nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke dekat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Rakyat malaysia tak terpedayalah Bro Azlan. Sakit hati kerana pembangkang mempermainkan keselamatan dan maruah rakyat dan negara satu isu yang amat-amat besar tak mungkin terubat la.

Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup tak berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan "open PC". Ataupun lu cari modal lain lah nak bagi gempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani... hehehehehe. Dengar Khabar Anwar la ni menerima rawatan kerana terberak-berak kena jangkitan kuman "Lahad Datucephilis"...Sesiapa ada maklumat tolong update ek...

....................
Reply To This Comment ...................
Azlan (bukan bapak saiful)
March 8, 2013 at 5:26 PM

Dulu time bapak saiful ni bersama pihak anaknya.. org semua keji . Bila tukar cerita .. terus diangkat dan dikatakan kebenaran terbukti.. konon nya... hipokrit sungguh.. isk isk..

tapi apa pun.. harap dpt disiasat perkara ni kerana tuduhan yg berat dari bapa si saiful ni. Kalau x betul jgn la buat2 diam pulak dari pihak kerajaan.

....................
Reply To This Comment ...................
March 8, 2013 at 5:31 PM

SABAR ...tak perlu nak kecoh sebab benda macam ni akan diperah habis2an sebelum hampasnya dibuang.

Kita tunggu perkembangan selanjutnya ..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 6:02 PM

wa takut anak die nnti ditimpa azab, kutukan dan laknat nnti dek permainkan sumpah.. siyes..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 6:47 PM

Aih? Apa dah jadi ni? Tak paham le saye (kruk..kruk.. Sambil garu kepala)*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 7:50 PM

Sdra Din,

Wow, never a dull moment.
we wait and see....
Baca dlm mkini (BM version) si bapa turut mengata:
"Saya mengambil keputusan untuk bersama Datuk Seri Anwar, Pakatan Rakyat dan rakyat Malaysia yang dahagakan kemakmuran dan keamanan bercakap benar dan menentang kejahatan ini....
"Marilah kita juga doakan agar Allah menangkan perjuangan Datuk Seri Anwar dan Pakatan Rakyat untuk mengambil alih
pemerintahan negara dalam Pilihan Raya ke-13 nanti."
These two paras did it for me. Smacks of politics big time!


....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 8:38 PM

salam,

kita tunggu maklumat daripada saiful. kita pun nak dengar apa kata saiful. bapa dok sebelah jer masa sumpah hari tu.

ada bapa yang saman anak pasal anak cakap bapanya (yang membela sejak kecil tapi bukan darah daging) telah mati, tapi bapa (yang tak pernah membela sejak kecil tapi darah daging) boleh terasa dan menyaman anak. inikan pula bapa saiful. dah tunggu lama, tapi tak kunjung tiba, kena buat u turn la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 8:53 PM

perhatikan ayat yang dimulakan oleh bapa saiful ... "saya rasa ... bla ... bla ... bla"
ayat ini tidak ada kredibiliti lansung ... sesiapapun buleh kemukakan statement seumpama ini ...
sepatutnya bapa saiful berkata begini "saya yakin 100% tuduhan liwat yang dibuat oleh saiful adalah konspirasi umno ... saya mempunyai buktinya, (1) keluarga saya telah dibayar rm xxx juta oleh umno ... (2) keluarga saya telah mendapat xxx ekar tanah (3) keluarga saya telah mendapat pelbagai kemudahan yang diberikan oleh umno sifulan bin sifulan yang menjadi perantara antara umno dan keluarga saya ini buktinya (1) ini akaun yang digunakan ini penyata masuk keluar duit yang diterima (2) ini geran tanah yang diberi oleh umno (3) ini senarai kemudahan yang keluarga saya perolehi dan ini bukti bertulis dan dokumen yang berkaitan ... ini semua adalah sebagai imbuhan kepada konspirasi itu ... sumpah laknat yang dibuat oleh saiful adalah lakunan semata ... sifulan bin sifulan yang rancang ..."
mana bukti bahawa wujud konspirasi itu ... kemukakan wahai Azlan ... kalau tidak ini doa aku "semoga Allah melaknat pembuat kebatilan dan mereka yang mempertahankan kebatilan"

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 9:18 PM

setahu aku Malaysia ini teramat makmur dan sentiasa aman namun aku sentiasa mengucapkan kesyukuran..
mereka2 ini aku tak tahu lah, ke mereka tak reti erti kesyukuran??

