........... Bala/Najib/Altantuya - Mencari Kebenaran Atau Nak Jatuhkan BN ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bala/Najib/Altantuya - Mencari Kebenaran Atau Nak Jatuhkan BN ?

Saturday, March 2, 201312comments




Agak-agak koranglah, Kitab / kalimah mana yang orang Pas lebih percaya ?

Saya malas nak tulis panjang2 isu Balasundram @ Altantuya ni. Cuma saya nak tanya orang Islam yang masih mahu mengaitkan Najib dengan Altantuya dan lebih mempercayai kata2 Bala dan/atau Deepak dari sumpah Najib -

Apa yang tak kena dengan sumpah Najib dibawah ? Korang tak percaya yang Najib telah bersumpah dengan nama Allah dan sekiranya beliau menipu, beliau akan ditimpa bala ?



Atau korang sebenarnya tidak kisah pun samada Najib terlibat atau tidak, yang penting isu ini boleh menjatuhkan Umno BN ?

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 2, 2013 at 10:59 PM

bagi penganut agama pas yang sanggup berkawan dengan iblis demi mengalahkan umno ... maka mana dia mahu peduli pada apa-apa kebenaran yang ada pada umno ... mereka tidak akan nampak ... bukan tidak dapat melihat ... tetapi buta akal kerana tidak mahu berfikir ... buta hati kerana taksub ... Allah melarang manusia menjadikan iblis sebagai sahabat ... biar apa pun alasannya ... tetapi tok guru mereka sanggup bersahabat dengan iblis ... tidak ini mereka menolak ayat suci al-quran ... kalau orang umno yang sebut perkataan mahu bersahabat dengan iblis ... harun din ulamak pas pasti akan membaca ayat al-quran ... dari pelbagai surah yang melarang manusia bersahabat dengan iblis dan menyeru orang itu bertaubat ... tetapi memandangkan perkataan itu keluar dari mulut ulamak yang tinggi ilmunya ... maka didiamkan sahaja walaupun perkataan itu adalah batil ... takbir ...

....................
Reply To This Comment ...................
March 2, 2013 at 11:19 PM

@AnonymousSaya rasalah, bukan mereka buta tapi mereka TIDAK MAHU tahu pun Kebenaran. Penggunaan kes sebagai modal politik adalah tujuan sebenar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 2, 2013 at 11:26 PM

menagatakan dirinya benar dan difitnah seterusnya mengangkat sumpah bukanlah tindakan yang boleh menyelesaikan isu.tindakan undang2 patut diambil dalam isu2 sebegini.ada bezanya sikap sabar dan bodoh dan sikap najib adalah suatu liabiliti pada bn.adakah ianya bijak?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 2, 2013 at 11:29 PM

Balasundram tidak akan menjadi bala kepada najib, tapi akan menjadi bala kepada pemfitnah najib. Skrip fitnah najib - tuya ni dah beberapa kali dipinda supaya nampak logik tetapi tetap gagal. Jalan cerita nampak makin merapu dan selayaknya dipanggil cerita dongeng. Cerita sebegini kalau sekadar nak dibaca boleh, tapi percaya jangan.

Saya percaya najib berada di pihak yang benar kerana sehingga kini tiada bukti atau saksi untuk mengaitkan najib. Bala dan Deepak hanya membuatkan jalan cerita dongeng ini makin bertambah menarik dan menghiburkan untuk dibaca.

Sebagai seorang Islam, saya percaya najib berani bersumpah kerana beliau yakin bahawa beliau di pihak yang benar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2013 at 12:00 AM

salam,

bagi penganut pas, musuh pas ialah umno dan ahlinya serta bn bersama penyokong berbangsa melayu. tiada yang setanding musuh nombor wahid seluruh ahli pas.

telah diajar dalam jiwa dan akal mereka, jika jumpa syaitan dan umno, lanyak umno dahulu dan bersahabat la dengan syaitan bersama belasah umno. syaitan boleh dijadikan rakan karib asalkan dapat memusnahkan umno. kalu berjuang menentang umno, sorga janjinya dan syahid matinya. tapi kalu berjuang menentang musuh Allah, tak dapat la ke putrajaya. maka berhak la menentang Allah kerana menghalang usaha ke putrajaya. bermusuh sesama islam adalah ajaran baru pas. putrajaya matlamat mereka bukannya rahmat Allah. tu yg bertakbir sakan kat orang kafir kerana nak menunjukkan betapa takburnya mereka kepada Allah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2013 at 2:02 AM

bang,nape eh sy dh xdpt bce komen2 kt stiap entri blog abg ni??

....................
Reply To This Comment ...................
March 3, 2013 at 4:37 AM

@Anonymous?? saya ok jer...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2013 at 7:51 AM

Perumpamaan yg sesuai utk org yg bebal ni, taik cicak atas almari di katanya busuk, kaki terpijak taik babi masih tak tahu..err, ada betul ka abang din? *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
March 3, 2013 at 7:55 AM

@Anonymousadeeeh ....PCP84 dah UBAH !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2013 at 8:08 AM

Yelah, nak buat dia nampak menarik skit. Wah , abang semalam tulis komen sampai pukul 4.am. Tu bangun awal ke, tido lewat? Hehehe*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2013 at 8:05 PM

@Anonymoussalam, komen-2 saudara amat menarik dan jitu, kenapa tak letak nama? rasanya saudara masih baru dlm ruang DT ni, betul?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2013 at 8:07 PM

@AnonymousSampai pukul berapa DT tulis pun ko ambil kisah? ni yang aku jeles ni...

Post a Comment