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2013 at 9:33 PM

SAIFUL DAH BUAT SUMPAH MUBAHALAH..TAKKAN TAK TAHU? LAGIPUN SAIFUL TETAP DAN YAKIN DENGAN KATA2 DIA. RASANYA DIA OK JE SEHINGGA SETAKAT INI..JANGAN MAIN2 BANG..MUBAHALAH TU..

BAPA DIA NI PULAK DIKHABARKAN BERHUTANG KELILING PINGGANG DAN TELAH KECEWA SEBAB TAK DAPAT APA YG DIA INGINKAN. JADI JUMPA JOE ABDUL..

HMMMMMM...INTERESTING..KALAU DAH JUMPA JOE BEDUL..SUDAH TENTU ADA SESUATU YANG DIPOLITIKKAN..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2013 at 12:53 AM

Din,
mu perasang x,gambar masa sblh anak dia kt masjid & masa kt dlm kete,pakai songkok, tapi bila dh buat U-Turn...xdak pulak songkok....misplaced atau hilang mcm jam omega jugak ker???????tolong mu tanye kt dia sat,Din..huhu(pssstttt...Din.....blh tambah satu soklan lg x??? dia buat press statement tu kt kondo yg sama dgn 'Tuan Director' dia berlakun tu ker?????)

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 9, 2013 at 12:58 AM

dr kenyataan bapa Saiful, Karpal Singh menipu dlm mahkamah & parlimen sbb dia ada keluarkan kenyataan

"SUKA SAMA SUKA".........& "AI ada masalah moral"

makanya rakyat Mas menuntut Karpal supaya BERTAUBAT.....hehe

tapi betul la kan...ada bapa yg sanggup SOKONG & TENGOK anak mempermainkan sumpah bersandarkan Allah....ish..ish..ish....ni SAYANG anak jenis apa nih?....biar bonar

penganut PAS dah terkinja2 la skrg ni...kesukaan la katakan....ye la SUMPAH makan diri la katakan.....padahal......hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2013 at 4:16 PM

Kepala Anuar dan Karpal Singh akan jadi taruhan...

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 10:44 PM

@KANik azis dah share?... Memang pun, mana berita yang boleh menunjukkan kebanggangan dirinya akan cepat2 di sharekan..... Jadilah banggang berganda he he he....

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2013 at 10:57 PM

Apa jenis makhluk macam ni?... Dipendekkan cerita, sesiapa sahaja, hatta makhluk apa sekalipun, kalau berbaiah dgn anwar, akan jadi terbalik kuang a.k.a luar tabie, samaada dari segi perilaku, otak dan cara pemikiran.... Begitulah dahsyatnya dosa dan laknat Allah keatas manusia atau makhluk yang melawan sunnatullah......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 12:42 AM

salam,

semoga Allah swt sentiasa merahmati dan memberkati kita dan negara kita. moga Allah swt terus memberikan cahaya hidayah dan menerangi hati kita. agar kita sentiasa takut kepadaNya dan tidak mempermainkan namaNya dan juga agamanya. sesungguhnya Allah swt itu sahaja yang Esa dan segala pujian hanya untuk Allah swt.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2013 at 4:37 AM

macam kes dap diliwat Pkr, diketahui oleh pas tetapi di satu tahap tup-tup pas keluar kenyataan bahawa depa tak percaya dap diliwat Pkr! soalnya apa hak pas untuk mengeluarkan kenyataan seumpama itu walhal pas bukanlah pihak yang terbabit secara langsung! politik tu!

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2013 at 7:25 AM

@Anonymousmacam kes dap diliwat Pkr, diketahui oleh pas tetapi di satu tahap tup-tup ......

Pas yang jalan mengengkang !

Post a Comment